..promlouvání v samotě..

..promlouvání v samotě..

Anotace: není to až tak povídka..jako spíše zpověď jedné krátké pocitové chvíle..ulevení duši..smutek po mém andělu

Odjel... tak jako už mnohokrát a přece jinak... odjel a mé nitro plakalo, neboť mi zase odjel.

…prožili jsme přenádherný víkend. Stejný, jako na počátku tím, kde jsme spolu byli... stejný i touhou mezi námi dvěma... a přeci natolik jiný, natolik zvláštní, okořeněný čímsi novým v nás. Snad mnoha kroky, které jsme vedle sebe prošli, snad jistotou toho, že víme, co očekávat. Prožili jsme něco úžasného, po mnoha měsících to bylo zase něco POPRVÉ a mé srdce ještě zrychleně tluče při té intenzivní vzpomínce…
Snad ty svíce?? To světlo mnoha plamenů. Snad olej, vášeň, touha a chuť... nezměrná chuť, která nás stále provází a pronásleduje... či kdovíco ještě?? Ale atmosféra toho večera i následného rána mi brázdí póry na těle. Všechny ty vůně, které byly promíchány ve vzduchu, snad ta vysněná možnost samoty nás jediných, všechna ta otevřená nestydatost, nahost našich těl a chuti našich úst, horkých těl propletených v orgasmech a rytmu. Snad tohle vše způsobilo, že jsem otevřela oči nějak jinak než dřív.

Vnesl mne do opravdické oázy, do zákoutí, kde se snoubí klid s harmonií. Vnesl mne na svých křídlech do jiného světa, do svého světa, kde se cítím v bezpečí a šťastná. Ukázal mi něhu, která je něhou a lásku, která je láskou. Dal mi sebe se vším co má, bez strachu, že ho zradím. Dal mi svou otevřenost a já ji přijala.
Jsem jiná, cítím, že jsem uvnitř nějaká jiná, posunutá kamsi o sto kroků dál. Někam výš, ale nikoli jen o stupínek či dva, ale o celá patra. Mám rozhled, mám vyrovnanost i klid, mám POZNÁNÍ a jeho!
Všechno je veliké a já to cítím, já to obsahuji a vnímám!!

Jsem obestřena prazvláštní touhou, nebetyčnou touhou po jeho přítomnosti. Nenávidím samotu, když ho tu nemám. Ta potřeba ho mít vedle sebe mne bodá, neboť ten závoj, který nás obklopuje, je natolik tajemný a daný, že trháme-li ho bezděk naší odloučeností, tak je to znát! Neznám tyhle pocity. Poslední dobou zažívám všechno v takové intenzitě, že to prostě neznám a vrchovatě si prožívám každý milimetr té skutečnosti a každou pikosekundu té možnosti to do něj zakódovat a narvat!!
Chtěla bych mu to všechno osvětlit. Pomalu to všeptat do ucha, postupně to vmilovat do jeho nitra, chtěla bych se totálně podělit o všechny svoje pocity, které mají přenádherné barvy... pocity, které hrají muzikou, co mi pouští a které mluví víc, než všechny svazky sepsané!!

Venku svítí slunce a já jsem do něj zahleděná, nabíjím svou duši, vyháním chmurné myšlenky a snažím se myslet na něco pozitivního... potřebuji přeladit chod mozku někam jinam, přestože to ve mně zeje jako hluboká zranitelná jáma... vysouším svůj skelný pohled a těším se, až přijede. Až mě obejme a pohladí, až mi vnese opět chuť se smát do mých žil a zakryje tu bezednou propast svojí přítomností.

Kéž by si dokázal představit, jak velmi je pro mne důležitý!
Kéž by pochopil, jaká jistota je v jeho náručí nastolena a jaká opora se v něm pro mne nachází!
Miluji ho. A dávno už to neznamená to malicherné a nicotné "miluji tě", dávno už to není jen to dvousloví, které jsou mnozí schopni vyslovit jen tak. MILUJI TĚ! V těch slovech se zračím já skrze hladinu citu, který z nich pramení a vyvěrá, v těch slovech se snoubí veškerá něha s porozuměním, v těch slovech jsme oba syroví, bez obalu a proto je říkám, a proto je budu stále opakovat.

!!MILUJI TĚ!! jen tebe jediného!!
Autor šuměnka, 06.10.2005
Přečteno 998x
Tipy 13
Poslední tipující: Špáďa, Bíša, Pythonissa__, Lilly Lightová, Ďábel sám, Iva Borecká, David.
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Nádherně napsáno!!!
Opravdu jsem si početla...
Dávám zasloužený supertip :)

16.03.2009 13:24:00 | Lilly Lightová

Sedím tady, oči zavřené, tiše dýchám a sním.
Ano zažil jsem to, vím co jsi prožila a zároveň Ti děkuji.
Nejenom za dnešní večer, prožitý s Tvými slovy,ale i za to, že jsi připomněla a nechala znovu prožít.Děkuji.

08.12.2006 21:13:00 | kouzelníček

Poprvé jsem četla tvé nerýmy a 100 dávám...pro odhodlaná slova bez bázně a z odvahy!!! Kdo je ponížil JEN na orgasmus...nikdy nepoznal ORGASMUS Z LÁSKY!!!

03.10.2006 17:01:00 | Mirka Hedbávná

Ahoj Šuměnko,
přes Tvoje péčka jsem zjistila, že už jsem tohle vyznání četla, ale musím řít, že znovu s velkou chutí.
PS: Až mám chuť polepšit se.

08.04.2006 08:47:00 | Anny

Musí to být nádhera, cítit se být takhle zaplněna láskou. Mně je takovéhle odevzdání se cizí, hledla jsem cit ryzí a oboustranně vyvážený.
Už jdem to vzdala, poznala jsem, že vlásce doplácí ten, co miluje víc a odvahu milovat víc, jsem nikdy nenalezla.
Přála bych Ti, aby zrovna Tvoje láska byla ta pravá a vyvážená.

26.02.2006 09:17:00 | Anny

To je NÁDHERNÉ.
To z Táničky mluví jen bledá závist.

19.02.2006 14:53:00 | Roko

To není síla,jen tak obyčejná..je to drtivý dopad komety,která dokáže vychýlit planetu z oběžné dráhy.Popis tvých citů dává jednoznačnou odpověď nevědomým na otázku,co je to LÁSKA......

Mráz,který mi běhal po zádech a zježené chloupky na rukou,když jsem to četl,mi daly jednoznačnou odpověď,zda se mi tvé dílo líbí....Mrazivě nádherné..;o)

05.11.2005 09:33:00 | Jackyl

To je báječně romantické...

04.11.2005 20:04:00 | Lucie Plocová

Mrkni k Beankovi na tu podzimkovou,
pokusila jsem se o třetí verzi,
ale jsi lepší.... v poslední sloce jsem ujela :o(

19.10.2005 12:07:00 | Cecilka

hezké vyznání... dokážeš popsat své pocity s takovou lehkostí a zároveň silou, až mrazí... pro mě je hodně těžké dokázat popsat, nebo vajádřit co cítím a proto u druhých tohle hodně obdivuji...

08.10.2005 14:37:00 | Popelka

Láska sama. Nahá, odevzdaná, silná a přesto bezbraná. JE to velmi působivé a plné Tebe, jak Tě vnímám. Takže moc moc moc opravdové. Jestli tohle dokážeš cítit a říct to jemu, nic a nikdo Vám to nemůže lásku vzít. HOdně jsem si z téhle ovídky vzala i pro sebe, děkuju Ti za ni moc.

07.10.2005 12:10:00 | Písnička

Ano, tohle je láska!

07.10.2005 11:34:00 | Krtica

***

06.10.2005 14:41:00 | Hančí

Božínku, to je nádhera!!!
To jsi ty!!! Takovou tě znám a poznávám tě ještě víc v každým písmenku... a jen kývám hlavou, prosakuje mě úsměv a říkám si: "To je ono, holka zlatá!!!"

06.10.2005 12:47:00 | Cecilka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí