proč

proč

Anotace: co řict je to příběh, ketrý mi není až tak cizí:(

Bylo krasné letní počasí a dívka si jela odjet svuj pravidelný trenink. Tento okruh vedl lesní cestou, kde snad nikdy nikdo kromě ji nejezdil. Když v tu chvíli se ze zatáčky vyřítil "on". V ten okamžik by ji ani ve snu nenapdalo, že se někdy ještě uvidí natož že se do něj zamiluje.Pozdravili se jak se sluší a každej jel svým směrem.
Po nějaké době se objevil vzkaz na Libimseti, ano byl to vzkaz od "pána z lesa". Po nějaké době zjistila, že se jmenuje Petr a také jezdí zavodně na kolo, proto se nebranila jít s ním ven. Po 3 schůzkach už spolu chodili, teda aspoň ta dívka si myslela, že spolu choděj. Konečne její princ sice neměl oči jako orlando a usměv jako pitt, ale měl něco co žádnej před ním. Čas plynul a dívka byla zamilovaná čím dál tím víc také si myslela, že je všechno v nejlepším pořadku. Až do doby než dívka odjela na týden pryč. Po návratu se pohádali, protože "on" neměl čas jet za ni obejmout ji a říct ji jak ji má rad. Až po týdnu se dívka dozvedela, že si začal s její kamaradkou. A pochopila, teda snažila se pochopit, že ztratila svýho prince...
Ale proč to udelal? proč ji nechal, aby se do nej zamilovala a pak ji odkopnul? proč ji aspon neco neřekl? proč zrovna jeji kamarádka? proč proč kladla si otazky dívka, ale odpoved se asi nikdy nedozví
Autor olympic, 03.04.2010
Přečteno 363x
Tipy 2
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí