.......(1)

.......(1)

Anotace: zatím začátek, takže to není moc zajímavé ale snad se to rozjede, pokud budete chtít... omlouvám se za chyby... zatím nevím název, snad mě potom něco napadne

,,Crrrrrrr," zazvoní budík. Za normálních okolností tento zvuk z duše nenávidím, ale dnes mi vůbec nevadí. Je totiž 30. června, tedy poslední den školy a pak dva měsíce prázdnin, sluníčka a snad už konečně i nějakých těch zážitků. Abych se taky představila. Jmenuji se Sandra Nováková a navštěvuji prvním rokem místní obchodní akademii. Kdo by si myslel, že hořím láskou k matematice, je na omylu. Nic jiného než tato škola nepřipadalo v úvahu. Táta pracuje jako profesor na gymnáziu a mamka zase na průmyslovce, z krve se mi dělá špatně, takže jsem ze seznamu potenciálních škol pro mé další studium musela vyřádit i zdrávku. Ale nemůžu si stěžovat. Na obchodce jsem poznala spoustu nových kamarádek, učení mi taky docela jde a baví mě a hlavně jsem nepřišla o Báru, mojí nejlepší kamarádku, se kterou se bavím už od první třídy.
Mou dobrou náladu mi dneska nepokazí ani moje milá maminka, která si neodpustí své průpovídky ohledně mého oblečení. Nejradši by mě viděla v košilce s volánkama a se sukní pod kolena. No jo, učitelku prostě nezapře. Nevím, co jí na topu bez rukávů, samozřejmě bez podprsenky, a riflové sukni sotva pod zadek vadí. Vysvětlení na sebe nedá dlouho čekat:
,,No Sandro, to si děláš srandu?? Dneska si jdeš poprvé pro vysvědčení jako dospělá holka a ty vypadáš jako nějaká rajda. Okamžitě se běž převléknout, ať mi mezi kolegy neděláš ostudu. Kouká ti půlka zadku a tričko taky nezakrývá to, co by mělo. Vem si radši tu krásnou halenku od babičky." Bez komentáře.
Drahá matinka si asi nevšimla, že ta již zmíněná halenka se nosila za krále klacka a já, že jsem jaksi trochu vyrostla a nemíním nosit, to co mi ona připraví. Raději se zavřu do koupelny, abych to ještě trošku vylepšila. Svoje dlouhé blonďaté vlasy jen trochu přežehlím, nechám je tak volně, prý tak vypadám víc sexy, jak se vyjádřila moje první láska. Skončilo to ale hned na prvním rande, trochu neohrabaně se mě pokusil políbit, málem mě povalil a nakonec mě ještě poslintal. A bylo po lásce. Od té doby jsem na nikoho pořádného nenatrefila. Podle Báry patřím mezi ty hezčí na naší škole, ale taky k těm nejméně zkušeným, ale to se doufám o prázdninách změní. S líčením si moc hlavu nelámu, oči mám krásně modré po mamce a pleť snědou po taťkovi, takže to není třeba. Dneska jsem to s přípravou drobet přetáhla, Bára už na mě určitě bude čekat. Na nohy rychle hodím žabky a utíkám ven z bytu. Ve dveřích ještě slyším mamku, jak mi přípomíná, abych přišla brz a stihla si zabalit. Zítra totiž jedeme na celé prázdniny na chalupu kousek od Orlíka.
Autor danuska.02, 25.02.2010
Přečteno 288x
Tipy 4
Poslední tipující: Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí