Tým Alfa - První průzkum

Tým Alfa - První průzkum

Anotace: Ahoj. Tady je po dlouhé době další část mého příběhu. Snad se líbí.

Sbírka: Tým Alfa

Letěli asi půl hodiny, než se ocitli nad povrchem planety. Wood s Greenem s raketoplánem přistáli. Poté když zjistili, že je možné bez problému dýchat zdejší vzduch, tak se dali do průzkumu.
Odebrali vzorky rostlin, hornin, kamenů, vody, půdy a všeho možného. Wood a Minerval dávali pozor, jestli je někdo nebo něco nesleduje.

Mezitím na lodi
Kapitán se procházel po můstku sem a tam. Byl nervózní, i když to na něm nešlo vidět a sám by to ani nepřiznal. Ale bylo to tak. Všichni na lodi doufali, že najdou ty zdroje, které potřebují pro palivo. Po celé lodi panovalo napětí.

Zpátky na planetě
Zatímco průzkumný tým sbíral vzorky, z nedalekého lesa je pozorovala skupina humanoidů. Podobali se člověku. Chodili po dvou, měli dvě ruce. I obličej vypadal skoro jako lidský. Až na to, že měli mnohem šikmější oči. A taky měli úplně jinou barvu kůže než lidé.

Výsadek se měl už pomalu vracet. Nikdo z nich si jich nevšiml. Naložili vzorky do raketoplánu. Chystali se na cestu zpátky na loď. Wood měla na chvíli pocit, že něco zaslechla, tak se otočila k lesu. Nikoho neviděla. Uzavřela to tedy s tím, že se jí asi jenom něco zdálo.

Nastoupili do raketoplánu a vydali se směr loď. Po půl hodině už přistávali v hangáru. Vědečtí důstojníci si vzali vzorky a začali s nimi dělat různé pokusy, aby zjistili, jestli je budou moct použít jako palivo. Ale nějakou dobu to bude trvat. Takže se ostatní vydali po svých věcech.
Autor Nicky, 24.09.2017
Přečteno 429x
Tipy 1
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí