Přijdeš?

Přijdeš?

Anotace: Každý chce jí poznat. Kdo se otočí zády k ní, otočí se zády k celému světu.

Lásko... Neutíkej přede mnou. Pojď. V náručí mém. Chci být teď zas chvíli s tebou. Propustil jsem smutek. V koutě krčí se nenávist. Zahnal jsem temnotu... Pojď, prosím. Vše čeká jen na tebe. Já vím, snad každý tě hledá. Chce vědět, o čem jsi a jaká tajemství nám skrýváš. Kolik lidem vlastně bereš a kolik jim dáváš. Jestli tvoje krása přebije bolest, když opouštíš nás. Jestli jsme víc šťastní, když si u nás nebo více smutní, když bdíš nad jinými. Teď i já chci poznat, jaká jsi. Jsi tak slavná - v dobrém i v tom špatném. Tak řekni mi, přijdeš teď za mnou? Bloudím světem a jen tebe hledám. Prý vidíme svět jinak, když přicházíš blíž. Že prý z tebe blázníme, že z tebe i vraždíme. Neboj se mě, prosím. Vždyť jsem jen jeden z mnoha, co čeká na tvou sílu. Já věřím, že jsi. Tolik o tobě dá se slyšet. Zaháníš chlad a slunce rozsvítíš nám v srdci. Tak moc písní o tobě zní. Tolik pohádek a příběhů o tobě vypráví. Jsi snad tím zázrakem, co na zemi hledáme? Skoč do mé náruče, skoč do mých snů. Cestu k mému srdci máš, vrata otevřel jsem dokořán. Prosím, buď teď chvíli mou. Zažeň moje chmury. Vyhosti z mé duše smutek. Buď jak samet. Dotkni se mě, pohlaď mě. Dá se o tom jenom snít? Nebo proměníš sny ve skutečnost? Tak moc chci tě blíž. Ukaž svou krásnou tvář a nechej mě, ať poznám, jaká jsi. Jsi jako já? Jsi někdy hodná a někdy zlá? Opravdu jsi tak mocná, že nedáš lidem spát? Kdo nepozná, zřejmě neuvěří. Ale já budu čekat dál. Jsi ta, pro kterou se umírá. Jsi ta, pro kterou se žije. A já doufám, že časem potkám tě. Měla by ses ukázat všem. Měla by ses více otevřít světu. Bylo by tu krásněji. Navštiv mě tedy a dokaž, jaká jsi. Bláhovou iluzi do té doby budu mít v hlavě. Už mi na ničem nezáleží. Stačí jedno a budu šťastný. Vyslyš tedy mojí prosbu - chci vědět, jaká jsi...
Autor Darkspace, 29.08.2006
Přečteno 580x
Tipy 5
Poslední tipující: Ta Naivní, Jajja, Bezejmenná
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

....Snad ji on taky pozná, snad z té lepší stránky, né jako já.....Je to dobře napsané, dobré vyjádření pocitu...Líbí se mi to.....jen tak dál

07.01.2007 21:38:00 | confused.princess

zatím první věc, kterou jsem si od Tebe přečetla...dobrý, pěkný, výstižný...takovejhle pocit znám:)a ráda se ujistím, že někdo jinej taky:)

07.10.2006 00:54:00 | El1s

Moc dobře ji znám... Chtěl jsem psát původně něco jiného, ale vyvinulo se to takhle.

29.08.2006 23:38:00 | Darkspace

Ani trošičku o Tobě? Tak né...

29.08.2006 23:24:00 | Mors

Ano, možná trochu jinak než normálně, ale myslím, že to bylo jen tou náladou. Ta dělá s mýma výtvorama hodně :) Děkuju.

29.08.2006 19:05:00 | Darkspace

Krásné! Co víc říct? Prostě nádhera, i když kratší, je to výstižné a krásné. Moc se mi líbí Darku, opravdu moc, Je to poněkud jiný styl než obvykle, ale to se mi líbí.

29.08.2006 19:01:00 | Jajja

Možná že on šťastný nebude... Jako vždy - není to o mě. Mě navštívila.

29.08.2006 18:35:00 | Darkspace

Možná že pak šťastný nebudeš. Ale budeš žít...

29.08.2006 18:05:00 | Mors

V mém profilu? Psaní tím stylem mě asi tolik nebaví, abych řekl pravdu, ale klidně tak můžu něco zkusit sesmolit. Jinak mnohokrát děkuji :)

29.08.2006 16:49:00 | Darkspace

I když se mi tohle stopro líbí tak bych řekla, že je to o malinko horší než tvůj výstižný, přímočarý a jednoduše skvělý popis v tvém profilu. Máš talent, to je vidět na první pohled. Věřím, že když se budeš snažit, dotáhneš to velmi daleko...hodně štěstí :)

29.08.2006 15:38:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí