Dvojčata v akci (6 část)

Dvojčata v akci (6 část)

Anotace: ...

„Německy, prosím“požádá ji a já dusím smích v dlaním, protože je mi jasné, že z ní nic nevypadne.
„Ať řekne něco Tománková, když se tak směje“řekne uraženě a podívá se na mě.
„Já chci slyšet tebe“vychutnává si ji učitelka a na mě se jen podívá pohledem, jako by mi naznačovala, ať se směji nenápadně. Však ona ví...
„Já nevím, nic vám tu říkat nebudu!“řekne uraženě a na důkaz toho sebou se rozvalí na židli, ruce skříží na prsou a hodí na chudinu učitelku pohled, kterým ji oznamuje, že s ní končí.
„Tak zase propadneš“řekne ji naprosto klidně učitelka a na její přání vyvolá mě. I když jsem se němčinu na základce neučila a začala ji brát až na střední, docela jsem ji pochytila a přes prázdniny, které jsem strávila i se ségrou u tety v Německu, jsem ji doladila, takže jsem byla schopná učitelce odpovědět, kde jsem strávila prázdniny.
„Takže, budu ráda, když si na příští hodinu, což je v pátek, koupíte jak sešity tak učebnice, abychom mohli pracovat. Zatím se mějte“popřeje nám společně se zvoněním, kdy do třídy jako uragán padle druhá skupina a mezi nimi má nešťastná sestra, která vypadá, že bude co nevidět zabíjet.
„To je taková kráva!! ona nám vůbec neřekla, jaký máme mít sešity a ani knížky!! Prostě prej zjistite si od druhé skupiny co mají mít oni a podle toho se zařiďte!“
„To je kráva!!“slyším ze všech strach, jak na ni všichni nadávají a já se jim ani nedivím. Tohle není normální učitelka...
„Eleno, příště si mě nepřej jako!“slyším najednou pronikavý hlas Karolíny uprostřed toho zmatku a nadávání..
„Co jsem ti jako udělala? Nemůžu za to, že jsi úplně pitomá“řeknu a stoupnu, abych pustila ségru sednou, která vypadá, že se každým okamžikem zhroutí.
„Krávo blbá, co si o sobě myslíš?“řekne a příjde až ke mně čím si upoutá pozornost všech ve třídě, takže je najednou ticho a všichni pozorují jen naši hvězdu a mě..
„Víš já alespoň umím myslet, na rozdíl od tebe, která je úplně blbá a má v hlavně jen piliny“řeknu a to už vidím jak se Karolíny ruka napřahuje a nejspíš by mi vrazila i facku, kdyby se do toho nevložili Patrik i Michalem.
„Hele, nech ji“požádá ji Patrik normálně
„Ale Kaji, za pravdu se každý bije“dodá tomu korunu Michal a na nejvyší úroveň uražená Karolína odejde si sednou do své lavice.
„Takže se utište!“požádá jedna z učitelek na anglinu a my ztichneme jako pěny a posloucháme, jak mají v plánu nás tentokrát rozdělit.
„Takže od A až po M semnou“zavelí starší učitelka a my si se ségrou oddechneme, že se to netýká nás, protože máme radši tuhle, mladší která nás měla i minulý rok a se kterou jsme neměli žádné problémi, na rozdíl od jiných.
„Tak se holky mějte“rozloučí se s námi Patrik a vydá se nahoru s druhou učitelkou a Michalem, který k našemu štěstí bude chodit do druhé skupiny angličtiny.
Michala mi líto není, ale Patrika...?
„Takže začneme..máme spolu dneska dvě hodiny“oznámí nám v první chvíli jako bychom to z našeho rozvrhu ze včerejška nevěděli.. „takže první hodinu probereme co si koupíte za knížky a sešity a tu druhou si dělejte co chcete, protože bez knížek a sešitů, toho moc neuděláme“
„Takže se budeme jako nudit?“ozve se Karolína, které si všimnu až teď, že tu zůstala s námi. Proč zrovna ona?!
„Ano, dělejte si co chcete!“zopakuje učitelka a začne psát na tabuly sešity, názvy knížek...
„Hele to zase bude rok.“šeptne Martina vedle mě a šáhne po jednom ze sešitů, do kterého si píšeme všechno co si máme koupit za knížky, protože sešity nám koupila Eliška.
„Mě povídej. Karolína mi leze na nervy už teď a to je druhej den školy, co bude za měsíc?!“řeknu a zapíšu si do sešitu název učebnic a pracovního sešitu.
„Hele já musím za Petrem něco mi chce“řekne po chvilce sestra a přihlásí se jestli může na záchod.
„Slečno Tománková nevím která jste, ale neměla jste přestávku?“
„Měla, ale to se mi nechtělo“pokrčí rameny Martina a učitelka ji jen pokyne hlavou ať jde. Martinka s úsměvem vyběhne ven a mě tam nechá potvora, samotnou!!
Autor Veručka, 30.01.2009
Přečteno 400x
Tipy 9
Poslední tipující: Ulri, Aaadina, Tempaire, Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí