Pátek třináctého

Pátek třináctého

Anotace: Příběh z lodního deníku lodi Ajax kapitána Henreyho Mouse

Kapitán Mouse se zvedl ze své vyhřáté postele a okamžitě bez jediné myšlenky začal svou únavu utápět v nápoji mezihvězdně známém a nazvaném Kafebezlogru. Hned jak se kapitán dobil energií, tak se jako každé ráno vydal do rozhlasové místnosti kde měl ranní proslov pro posádku. ,,Dobré ráno posádku lodi Ajax! Právě polétáme galaxií Rozlejmlíko, tak si ten krásný pohled užijte.´´ Kapitán už chtěl odejít pro další Kafebezlogru ale málem by zapomněl. ,,A posádko! Dnes je pátek třináctého.´´ Posádka se ovšem nalepená u oken starala o jiné záležitosti než o to že je dneska takový den. Poté se i kapitán odebral k oknu aby si pár těch úžasných snímků galaxie také pořídil. Než ovšem stačil cokoliv vyfotit, palubní počítač začal šíleně pípat a cosi hlásit. Kapitán se z toho dozvěděl jen to, že má přijít na 3. Palubu.

 ,,Jsem tu! Co se děje?´´ ptá se kapitán dispečera který podával hlášení o neznámé žijící bytosti. ,,Kapitáne, něco je za těmito dveřmi! Je to nějaká žijící bytost a dveře nejdou otevřít.´´ ,,Dalo by se s tím kominikovat?´´ Ptá se kapitán. ,,Ano kapitáne, máte komunikaci na vaší frekvenci.´´ Kapitá ni klepající se rukou stiskl tlačítko vysílačky a pomalu řekl: ,,Zde kapitán vesmírné lodi II. Třídy Henry Mouse. Jsme mírumilovní a ochotní komunikovat a přistoupit na jakoukoliv dohodu kterou požadujete.´´ V tu chvíli se dveře otevřeli a uprostřed místnosti stálo jakési zvláštní stvoření – vypadalo to jako odporně zohavený pidimužík, říkejme mu mužíček. Tak tedy mužíček udělal krok v před a na kapitána s vlídným pohledem promluvil: ,,Jsem velvyslanec rasy Pratvar a touto nechtěnou okupací bychom vás chtěli poprosit jestli by jste nás neodvezli na nejbližší konzulát galaktické rady. Naše planeta byla po demokratickém zvítězení ekologické strany zničena. Byly jsme nuceni opustit naši planetu a jediné plavidlo v naší blízkosti bylo to vaše.´´ Kapitán si oddech a bez sebemenších problémů nabídl rase Pratvar azyl na jak dlouho bude potřebovat. Mužíček mu za to poděkoval a hned po té se za ním objevilo stovky stejných mužíčků kteří se jenom hrnuli do lodních kuchyní a nocleháren.

 Po tomto perném dni si kapitán Mouse mohl znovu uvařit svůj oblíbený nápoj a i přez to že to na lodi vypadalo jako v porodnici v období babyboomu si mohl spokojeně oddychnout a zakončit další úspěšný den v tomto deníku.    

Autor Dawe Češka Vrbický, 18.01.2014
Přečteno 603x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na tomto dílku je opravdu znát, že jsi toho ještě mnoho nenapsal, nebo je to těžká parodie psaná z pohledu malého kluka, nepříliš vyvedeně. Určitě by tomu také slušelo rozdělení do odstavců. A co ty uvozovky z apostrofů? Musím ale ocenit, že jsem se u textu několikrát pobavil. Názvy Rozlejmlíko, Pratvar, mi na tváři vyloudily úsměv, potom také věta ,,Dalo by se s tím kominikovat?" mě rozesmála. Plus za to, že se snažíš o pointu :-), ať se ti daří, ať ti to píše. PS: Mohu se zeptat, kolik je ti let? Na profilu jsem to nenašel.

20.01.2014 00:17:23 | Firren

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí