On - třetí část.

On - třetí část.

Anotace: Omlouvám se, ale špatně jsem odhadla délku kapitoly. Takže budou ještě dvě pokračování...:))

Nel doběhla Víťu na chodbě u zrcadla. "Proč jsi odešla?"
A odběhla vedle na toaletu. "Vždyť ti do něj ty holky dělaj a takhle ti ho přatáhnou, když se chceš schovávat." Vychrlila na Víťu, hned jak se vrátila. " Víš, možná bude lepší nechat to na něm, on už si poradí a já aspoň budu vědět na čem jsem." Odpověděla Víťa a šla si umýt ruce." No,jen abys nelitovala." Odsekla Nel. Když se obě vracely ke stolku, viděly Mirka tancovat. "Kde ste?" Přivítal je Edík, který tu seděl sám a bylo vidět, že je pěkně naštvanej. Byl naštvanej, ale na Mirka a hned děvčatům líčil, jak ho ta "ludra"ukecávala, až se nechal zlomit, srab. Zbytek číšnic od vedlejšího stolku sledoval parket a na něčem se pořád domlouvaly, škodolibě sledujíc Víťu.
Ta zatím brala vše s rezervou a spíš krotila Edu, který vyhrožoval, že na ty megery vletí a načechrá jim ofiny. Hudba dohrála a Mirek vedl "ludru" k jejímu stolku. Tam nastalo velké představování až ho stáhly mezi sebe, aby si s nima připil na zdraví.Vůbec mu nedaly šanci odejít.
Sledujíc Víťu po očku, co ona na to. Té bylo jasné, že na sobě nesmí dát znát, jak moc ji to vadí. Rozhodilo ji to dost, to ano,ale i ona vyčkávala co bude dál a začalo ji to i docela bavit, protože si pořád byla, tak nějak s Mírou i přes to všechno jistá. Sáhla po cigaretě a zahlédla ho, jak sice holky poslouchá, ale po očku sleduje ji, šibalsky na ni pomrkávaje zatím co se ony před ním nakrucovaly a ta "jeho" tanečnice na něj cenila svůj žlutej, umělej chrup, hltajíc ho očima. Od baru se přihnal Vítin kamarád Rostík celej šťastnej, že ji zase vidí. "Ahoj Víťule, dem si hodit rokec?" A odtáhl ji na parket, kde se začínala hrát rychlá série. "Eště si ho nezapoměla?" Vzal ji za ruce. "Tak ukaž co umíš." A roztočil ji do rytmu. On, rock perfektně ovládal a to Víťa věděla, ale ani ona nebyla žádný prďola. Úplně se mu poddala. To, co s ní tancoval, všechny ty figury a otočky takřka na konečky prstů, úplně ji to pohltilo. Tolik milovala tanec a teď má konečně tanečníka k sobě. Bylo ji náramně. Ostatní přestali tancovat. Udělali kolem nich kruh a tleskali do rytmu. Když hudba dohrála, tleskala jim celá vinárna a nejvíc Mirek. Vyběhl od číšnic, chytil Víťu do náruče a odnesl si ji ke stolku. A už tu byla zase ta "ludra" od vedle. Popadla Mirka za ruku a táhla ho k jejich stolku......pokračování příště.
Autor Verule, 26.01.2007
Přečteno 566x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zatracený ženský! NJ, Ženy umějí být potvory:)

14.04.2007 23:19:00 | Nikytu

*hrozně

01.02.2007 12:29:00 | Kessinka007

Je to hrozné hezké.. těším se na pokračování... ;)

01.02.2007 12:26:00 | Kessinka007

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí