Království za lásku 5

Království za lásku 5

Anotace: Další

Cesta probíhala klidně. Petr si sice občas neodpustil hloupé narážky, ale Lily se je naučila ignorovat. Věděla, že vztek k ničemu nevede a tušila, že by se mohla omylem prozradit.
V noci obvykle spaly na loukách a střídali se v držení stráží. Karin sice chvíli protestovala, že by měla spát venku pod širým nebem, ale když neměla na výběr, musela překonat i to.
Putovali už pátý den. Projížděli lesem, který se ničím nelišil od těch předchozích, přesto se Lily něco nezdálo. Její kůň často pohazoval hlavou a frkal. Už dávno se naučila věřit nejen svým instinktům, ale hlavně těm zvířecím. Rozhodla se na to upozornit své spolucestující, proto pobídla koně dopředu. Když se ocitla vedle Dominika a chystala se promluvit, z křoví vyskočilo pět ozbrojených mužů, kteří na ně mířili. Vzápětí se kolem nich rozmístilo dalších osm mužů, rovněž s namířenými zbraněmi. Byli v pasti, proti 13 neměli šanci.
Chvíli se navzájem měřili pohledy, až se ozval bandita v popředí.
,,Copak to tady máme? Boháči si vyrazili na výlet? Bohužel jste si vybrali špatnou trasu.“ Dořekl a zasmál se.
,,Hádám, že chcete peníze. No dobrá, dáme vám vše co máme k dispozici a vy nám dovolíte pokračovat v cestě.“ Ozval se rytíř Dan.
Bandita se rozesmál:,,To myslíte vážně? Vidím, že máte kočár. Pročpak? Snad ne proto, až bude některý z vás unaven, aby si odpočinul. Na to vám neskočím.“ Jakmile domluvil pokynul svým mužům a ti se okamžitě vydali ke kočáru.
,,Ale ne! Co teď? Jakmile zjistí, kdo je v tom kočáru, už tak lehce nevyvázneme.“ Nebyla to jen Lily komu proběhla tahle myšlenka hlavou.
Dominik se pokusil zachránit situaci.
,,Ne, z toho důvodu ten kočár opravdu nemáme. Vezeme v něm čtyři dvorní dámy a služku.“
,,Ale? Podívejme se. Devět rytířů a jeden sluha chrání pouhé dvorní dámy? Pánové, nepotřebuji školy, aby mi došlo, že je to naprostá hloupost.“ Řekl naštvaným hlasem a podíval se na bandity u kočáru. Ti pochopili a zprudka otevřeli dveře.
V kočáru seděla Karin s ostatními dívkami. Tiskli se k sobě a vyděšeně zírali na muže před sebou. Ti se jen ušklíbli a s namířenou zbraní jim poručili, aby vystoupili z vozu. Dívky, ač nerady, poslechli. Když se soukali z vozu, banditi si je prohlíželi a Lily neunikli jejich chlípné pohledy.
,,Teď už jsem vděčná, za mé někdy ztřeštěné nápady.“ Pomyslela si Lily a modlila se za nápad, který by jim pomohl s téhle hrozné situace.
Autor Kathrin, 25.05.2009
Přečteno 320x
Tipy 10
Poslední tipující: Anne Leyyd, pohodářka, Swimmy, Tasha101, kourek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a pokráčko?? *smutný pohled*

25.06.2009 21:33:00 | Jenom čtenář............

Čím dál lepší! Už se těším na další! :)

27.05.2009 14:09:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí