Proč mne nechceš??

Proč mne nechceš??

Anotace: ze života....už nevím jak dál...moje první povídka..a omlouvám se za chyby...

Už jsou to čtyři roky. Čtyři roky, co jsme se seznámili. Nejdříve jsme si psali po netu a stali se tak dobrými přáteli. Po několika dlouhých měsíců jsme se shledali.. Vlakem do Červeného Kostelce to bylo asi 20 minut. Moje oči našly osobu, která se nejvíce podobala na fotkách, které jsi mi poslal.. Byl jsi to ty!! Vystoupila jsem a ty jsi tam čekal, jak nějaký gentleman. Pozdravili se a šli k tobě domů. Cestou jsi se ptal, zda mi můžeš vzít kabelku. Usmála jsem se a řekla:,, Jsi milý, ale ne.‘‘ Doma jsi se ptal, jestli se nepodíváme na horor ve 3:15 zemřeš. Nikdy před tím jsem ten horor neviděla. Jak šel film, utíkal i čas. ,, Nechci, aby utíkal. Ať ten horor nemá konec.‘‘ Přála jsem si tiše. Po dobu filmu moje oči sledovaly jeho nos, rty, ale nejvíc co mě fascinovalo, byly oči. Byl to zkrátka pro mne ten nejhezčí den v mém životě. Uběhlo dalších pár měsíců. Už jsi nebyl takový, jakého jsem si tě pamatovala. Našel jsi slečnu. Miloval jsi ji. A mne to šíleně bolelo. Protože já milovala tebe. Vím, bylo málo šancí se s tebou sejít, ale moje srdce mi říká:,, Ano, on je ten pravý. Pravý pro tebe.‘‘ Byla to šílená rána jakou jsi mi kdy způsobil. Nemohla jsem to před tebou dát znát. Trápil jsi se kvůli ní a já se trápila s tebou. Když jsi brečel i já brečela. Když jsi ale miloval někoho jiného, ne mě, já brečela dál. Tvůj sen byl najít svého tátu, kterého jsi nepoznal a chtěl jsi poznat. Byl jsi šťastný, když jsi ho našel. A já byla šťastná s tebou. Trávili jste spolu hodně času a zapomínal jsi tak na mne. Na kamarádku. Ale já na tebe zapomínat nedokázala. Každičký den jsem na tebe myslela a přála si…. Přála jsem si hodně věcí..Ale jednu věc. Ne, věc ne. Ale jednu osobu chci, protože ji miluji. Už to jsou asi 2 roky, co tvá slečna od tebe odešla a se svým tátou se také už nestýkáš. Píšeme si spolu znovu. A já tě chci čím dál víc. Ne za účelem sexu, peněz a vyčůranosti. Chci tě hýčkat, milovat tě, každou chvilku šeptat ta kouzelná slůvka ,,miluji tě‘‘ která nejdou vyslovit snadno… Chci to všechno vrátit na začátek a opravit chybu, kterou jsem udělala. Jestli jsem nějakou udělala. To víš ty. Pokládám si za vinu, že mě nechceš. Třeba je to má chyba, nejsem modelka, nejsem vtipná, ale cítit a milovat to bych ještě svedla. Miluji tě…
Autor smaragd1, 17.01.2010
Přečteno 392x
Tipy 6
Poslední tipující: Aaadina, Pythonissa__, tvoje líčko. ale můj ďolíček
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím, že na Tebe někde čeká někdo, kdo Tě bude milovat a ty budeš strašně moc šťastná.
Tak přeji hodně štěstí a úsměv! :)
St.

22.01.2010 14:58:00 | Pythonissa__

Jistě je to velice bolestivé téma pro Tebe. Ale tímhle podobným si asi projde každý. I já jsem si několik takových neopětovaných lásek prožila. Uvidíš bude líp. A třeba ještě za několik let přileze s prosíkem. Život nám chystá různá překvapení. Tak přeju hodně štěstí a pevné nervy.

20.01.2010 21:55:00 | mexx

neplač, taková milá holka jako Ty si určitě někoho najde. princ na Tebe někde čeká, a kdo ví, třeba je to on, ten z tvého příběhu, jen mu zřejmě musíš pomoct, aby Tě miloval. a nebo na Tebe někde čeká někdo jiný. osud Ti cestičku zamotal třeba jen trošičku jinak a již proto se navždy míjíte. ale neplač. Ty sama rozhodně nebudeš. St. líbila se mi upřímnost a autentičnost povídky.(ale není se čemu divit když jsi to prožila...)
navíc umíš hezky vyprávět. i s těma chybama to bylo fajn.

18.01.2010 19:04:00 | tvoje líčko. ale můj ďolíček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí