Dvojčata v akci (5 část)

Dvojčata v akci (5 část)

Anotace: ...

„Skoro od 9 třídy, ale není to nic vážnýho“dodám rychle a nevšímám si Karolíny, která se snaží zatáhnou Patrika do debaty o prádle, ve kterém bude o víkendu fotit.
„Jsme tu“řekne Patrik a nezní to moc nadšeně. Hned přejde ke dveřích a se slovy prosím a pohledem na mě, je otevře.
„Díky ty jsi tak hodný“poděkuje Karolína a hned proleze dovnitř a mě neujde, jak Patrik jen protočí panenkami. „Páťo, kde jsi!“
„Pojď Elen“řekne s úsměvem a vůbec si nevšímá Karolínino neustálého volání.
„Díky“poděkuju mu a společně se vydáme do třídy, kde najdeme Káju, jak sedí na lavici, kolem sebe má ty své kámošky a podle pohledu, kterým mě sjede, vím co dělají.
„Čau ségra“pozdraví mě Martina jen co zapadnu do lavice a Patrik si sedne do té své. Hned vedle mě.
„Ahoj“pozdravím ji a než ji stačím cokoliv říct zazvoní!! „to už je tolik?“
„Jasně, měla jsem strach, že se ti něco stalo!“řekne
„V pohodě kromě toho, že mě ta koza Karolína hodila do kaluže tak v pohodě“syknu a v momentě si celá třída stoupne, protože do třídy vplují dvě učitelky, aby si nás rozdělily na něminu. Doufám, že to zůstane tak jako minulý rok, chci být se ségrou!!
„Takže Tománkovy rozdělíme. Martina půjde semnou a Elen tady zůstane“ řekne Martiny a moje nejoblíbenější učitelka na němčinu a zatím co mě se uleví, Martina se strachuje, protože minulý rok, tahle učitelka nechala v půloletí rupnou 3 lidi. Z vyprávění známe, že neumí nic vysvětlit a nedokáže naučit, takže se Martině nedivím, že se ji nechce a dokonce ji strašně lituju!
„Takže ti nový, Lucka a Patrik, promiň nevím příjmení“omluví se hned naše rychle „zůstanou s námi. Ostatní odejdou nahoru, jako minulí rok“
Ségra se po mě otočí, vyšle záchraný pohled a pak se dá do pohybu jako ostatní. Bohužel pro mě, tu s námi zůstane i Karolína, která netouží po ničem jiném, než ukořistit Patrika pro sebe!!
„Můžu si sednou za tebou?“zeptá se mě Patrik a ignoruje Karolínino volání ať si sedne za ní...
„Jasně, budu ráda“usměju se na něj a hned si sednu na ségřino místo, abych Patrikovi uvolnila místo.
„Já už skoro němčinu zapoměl, umím spíš anglicky z té Anglie. Pomůžeš mi s ní?“zeptá se mě šeptem a oba si hned začneme zapisovat sešity a knížky, které budeme potřebovat a které si musíme koupit.
„Stačí říct a máš mě u sebe“usměju se
„Tak to se mi líbí“řekne se smíchem.
„Tak a teď mi povíde co jste dělali o prázdninách“řekne s úsvěmem a já se jen modlím, abych nemusela něco vykládat já...
„Můžu třeba já?“přihlásí se Lucka a já se na ni jen zahledím.
„Dobře, vy jste ta nová že? Lucka?“zeptá se učitelka a Lucka jen přikývne. Hned se pustí do vyprávění, že byla u moře, tam si to užívala a další kecy, který já neposlouchám, protože mi příjde smska od Martiny, která zní jednoduše: S.O.S.!!
„Tak a kdo mám řekne ještě něco?“zeptá se unaveně učitelka, protože Lucka vykládala celých 10 minut!! Neujde mi, že si musela naše měnčinářka párkrát zívnout!!
„Tak Kaji, co třeba ty?“obrátí se na Karolínu, která se snažila být v lavici čím dál tím víc menší a menší, ale nakonec se ji to nepovedlo a učitelky ji stejně vytasila!!
Všichni totiž o naší hvězdě ví, že tělo má jako modelka, ale v hlavě má piliny a na konci roku udělala reparát jen díky tomu, že její papínek za to zaplatil!!!
„No víte, já bych vám to klidně řekla, ale česky“usměje se na ni Karolínka a nejspíš si myslí, že ji milá učitelka dovolí říct zážitek z prázdnin česky, když máme němčinu!!
Autor Veručka, 25.01.2009
Přečteno 442x
Tipy 9
Poslední tipující: Ulri, Aaadina, Tempaire, kourek, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí