a je to tu zas...

a je to tu zas...

Anotace: jak se říká stará láska nerezaví..:D vetšina lidí by řekla, že když něco bylo tak to bylo a už nemuže být znovu , ale všechno jde když se chce... je to určitě těžší než předtím ale jde to:)

Zavolej spis okolo 20:00 ted to dávám do kupy :D, tato sms mi přišla v pátek v den , kdy jsem jela s rodinou na víkend na chatu. Seznámili sme s epřed 3 lety. Tehdy jsme byly ještě hodně hloupí a malí.Jeden den sme si psaly na chatu a druhý de jsi se me zeptal jestli s tebou nechci chodit. Tehdy jsem řekla hned jo , protoze jsem myslela ze ej to normální chodit s klukem kterej bydlí 200km ode mě a že je to lehký... Od rána do večera sme volali a furt spolu mluvili .. Vydrželo nám to 7 měsíců, pak, pak jsem zjistila ze máš jinou , nejakou tam od vás... Vzala jsem to v klidu jako všechno tehdy i dnes. Rozešla jsme se s tebou a byly sme kamarádi:) dobří kamarádi, skoro jako sourozenci.. ale nikdy sme se nevideli... Ted po třech letech sme si řekli že pujdeme ven.. Sme starší a už máme ty možnostio dojet za sebou a jít zapařit. Tak sme využili toho že jedu s našima na chatu a ta je na puly cesty a v sobotu jsi za mnou přijel.. Stála jsem tam ve městě před poštou se psem, protože pršelo a schovávala jsem se před deštěm.. Tvůj autobus měl spoždění, ale když přijel poznala jsme tě na dálku.. Přišel jsi ke mě a neudělal jsi to co jsme čekala... Neutekl jsi! Zustal jsi povídal si se mnou, smál se se mnou a šel jsi se se mnou projít...Ty, kterej zná trasu lednice, postel,lednice stul s pc.. Šel jsi ochotně a nechla se vláčet 8,5km po přírodní rezervaci.. Místama jsi teda remcal , ale neřekl jsi a dál nejdu.. Bylo mi s tebou užasně a v tu chvíli jsme si byla jistá tím ,že se to vrátilo, to na co jsme se snažila 3 roky zapomenout. Láska k tobě! Byly sme u nás na chatě, seznámil jsi se s našim a šli jsme dobít notebook do pokoje, když jsem byly v pokoji samy měla jsem takovou chut tě políbit nebo cokoliv, ve chvíli kdy jsem ti spravovala vlasy do čelenky jsem byla ráda že sedím jinak by se mi podlomili kolena. Cestou z5 jsi mě přemlouvta at jedu s tebou, ale furt mi přišlo že mě bereš jako kamarádku.. Neustále jsi opakoval že před 3 letma jsi byl mladej a blbej. Brala jsem to jako urážku, že jsi byl mladej a blbej a ze ted už bys se mnou nebyl , ale doufala jsme ze to myslís tak ze jsi byl blbej ze jsi me podvedl... Kdyz jsi odjel bylo mi nejak smutno , prazdno jako byhc te nemela uz nikdy videt... Večer jsem chtěla zavolat svému tehdejšímu příteli,ale nevím proč vytočila jsem tebe. Mluvili sme spolu chodinu pak jsem odešla ... Od té doby sme se dali dohromady, řekli sme si že se stále milujeme oba a muj sen slyšet tě říkat že byla chyba když si mě tehdy podvedl že jsi byl mladej a mlbej se splnil. Jenže pak ta malá kurva , moje kamarádka, když u nás spala tak si volala na skypu s tebou , protože já usla, svlíkala se ti tam a buh ví co ještě, pomlouvala mě... Pak jsi řekl že si z ní uděláš legraci, když do tebe tak valí... A co? No jak jinak udělal jsi stejnou chbyu jako tehdy i ted... Začal jsi chodit s druhou holkou mezitím co jsi chodil se mnou... Tys to možná myslel z legrace , ale ona ne a jak jí to ted chceš vysvětlit? Sám nevíš... Tvrdíš jak mě miluješ ale kdyby ot byla pravda není těžký jí říct jak to všechno je.. Přiznej si víc it záleží na ní než na mě... Ale co je na ní lepšího než na mě? Hezčí není to ti řekne každej, milá být neumí, nedokáže říct ani svoje slova vše opakuje, takhle ti nedá už vubec, je hloupá, tak proč? proč je lepší ona ? a proč mě tvrdíš jak mě nechceš ztratit , když jsi za to mužeš sám... Vyber si sakra co chceš...!
Autor Maryje, 13.08.2011
Přečteno 564x
Tipy 1
Poslední tipující: la loba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

už se stalo, je konec opět... nejvíc mě štve že sem přišla o kamaráda ... :(

17.08.2011 12:22:00 | Maryje

Bohužel kluci dokážou často mít rádi víc holek a neumějí se rozhodovat...asi by jsi si měla prostě najít někoho jiného a na něj se vykašlat protože pokud dělá stejné chyby nezmění se a ty se s tím smířit nedokážeš navíc partnera si musíš i vážit a můžeš si vážit někoho kdo se chová takhle?

16.08.2011 13:06:00 | la loba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí