O dívce, která se nešťastně zamilovala

O dívce, která se nešťastně zamilovala

Anotace: To už vám řekne název... PS: Tohle už není tak úplně pravda. A ta dívka je za to vděčná...

Příběh o nešťastně zamilované dívce je vlastně podle skutečnosti. Její jméno vám neprozradím, ale dejme tomu, že Nina, které se častokrát přezdívá Malá. A ti, co jí tak říkají ani netuší, jak ji to bolí. Ona za to přece nemůže, že neměří zrovna 2 metry!!!
Takže Nina se asi před 2 lety dostala na novou školu. Myslela si, že to bude fajn, a to hlavně proto, že zde potkala asi nejkrásnějšího kluka na světě. A navíc ten kolektiv - ten vypadal slibně. Ale po čase zjistila, že to vlastně ani žádný kolektiv není, protože se naprosto rozpadl a každý teď pomlouvá každého jak jen to jde. Ale co ten kluk? Jakmile ho první den ve škole uviděla, zamilovala se do něj. Ale proč? Co na něm viděla??? Snad možná proto, že byl DOCELA hezký a asi stejně velký. Ale jinak? To vážně nedokážu pochopit.
A tak žila dlouho v osamění a doufala, že ji jednou osloví. Ale blížil se konec roku a on nic. Rozhodla se mu to tedy říct. Sdělila mu to pomocí papírku s nápisem DOOSED DARAM! (COŽ JE ČESKY M.T.). No a co on na to? Samozřejmě že nic hezkýho. Prostě necutná sms, co vyjádřila jeho pocity!
No a Nina? Ta hloupá husa žila dál smutná, nešťastná. Přežila prázdniny, začátek dalšího školního roku a zase to nezvládla. Znovu mu to napsala, ale tentokrát se jí dostalo jiné odpovědi. Je tu prý nějaký zájem, ale jaký, to dodnes nezjistila.
Od jeho nejlepšíhop kamaráda pak dokonce zjistila, že prý má ona počkat pár let a někdy v budoucnosti pak něco... Ale co? Má snad čekat celé roky a pak se dozví, že o ni vůbec, ale vůbec nestojí?
A ona hlupák mu dokonce uvěřila. Dokonce měla kluka, co ji měl rád a ona MAXIHUSA dala přednost tomu, co o ni ani nestojí. A když se toho, co o ni nestojí, zeptala (samozřejmě přes dopis, který od ní dostal o přestávce ve škole), .... No prostě dal jej samozřejmě (ten dopis) svému kamarádovi, aby si jej přečetl. On to udělal a nejen že si ho přečetl sám, ale přečetl jej i ostatním spolužákům. A co oni (včetně toho, co Nina miluje)? No měli z toho úžasnou srandu. A jeho ani nenapadne se jí za to omluvit. VŮBEC!!! Tak proč ho POŘÁD miluje??? Je na to nějaké vysvětlení? Asi ne.
A ona blbec ho milovala (i když on ji ani trochu a zradil ji), miluje a asi i milovat nadále bude...
... ona, ta dívka, co se nešťastně zamilovala...
Autor Veronika R., 28.02.2006
Přečteno 712x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je sobota večet a já si tady tak procházím ty úplně nejstarší díla a tohle mě upoutalo, tím že je to realita, tím, že je to zajímávě napsané a tím, že mi to něco připomělo. Něco z mého života. Mě se nikdo nevysmíval, což tvé hrdince ano, ale i tak to bolelo. Něvím, jestli sem přispíváš, ale pokud ano, tak si od tebe zase něco přečtu. Měj se a pokud ještě píšeš, piš dál!

15.12.2007 19:57:00 | Cagi

Promin, je to asi hloupé, ale víš co se mi líbilo nejvíc? Že je to všechno realita, i detail tipu "každý pomlouvá každého" 100

04.03.2006 10:12:00 | Kristýna M

Je zbytečné milovat někoho, o kom víte, že vás nebude nikdy milovat. vysvětlete to laskavě mému srdci

01.03.2006 19:24:00 | xxxbleble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí