Twilight 2 - po svém

Twilight 2 - po svém

Anotace: pro "fajnšmekry" a každého komu Edward a Bellou nejsou lhostejní :)

Snažila jsem se nevnímat Edwardův starostlivý pohled. Jak jsem mu měla říct, že se mi zdá o tom, co on se bál přede mnou vyslovit… Položila jsem se zpátky na jeho vypracované bledé břicho a snažila se přesvědčit sama sebe, že je vše v naprostém pořádku…

„Mami? Jsi tam ještě?“
„Ano, zlatíčko. Je tu vichřice a nejspíš vypadává spojení. Jsme domluvené, přijedu tedy v pátek.“
„Dobře, mami. Pozdravuj zatím Phila.“
Crrr! Crrr!
Trhla jsem sebou, jak mě vyděsil zvuk telefonního aparátu. Máma nejspíš něco zapomněla.
„Ano mami?“
„Bello, tady Jessica. Můžu přijít? Musím s tebou mluvit!..“
„Nepočkalo by to až do zítra Jess, slíbila jsem Charliemu, že připravím večeři.“
„Nepočkalo. Prosím Bell!“Její hlas zněl naléhavě.
„Tak jo, přijeď. Chutnají ti ryby, že jo?“
„Jasně, jsi skvělá!“
Hmm…všimla jsem si Jessiciných naštvaných pohledů věnovaných Mikeovi a také jeho chladných reakcí, ale neměla jsem čas se tím zabývat. Dávalo mi stále větší práci zvládnout svůj život…
Zatím, co jsem připravila ryby a opečené brambory, zastavil před domem bledě modrý Seat.
„Je otevřeno,“ křikla jsem z kuchyně a zabalila ryby do pečící fólie.
Přesunuly jsme se s Jessicou do obývacího pokoje. Každá s šálkem velkého kapucina. Nemusela jsem Jessicu ani pobízet, začala sama. Ze začátku jsem nechápala souvislosti, její vysoký alt se rozléhal pokojem, pak mi to ale začalo docházet. Mike se chce s Jess rozejít. Neřekl jí ale proč. Nic nenaznačil.
„Co se vlastně mezi vámi stalo?“
„Nevím, na plese bylo vše ok, ale po něm byl stále nějaký podrážděný. Vůbec na mě neměl čas a dnes na obědě mi to suše oznámil.“ Hlas se jí zadrhával, když o tom mluvila. Oči celé zarudlé od pláče. Mluvila jsem s ním dnes odpoledne a zdál se mi normální. Smál se, vtipkovat… Zatím jsem si nechala své postřehy pro sebe a snažila se Jessicu uklidnit.

Budu mít bratříčka nebo sestřičku! Máma čeká s Philem přírůstek. To je skutečný důvod, proč přijela do Forks. Ne „skutečným“ důvodem je, že mě opět přijela přesvědčit, ať s nimi žiju v Kalifornii. Bez Edwarda? To nikdy! Hádka, která po té následovala, byla byla…nechutná. Proč se také někdo nezeptá, co chci já? A do toho všeho ještě mé sny! A chutě! Edward už poznal, že se semnou něco děje, je jen otázkou pár dní, než mu to dojde… Musím mluvit s Alicí! Ta jediná mi dokáže pomoci…
Autor bajli33, 19.03.2009
Přečteno 461x
Tipy 7
Poslední tipující: Anne Leyyd, Someday, Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobré, máš dobrou fantazii! :)

02.04.2009 22:29:00 | Anne Leyyd

No pekny!:) Jsem zvedava an pokracovani!:)

22.03.2009 19:02:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí