Yuu Yuu Hakusho-Cesta jinam 2

Yuu Yuu Hakusho-Cesta jinam 2

Anotace: ...

Hieie je spokojený s potrestáním Kuramy a spokojeně odchází ven.Ve svém plášti si trochu připadá divně na pláži mezi ostatními ,kteří tam pobíhaji jen v plavkách,ale je takhle zvyklý.
Po chvili dochazí na pláž i Kurama a Hiei po něm hodí opět pohledem plným lásky a zmizí rychle na nedaleký strom a pozoruje všechny z hora.Spokojen sám se sebou.
Sice mu udělala radost oslava,ale neměla se konat takto, s plány za jeho zády. Trošku se v tomhle směru cítil uražen.
Pozorujíce Kuramu si nevšiml přicházejicího Kubawary, který jej strčil dolů, a Hiei se ocitl obličejem v písku.
Kubawara ho zatlačil do písku se smíchem a s připomínkou že vypadá jako pytel brambor.Mrkne na Yusukeho a stahují z Hieie jeho plášť ,tak že zůstane jen v kalhotech.
"Pytliku brambor ,kdyť se nám vté černé barvě usmažíš, budou stebe hranolky" prohodí nejapnou poznámku Kubawara.Yusuke se začne smát a společně táhnou Hieie bránícího se směrem k mořskému banánu a vtlačí ho mezi sebe a jezdí sním chvíli po moři. HIeiovi se dělá špatně, a vysílá prosebné pohledy ke Kuramovi. Ten ale je otočen zády a vybavuje se tam s nějakým mladým chlapcem. Hiei zlostně kouká a přetvářkou dává najevo jak se mu vození na banánu strašně libí. Když skončí vychází z moře celý mokrý a v zádech Yusukeho a Kubawaru, kteří se ho snaží chytit a vymachát ještě jednou. Nikdo však neví, že Hiei neumi plavat.
Ten po marném zapasení skončí znovu na banánu kde po chvíli pada do vody a nevynořuje se.
Yusuke ztuhne , Kubawara skočí do vody a snaží se ho najít. Marně. V ten okamžik si toho všímá i Kurama, že se něco děje. Vyrazí směrem k moři a zmateně kouká co se děje. Yusuke skáče do vody také a snaží se pomoci Kubawarovi v hledání.
Kurama se bez přemýšlení rozběhne k vodě a skáče do ní. Po chvíli se vynořuje s Hieiem v náručí. Hiei je celý bledý a nedýchá. Yukina poskakujíc po břehu v růžových plavkách naviguje Kuramu kam sním plavat.
Kurama se věnuje jen Hieiovi, a donese ho až na pláž, zlostně se podíva na kluky,kteří studem sklopí oči.
Yusuke s koktáním vysvětluje Kuramovi,že jen chtěli aby se Hiei bavil. Kurama si jich ale nevšímá a snaží se Hieie probrat.Po chvili začně s umělým dýchaním.U prostřed pokusů se zarazí a nevěřícně otevře oči. Yusuke a ostatní se stahnou.
Hiei se usmívá, a chytne Kuramu za vlasy a přitáhne více k sobě.Kurama se po chvíli lapajích po dechu odvrátí..:"Jsi normalní? Víš jak sem se lekl?"
Hiei se začne smát" Ale dostal jsem tě co?"
"To teda jo" křikne zlostně Kurama a zataha ho za vlasy.
"Ale měl si vidět jak vypadáš a ostatní taky."směje se Hiei dál "aspoň víš jaké to je když něco děláš někomu za zády."
Kurama se naštvaně posadí a kouká do moře:"ale tohle fakt nebylo vtipné viš!"
Hiei ho chvili pozoruje a pak ho jemně štouchne ramenem do jeho:"Notak,sem v pořádku."
Kurama se ještě chvili přetvařuje,ale přitom pozoruje okolí kam by se dalo zmizet.
Hiei sice tuší že se něco děje,ale neví co.
Kurama se najednou rychle zvedne , chytne Hieie za pas a hodí si ho přes rameno.
"Teď už mi nezdrhneš a bude pomsta."Hiei se nezmůže na slovo a kouká jak sním Kurama mizí v časti pláže plné palem a bez lidí......

Po hodině se vrací z pláže zpátky na hotel,kde na ně ostatní čekají s dárky.Hiei se na ně vrhne a škube co se dá, aby se na dárky rychle dostal. Pak kouká zmateně na Kuramu..."A od tebe nic?"
Kurama na něj mrkne" 1 část darku je tahle dovolená, a druhou jsi měl na plaži."
Hiei zrudne a kouká do koberce" A vic nic?" pozvedne hlavu a kouká psíma očima na Kuramu.
Kurama se začne smát.."a co by sis přál? Jedno přání či darek ti můžu ještě splnit"
Hiei chvíli přemýšlí, pak přiskočí ke Kuramovi a pošeptá mu něco do ucha.
Ostatní vidí jak jen Kurama rudne a potutelně se tomu usmívají.
Kurama mávne rukou a vytáhne svůj bič, zakrouží jim nad hlavou, a během okamžiku se měni v Yoko Kuramu.Hiei se spokojeně usměje, a ukaže Kuramovi kam by si přál jít. Ten jen přikývne.Omluvně pokyne ostatním kamaradům a mizí s Hieiem do zasvětí.
Autor Akanishi, 14.10.2009
Přečteno 289x
Tipy 4
Poslední tipující: brooklyn, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí