Holka blbec

Holka blbec

Anotace: prostě se jen vykecávám, není to gramaticky správně není na tom skoro nic správně ale to neřeším..

Je čtvrtek odpoledne, sedim na posteli a přemýšlím. Ani sama nevím nad čím, možná nad školou, možná taky ne. Možná nad sebou , ale možná taky nad TEBOU. Ať už bych právě ted přemýšlela nad jakýmkoliv z tech témat všechny stejně míří k tobě. Už to tak bude mám tě plnou hlavu. Nechci ale mám. je to 7 měsícu co se známe. A já tě od prvního dne kdy jsme tě videla sice na fotce , ale videla a z hlavy tě nemužu pustit. Našla jsem si tě na chatu , ty jsi mi odepsal , ale nevedel jsi že si pišeš se mnou , protože sem tě hledala pro kamarádku a ty jsi se do mé kamarádky zamiloval. Menší problém já prozměnu do tebe. Pak když si se měl s mou kamoškou sejít , nechtěla jet sama a tak jsem jela s ní. Když jsem tě tam viděla v těch tříčtvrtečních kalhotech a zeleném tričku, měla jsme co dělat abych se ovládla a nestal s emi nejaký trapas. Naprosto mě ničilo , když jsi ji obejmul nebo chytil za ruku. Už jen z toho duvodu že já jsem vám dělala křena . Pár dnu na to sme si začli psát a skamošili jsme se. Má povedená kamarádka se tehdy sekla a rozešla se s tebou.Nevím co ji to popadlo , ale řekla že nejsi jeji vkus , že je jí to líto ale že nedokáže chodit s někým jako jsi ty. Bylo mi tě strašně líto protože šlo vidět jak ji miluješ. O pár měsícu později jsem tě prosila aby jsi přijel na vánoční akci která se u nás ve městě konala , ale ty jsi mi řekl že ne. Ale když se tě zeptala kamoška tak jsi souhlasil. Vo co jde. Přijel jsi a tentokrát už se mi nepovedlo se udržet , podlomili se mi kolena, naštěstí byla zem namrzlá a vypadalo to že jsem uklouzla. Jediný na co jsme ten den myslela bylo : ale on přijel za ní ne za mnou. Bylo mi to líto , ale sme kamarádi tak sem to neřešila a chovala jsem se jako dobrá kámoška. Když se konali ty stupidní soutěže městských týmu jako hasiču,tanečníku,šachystu,atd. Tak jeden z ukolu byl udělat řetěz s co nejvíce lidma. Chytat se za ruce a dělat řetěz. Nikdo se do toho neměl a já nerada prohrávám. bezmyšlenkovitě jsem tě chytla za ruku a začla sbírat lidi do řetězu sice jsme tuhle hru prohráli, ale mě v tu chvíli na tom vubec nezáleželo. Když starosta počítal lidi v řetězech až teprve pak jsme si všimla že držím za ruku tebe. Držel jsi mě pevně a bylo to tu zas věděla jsme , že když tě budu držet ještě chvíli tak už se tentokrát na led nevymluvím. Pustila jsem tě. Dokončili jsme soutěž. Po tomhle dni bylo nejhorší období co sem zatím zažila. Přestal jsi se se mnou bavit. Prý jsi měl osobní problémy a všechno na tebe padalo. Ale já stejně věděla že je to kvuli kámošce , protože jsi doufal že se dáte zase dohromady ale nic nebylo. Asi v unoru jsems e rozhodla , že začnu znovu , a že si najdu lepšího kluka a našla jsem užasnýho. Jmenoval se Lukáš , přišlo mi že jsem se uplně změnila byla jsme štastná že sjem našla kluka se kterým si rozumím , ale pak přišel zvrat a mě došlo že sem se jen snažila tak moc zapomenout na tebe že sme tě začala ještě více milovat. A ted se mi kvuli tobě všechno sere... Sedím tu jak debil a přemejšlím nad minulostí, nad budoucností a snažím se přežít to tu.. A všechno jsi zavinil ty..
Autor Maryje, 14.04.2011
Přečteno 499x
Tipy 5
Poslední tipující: la loba, Adrilus, Elko, umělec2
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

však zrovna ten kluk se kterým jsem chodila abych zapomněla tak ted chodís tou kámoškou která odmítla otho druhýho takže všichni sou jakštakš spokojení:) a já se snažím si take nestěžovat ale jinak děluju za koment:) potěší:)

21.06.2011 15:48:00 | Maryje

Hezky popsané pocity...taky to znám i to jak jsem si našla jiného abych zapomněla a pak to bylo ještě horší...Celý leta jsem milovala nejlepšího kamaráda takže vím co je to podlamování kolen a žítí z letmých doteků či kamarádský pusy...jen bys měla vědět že on za to nemůže,prostě miluje jinou asi jako by se ten Lukáš zlobil že taky miluješ jinýho.Možná bys mu to měla v klidu říct a nebo se prostě smířit s rolí kamarádky a nebo ho radši nevídat-to fakt pomáhá:-)Držím palce

21.06.2011 08:57:00 | la loba

Děkuju, bohužel ano :( a stále to pokračuje...

21.06.2011 08:47:00 | Maryje

Výborné, jen doufám, že ne s tvého života....=0)

20.06.2011 09:34:00 | Adrilus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí