Království za lásku 3

Království za lásku 3

Anotace: pokráčko

Lily si právě oblékala šaty, když uslyšela dusot kopyt na nádvoří. Podívala se z okna a spatřila sedm vyzbrojených rytířů.
,,Hmm, tak už jsou tady.“ Řekla zamyšleně a prohlížela si muže, kteří měli dohlédnout na jejich bezpečí. Dva z nich mohli mít něco po čtyřicítce, ale ostatní byli velmi mladí. Ze zamyšlení ji vyrušilo klepání na dveře.
,,Dále.“ Otočila se ke dveřím ve kterých se objevila služka.
,,Dobré ráno princezno, vaše matka vás prosí, abyste se dostavila do trůnního sálu.“
,,Jistě už jdu.“ Odpověděla s úsměvem Lily a vyšla s pokoje.
Sloužící otevřely dveře do sálu a Lily vešla.
,,Tak pánové toto je má druhá dcera, princezna Lilian.“ Představila princeznu její matka Sára.
Rytíři se k ní otočili a pozdravili ji skloněním hlavy. Lily prošla kolem nich ke trůnu, kde na ní čekala její matka i s Karin.
Když tam došla a postavila se vedle své sestry, královna pokračovala: ,,Princezna Lilian s vámi bohužel nepojede, necítí se natolik dobře, aby zvládla tuto dalekou cestu.“
,,Páni, a pak že královny nelžou.“ Ušklíbla se Lily a usmála se na svou matku. Ta si jejího pohledu nevšímala a mluvila dál: ,, Budete tedy chránit jen princeznu Karin, ale samozřejmě chápete, že nechci svou dceru pustit pouze se sedmi neznámými muži, i když ve vás mám plnou důvěru. Proto s ní pojedou dva moji rytíři, tři dvorní dámy a dva sloužící, služka a sluha.“ Při slově sluha se nenápadně podívala na Lily, která se tvářila jakoby se ji to netýkalo.
,,Vy si zatím odpočinete v pokojích pro hosty, které jsme pro vás připravili. Zítra brzo ráno odjíždíte.“ Skončila Sára a rukou jim naznačila, že mohou odejít.
Poté co se za posledním z rytířů zavřeli dveře, promluvila Karin: ,,Takže ty nepojedeš sestřičko. Myslela jsem si to. Bojíš se.“ řekla a zasmála se.
,,Ale kdepak SESTŘIČKO.“ Zdůraznila poslední slova Lily. ,,Co bych byla za sestru, kdybych tě v tom nechala samotnou. Já pojedu, ale jako tvůj sluha.“
,,COOO!“ zaječela Karin.
,,Slyšela si. Chci si prince prohlédnout bez přetvářky a jestli mě prozradíš, budeš sama proti sobě. Představ si tu ostudu. Tvá sestra jela s tebou jako sloužící, tys to věděla a nic jsi neudělala. Jak strašné.“ Ušklíbla se Lily.
Karin se tvářila jako před popravou. ,,No dobře, mě je to jedno. Dělej si co chceš, ale myslíš si, že nepoznají, že jsi dívka. Stačí aby ti dali do rukou meč, nebo jinou zbraň a přijdou na to.“
,,Toho se neboj, já si už poradím.“ Usmála se Lily.
Královna promluvila:,,Takže jděte se obě dvě připravit. Jak jsem řekla zítra vyrážíte.“
,,Jistě:“ řekli obě dvě najednou a rozběhli se do svých komnat. Bohužel se zasekli ve dveřích, kterými chtěli projít obě dvě najednou. Vrhli na sebe vražedné pohledy. Ani jedna nechtěla ustoupit a pustit tu druhou první.
Lily se to po minutě rozhodla vyřešit a to tak, že vrazila Karin loket do břicha. Když se její sestra skácela k zemi, Lily s úsměvem prošla.
Královna sledující tuto scénu si povzdechla: ,,Tohle bude ještě zajímavé.“
Autor Kathrin, 21.04.2009
Přečteno 455x
Tipy 2
Poslední tipující: Anne Leyyd
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fajn pokračování! Už se těším na další! Ať se ti dobře píše! ;)

26.04.2009 09:15:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí