Osudové rozhodnutí

Osudové rozhodnutí

Anotace: Někdy je lepší se ozvat a pokazit moment překvapení

Byl Silvestrovský večer .. byla doma .. s rodiči .. a tak hráli jakou si hru .. sice ji to bavilo ale radši by byla s miláčkem .. měla totiž kluka Adama .. Adam a Eva.. hodili se k sobě perfektně ..Adam byl vysoký a štíhlý .. Eva byla také vyšší postavy a měla kaštanově hnědé, krásné oči .. oba s seznámili na koupališti a zamilovali se do sebe na první pohled ..Eva v lásku na první pohled nevěřila .. ale jakmile uviděla Adama .. tak věřit začala..konečně dohráli tu pitomou hru .. omluvila se rodičům a šla se projít .. vlastně šla k Adamovi. Ten také Silvestr trávil doma s rodiči ..zazvonila .. otevřela Adamova usměvavá matka a pustila ji dovnitř..Eva šla k Adamovi dovnitř do pokoje.. chvíli si povídali a mazlili se .. nastal čas aby Eva šla domů.. bylo pár hodin po půlnoci .. Adam se nabídl že Evu doprovodí..(osudné rozhodnutí)a Eva řekla že ne .. chce si provětrat hlavu.. a šla .. ve tmavé uličce se jí zdálo že ji někdo sleduje.. proto zrychlila krok .. a ten za ní také zrychlil..a proto se dala do běhu .. a nevšimla si že vběhla do silnice .. z tohoto okamžiku si pamatuje jen záři reflektorů skřípění brzd a něčí výkřik..a najednou byla v nemocnici .. vedle její postele seděl Adam a brečel .. když viděl že se probudila okamžitě si slzy setřel ..aby nic nepoznala .. ale ona věděla že je něco v nepořádku.. nic neviděla .. věděla že tam sedí Adam a brečí .. poznala ho.. zeptala se ho co se děje .. ale on jí neodpověděl. V tom jí to došlo .. byla slepá ..později zjistila že ten kdo ji sledoval byl Adam protože ji chtěl dát kabelku kterou si u něj zapomněla .. ale nechtěl na ni volat chtěl ji překvapit .. a to překvapení ji stálo oči..dával si to neustále za vinu .. brečel tak moc že jeho oči už nebyly tak krásné jako dřív .. chodil jako tělo bez duše .. s nikým se nebavil a všechno svůj volný čas trávil v nemocnici a čekal než se Eva probere .. probrala se po 5 měsících z těžkého kómatu .. pří té nehodě se silně praštila do hlavy a střípky z rozbitého skla se jí zapíchly do očí ..ta rána do hlavy ji uvedla do bezvědomí a komatu ze kterého se probrala až po5 ti měsících.. Adam těch dlouhých 5 měsíců skoro nejedl ani nepil .. byl u ní ve dne v noci .. už nikdy neuvidí a to jen kvůli němu .. přemýšlel také o sebevraždě ale uvědomil si že bv to nic neřešilo .. nemohl by ji opustit ..
A tak se Eva naučila žít se svým hendikepem .. ale nebylo to lehké ..
Ted mají s Adamem dvě děti a jsou šťastní .. ještě štěstí že Adam vydržel tak dlouho a nespáchal sebevraždu ..
Autor Pengerka, 06.02.2010
Přečteno 354x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí