Promiň, stalo se..

Promiň, stalo se..

Anotace: Není to láska, není to zlo... jenom se nám to nepovedlo...

Řekl jsi: "Promiň, stalo se..."
Odpovídám... Tolik frází na výběr. Co zkusit říct: Ne, to přece vůbec nevadí, že jsem k tobě začínala cítit víc... Nesejde na mých hloupých - naivních představách. Snad předtím jsem doufala, že když se tak sbližujeme... že když se bavíme o tom, že bychom mohli zkusit být spolu...
Ne, máš pravdu, vždyť mně do toho nic není - je to tvůj život, tvoje city, tvá volba...
Neohlížej se na mě, ani na fakt, že po vyslovení té věty, už nikdy nebude nic tak jako dřív... Vlastně už nebude nic.. A jak mně někde hluboko uvnitř zatrne při té představě, co všechno mohlo být, kolik krásného toho mohlo být, kdybys ty...
Vím, že neuvidíš tu pohaslou naději v mých očích, neuslyšíš změnu tónu mého hlasu a ani si nevšimneš, že mé srdce je...
V uších mi zní melodie jedné písničky: Není to láska, není to zlo, jenom se nám to nepovedlo...
Jak výstižné!
Ale nic z toho... už vlastně není tvoje starost, a já ti nebudu nic vyčítat. Už se s tím nějak vyrovnám, ostatně já na výběr nemám. Musím!
Půjdeme dál - každý svou vlastní cestou a já za sebou sfouknu další svíci...
Odpovídám: "Nevadí, stalo se."
Autor tyxka, 18.08.2006
Přečteno 552x
Tipy 1
Poslední tipující: pejrak
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

abych řekla pravdu,v některých tvých povídkách mi kotel připomínáš mě..přesně jak ty jsi napsala mě,že se v mých vzhlížíš též..teda aspoň v jednom z těch odstavců,kde jsi mi psala,že jsi měla stejné pocity.. moc hezky píšeš.. jen tak dále.. :o)

21.04.2007 21:36:00 | 0-0

naprosto s tebou souhlasím

01.12.2006 17:17:00 | tyxka

děkuju..:)) bohuzel se to stane asi každému..a někomu dost často..:((

19.08.2006 20:32:00 | tyxka

abych pravdu řekla, chce se mi brečet. Vzpoměla jsme si, že se mi to taky stalo. je to....strašné! ale pravda
a jinak je to dost dobře napsané, krátké věty dodávají dynamičnost

19.08.2006 16:57:00 | xxxbleble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí