Láska z parku-1.díl

Láska z parku-1.díl

Anotace: Přečtěte si sami,o čem je tato povídka.Myslím si,že vás zaujme a překvapí.Prosím o hodnocení nebo komentáře.

K ránu jsem nemohla spát,tak jsem se šla projít do parku,který se nachází nedaleko mého domu.Mohlo být asi tak 4 hodiny ráno,když jsem se chtěla vrátit zpět do bytu a jít spát,když v tom se přede mnou objevil mladý muž asi tak v mém věku.Přisedl si ke mně na lavičku a dal se se mnou do rozhovoru.Musím uznat,velmi mě překvapilo,že se tak pěkný a mladý muž potlouká právě v tuto hodinu venku.Když jsem se s ní pustila do velmi soukromého rozhovoru,který mi byl velmi příjemný,skočilo mi do klína něco černého.Lekla jsem se,až jsem vypískla a nadskočila metr vysoko.Mladý muž se rozesmál a zavolal to malé černé klubíčko k sobě.Viděla jsem nádherné malé černé štěňátko,které se krčilo u toho mladého a pěkného muže.Nakonec se mi představil jako Marek Krutý,nad jeho příjmením se usmála,protože tohle příjmení k němu vůbec nesedělo a nehodilo se k němu.Byl hodný a milý,získávala jsem k němu čím dál vetší sympatie.Všimnul si,že má bílá bunda už není bílá,ale dočerna od jeho pejska.Navrhl mi,že mě jako omluvu pozve do kavárny na kávu a čerstvý rohlík,a že společně posnídáme.
Ocitli jsme se v kavárně Variace,kde jsme si dali příjemně vonící kávu a čokoládový koblih.Nevím čím to bylo,ale ta snídaně mi chutnala nejlépe z celého mého života.
Po snídani mě doprovodil domů,kde mě dal pusu na čelo,jako omluvu za zašpiněnou bundu.Zeptal se mě na telefonní číslo,které jsem mu z radostí dala a už teď jsem se těšila,až mi zavolá nebo napíše.
Byl večer a já měla stále v myšlenkách Marka a jeho krásný úsměv,který ve mně vzbuzoval touhu a zároveň strach.Strach z toho,co by se stalo,kdybychom spolu začali chodit.V myšlenkách jsem si říkala,že se mu stejně nelíbím a ani by mě nechtěl.Je na mě tolik chyb,že kdybych to měla vyjmenovat nestačil by mi celý můj život.Mám velké břicho a boky,navíc mi vyskákaly vyrážky,protože je zase to alergické období,kterým je pro mě léto.Abych na to nemyslela šla jsem si dát sprchu.Když jsem si napustila vodu,začal mi zvonit mobil jako o život a na něm neznámé číslo.Řekla jsem ,,prosím“ a z druhého konce se ozvalo ,,Tady Marek Krutý“.Srdce mi bušilo o život a klepal se mi hlas trémou a strachem.Marek byl zřejmě taky nervózní jako já,ale nešlo to na něm tolik vidět jako na mě.Klepal se mi hlas a koktala jsem,takže jsem si přišla jako pod vlivem alkoholu,ale pociťovala jsem,že to je začínající láska.Dohodli jsme se,že se uvidíme druhý den a sraz si dáme na náměstí u kašny v 15 hodin.
Nastal den D a já měla už od rána sevřený žaludek.Musím uznat tréma nedala na sebe dlouho čekat a já začala přehrabovat skříň,abych si vybrala vhodné oblečení.Nemohla jsem nic najít,až jsem z toho byla zoufalá,ale nemohla jsem jít přeci nahá-to se mě lekl o to více.A tak jsem zvolila sportovní styl-vzala jsem si riflové třičtvrťáky a bílé tričko a k tomu zvolila vhodné boty,kterými se staly botasky,které zářily novotou.
Bylo 14 hodin a bylo načase vyjít,naposledy jsem se podívala do zrcadla,abych se ujistila,že to se mnou není tak strašné.Když jsem vcházela na náměstí,hned jsem Marka viděla z dálky.Měl na sobě bílé třičtvrťáky a bílé tričko,když to zhodnotím podle sebe,vypadat k sežrání.Došla jsem k němu a on mi podal krásnou růži,která tak příjemně voněla a k tomu mi přidal pusu na pusu,aby bylo rande dokonalé.Šli jsme se projít do parku a tam jsme se posadili na lavičku.Začal mě zpovídat co dělám,jestli mám partnera a proč jsem se procházela tak pozdě v parku,kde mě mohl někdo přepadnout.Když dostal odpověď,že partnera nemám a že pracuji jako učitelka češtiny,šlo vidět,že je spokojený s tím,jak jsme mu odpověděla.Aniž bych se ptala,tak mi řekl,že je taky sám a že pracuje jako lékař…


(POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ)
Autor Hanka19, 08.09.2009
Přečteno 398x
Tipy 9
Poslední tipující: Aaadina, ewon, Tasha101, Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zatím to bylo tak idylický, že čekám nějakej totální úlet :-)

09.09.2009 23:58:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí