Změna 1.díl

Změna 1.díl

Anotace: sem vubec netušim co napsat

Sbírka: Změna

Crrr…!!!
Jó budíček,to fak bodne po dlooouhý noci u telefonu. A o to víc naštve když je to už naposled…Ale já sem statečná a vydržim to protože je poslední den školy a ten si teda fakt nenechám ujít. Když už sem se zmínila o Dlouhý noci u telefonu,tak to sem volala se svou nej kámoškou Larou. To víte babský kecy,a taky sme se domlouvaly co si vezmem na sebe a jak to vůbec uděláme dneska. A abych nezapomněla musela sem se taky zmínit o tom nejhezčím klukovi pod sluncem. Líbí se mi už děsně dlouho a jmenuje se Mike. Ale Lara ho prostě nemusí a nemůže poslouchat ty moje kecy o něm. Vážně by mě zajímalo co proti němu má?
Jo asi bych vám taky měla říct něco o sobě. Takže sem menuju Mandy,je mi 14,blond vlasy a zelený oči. Mám hrozně ráda fotbal,basket a taky baseball.No nevím co bych vám ještě o mě řekla,snad jen že moje nejlepší kámoška se menuje Lara . Je strašně milá,hezká a přátelská a znám se už asi dva roky. Mezitím sme se stihly hodně poznat a říkáme si prostě všechno. Hrozně jí závidím,má ůžasnýho kluka kterej jí má moc rád. Menuje se Chris.No to je tak všechno-zatím co vám tady vyprávim se připravuju do školy. Dole u dveří už zvoní lara tak razíme do školy. Cestou probíráme plány na prázdniny.

L:Kybys tak věděla jak se strašně těšim!!
M:to ti věřim.ale taky se moc těšim i když u mě to asi nebude takovej odvaz

Ona totiž jede s Chrisem a jeho pár kámošem a kámoškama pod stan. Mě to rodiče nedovolili.Nejdřív sem byla strašně naštvaná ale pak mě to přešlo když sem se dozvěděla že pojedu k mámy a mojí kamarádce.Ona totiž bydlí na takovým pěkným ostrůvku.Máma s tatíkem totiž musej hodně pracovat.To máme s Larou společný.
Cesta ubíhá rychle a my už stojíme před školou. Zdravíme se s kámošema co prcházej a pak se teda taky rozhodnem jít dovnitř. Právě deme k šatnám když v tom uvidím Mika. Sluší mu to. Usměju se na něj a pokračuju dál.Dojdeme do třídy a už vchází učitelka.Začne nám dávat přednesy aby sme nezranili a v pořádku se jí vrátili. Snad se mi to zdá-ona má nakrajíčku!!Kdyby na nás v jednom kuse nevřískala že sme uplně blbý tak se tomu ani tak nedivim.nojono.Pak nám dá vysvědčení a můžem jít dom.KO-NE-ČNĚ!!!
Cestou na oběd sem zase potkala Mikeho. Ju on se na mě tak hezký usmál !! Potom sem strašně dlouho čekala ve frontě a kecala s Larou. Ona ještě někam šla a
já jí hlídala místo. Najednou se vedle mě zjevil Mike…
Mi:Vy dete jako všici na oběd jo?
Ma(já):asi tak
Mi:škoda že to místo u tebe není volný…
Ma:kdyby bylo určitě bys byl první koho bych pustila
Mi:tak to mám smůlu…
Ma:to teda
Mi:hmmM?
Ma:tak poď no
Mi:jé děkuju seš moc moc hodná
A usměje se…Pak tam ještě hezky dlouho kecáme dokud už nejsme skoro před pultem.V tý chvíli příde Lara.
L:ále Mandy nerušim?vidím že se bavíš ve fak dobrý společnosti!
Mi:aahoj Laro..no už je na mě řada tak čau Mandy!
A je pryč…
M:co to děláš?
L:a co jako?
M:no odháníš ho ode mě !!! proč?!
L:teď na to není vhodná doba…Někdy ti to řeknu
Nechci se hádat tak to nechám na potom.V klidu dojíme a zas deme.Lara de napřed protože se chce na něčem domluvit s Chrisem. Tak se rozloučim se všema lidma a loudám se k šatnám. Najednou mě někdo zavolá. Je to Mike
Mi:hej Mand!
Ma:jé ahoj. Co bys potřeboval?
Mi:no chtěl sem se s tebou rozloučit.Než…
Ma:co ste si s Larou udělali?
Mi: no asi by ti to měla říct sama
Ma:no…tak dobře no
Mi:no víš já…Jaký máš číslo na mobil?
Řeknu mu ho.Ale už sme se zakecali dost dlouho.
Ma:už bych měla jít
Mi:tak se měj…A Mandy?
Ma:jo?
Mi:napiš mi!
Ma:určitě..tak pa
A už pádim za Larou,tohle jí radši říkat nebudu.Pomalu se couráme domů.Potom se dlouze loučíme a nakonec zapadnu domů…..
Autor Zuziii, 26.04.2009
Přečteno 297x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí