Rozbitá duše

Rozbitá duše

Anotace: Když člověk tolik miluje...

„Spravíte mi duši?“
„To mi tady neděláme.“
Nevěděl, nemohl vědět, to nemohl nikdo.
Jak byla krásná a křehká. O její hnědé skvrnce v modrém oku. O ovocné chuti jejích rtů. O vůni jejích vlasů, které tak často proměňovala, čímž se stávala jinou, ale přesto stejnou - nadpozemskou vílou, která potřebovala dýchat z toho, že byla milována a milovala.
Vzpomínám na ten večer, tenkrát, kdy jsme spolu splynuli v chladné večerní rose. Objímal jsem ji a chtěl jsem ji vtisknout do sebe, abychom byli jedna bytost. V tu chvíli jsem pocítil sžíravý strach, najednou jsem dostal pocit, že jsem dosáhl všeho a že už není nic dál, není už další nebe za hvězdami, teď už lze jen ztrácet, už nejde získávat, hvězdy se mohou rozsypat do prázdnoty a zbude jen černá obloha plná beznaděje.
Svět se odehrává mimo nás, mimo naše hranice. Možná proto se mstí, přivolává bouře, které na nás útočí, a přináší pochyby o tom, co bude, protože když někdo cítí tolik lásky, tak cítí i tolik bolesti a děsu.
Chtěl jsem nasednout na kolo a rozjet se za ní, dýchat svěží vítr a barvy světa, jet rychle, co nejrychleji, předhonit čas a prožít naplno každou setinu okamžiku.
Chtěl jsem se hnát jako o závod, jednou rukou přidržovat řidítka a v druhé držet květinu, kterou bych jí dal do vlasů, protože pak je ještě krásnější, i když už to víc nejde. Posadila by se na rám, jeli bychom po staré cestě z prudkého kopce a nemusel bych vůbec šlapat, protože bychom letěli do nebe. Stačilo by cítit ji o sebe opřenou, dotýkat se ji a vědět, že chceme jet stejným směrem a na stejné místo.
Ale nejde jet s rozbitou duší…
Autor soske, 25.05.2009
Přečteno 419x
Tipy 2
Poslední tipující: Dota Slunská
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

V jejích vlasech bude květina krásnější, i když už to víc nejde. Protože už nic krásnějšího než ona nejde být. Ani květina, ani nic podobnýho. Pak už jen děti. Teda, sem se ještě vrátím, tvý řádky mi úplně rozhoupaly srdce.

19.05.2011 23:27:00 | Dota Slunská

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí