Království za lásku 4

Království za lásku 4

Anotace: pokráčko

Lily si s balením moc starosti nedělala vzala si sebou jen to nejnutnější. Přemýšlela o zítřku a o dalších dnech. ,,Byl to dobrý nápad? Zvládnu to?“ přemýšlela Lily.
,,No tak Lily, ty to dokážeš.“ Řekla nahlas a ulehla ke spánku. Do pěti minut se pokojem rozlehalo její klidné oddechování.

Brzy ráno už stála na nádvoří spolu s rytíři a sloužícími. Jediný kdo chyběl byla její sestra a Lily věděla, že se nejspíš zdržela úpravou svého zevnějšku.
Při tom pomyšlení se ušklíbla a podívala se na sebe. Měla volné kalhoty, košili a staré boty, své dlouhé vlasy měla upevněny sponami pod čepici. Vypadala jako typický sloužící.
Konečně přišla Karin i s královnou.
,, Tak pánové svěřuji vám tady svou dceru a doufám Karin, že jakmile dorazíš napíšeš mi.“ Řekla Sára a podívala se výhružně na svou dceru.
,,Samozřejmě mami.“ Usmála se Karin a nastoupila do kočáru, který byl připraven pro ni, dvorní dámy a služku. Lily se rozhodla, že pojede na koni.
Královna na ni vrhla ještě poslední pohled a skupina vyrazila na cestu.
Cesta probíhala klidně, právě projížděli lesem, když se jeden z Edwardových rytířů ozval:
,,Divím se, že královna poslala se svou dcerou tak mladého sluhu. Moc toho chlapče asi ještě neumíš,vypadáš tak na šestnáct, i postava, žádný svaly, nejspíš bys nedokázal ani udržet meč.“řekl posměšně.
Uvnitř Lily to vřelo, ale přesto řekla klidným hlubokým hlasem: ,,Být vámi tak mě nepodceňuji, dokážu víc věci než si dokážete představit.“
,,Jako co? Roznášet tác s jídlem?“ zeptal ironický.
,,Co si ten idiot o sobě vůbec myslí.“ Zuřila potichu, ale pak se její výraz změnil na sladký a nevinný.
Rytíře to zarazilo, udiveně ji sledoval a přemýšlel co způsobilo tu náhlou změnu.
V tom Lil promluvila: ,,Mimochodem měl byste se dívat na cestu.“ Ušklíbla se.
Rytíř se otočil a do hlavy ho zasáhla nízko rostoucí větev. Spadl z koně.
,,Chudák.“ Řekla Lily s předstíranou lítosti a ostatní rytíři se zasmáli.
,,No tak Petře vstávej.“ Řekl pobaveně jeden ze starších rytířů.
,,Za tohle mi zaplatí, parchant jeden, takový chudák a bude si vyskakovat. Však já mu ještě ukážu.!“ Nadával Petr a sledoval Lily vzteklým pohledem.
,,A jak se jmenuješ chlapče?“ zeptal se jeden ze starších rytířů.
,,No....já...ehm.....“ Koktala Lily a přemýšlela:,, Jméno! Já jsem ale blbá. Na to jsem nepomyslela a přitom je tak jasné, že se na něj zeptají!“
Ostatní rytíři, včetně Petra, který se k nim opět připojil, ji sledovali zvědavým pohledem,
,,No......vlastně.....víte.......já..........jmenuji se Lukas.“ Vykřikla první jméno co ji napadlo.
,,Těší mě já jsem Dan.“ Představil se ten starší rytíř a podal ji ruku.
Postupně se ji představili i ostatní. Ten druhý starší rytíř byl Ivan. Ostatní se jmenovali Pavel, Jan, Miroslav a Dominik. Jediný, kdo ji ani nepodal ruku byl Petr, ale Lily to nevadilo. Věděla, že přátelé se z nich nestanou.
Autor Kathrin, 08.05.2009
Přečteno 310x
Tipy 5
Poslední tipující: Anne Leyyd, Swimmy, Lavinie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Opravdu dobré pokračování, moc se mi to líbí. Přesně takhle nějak jsem si představovala správnou princeznu. :)

27.05.2009 14:07:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí