Yondův průvoce pro kolonysty

Yondův průvoce pro kolonysty

Anotace: Tohle by mohlo být něco nového co tento svět ještě nezažil může to být "PROLOG" k něčemu většímu nebo taky prostě jenom začátek nějaké menší povídky. To však je jen na vás jak moc se vám to bude líbit. Prosím napište mi váš názor. Děkuji Olivandr.

Prolog

Hvězdné datum 3457


Ahoj já se jmenuji Samuel Nilsone a jsem vaším interaktivním průvodcem pro vaše dobré začátky v nové kolonii na planete Hulien.

Vaše kolonizační mise začala roku 3306. Letěli jste 151 let aby jste zachránili svoji domovskou planetu Zemi a celé lidstvo. Země se sice uměle rozšiřovala a stabilizovala ale to nestačilo a proto lidstvo bylo donuceno začít kolonizovat jiné planety a měsíce. Z naší sluneční soustavy jsme osídlili Měsíc a Mars.

Nyní se nacházíte ve sluneční soustavě Heimdal pojmenované po severském bohu. Heimdal obsahuje jednoho rudého trpaslíka-Velkého ruďocha, a dvě menší slunce-Dvojčata (levé a pravé). Kromě tří sluncí také obsahuje 17 planet z toho jsou dvě obyvatelné včetně huliena druhá se jmenuje Frenky.

Máte tu čest stát se prvními kolonisty Huliena a také sluneční soustavy Heimdal.
Správcem vaší kolonie byl určen vojenský generál Frank Burns je to velmi schopný rozumný spravedlivý a čestný vůdce který není krutý ale starostlivý.Pro blaho všech opravdu mu nevěřte je to naprostý idiot.

Váš průvodce Samuel.

Tma…
,,Bože můj já nevidím jakože vůbec nic jenom tmu, ne počkat jen jsem měl zavřené oči.
Ááááu to je nepříjemné světlo ach rači ty oči zpátky zavřu. Ták to je lepší ach proč mě tak bolí hlava že bych byl zase nalitej neee to je volovina to bych si alespoň trochu pamatoval.”
,,Ahoj petře.” ,,Jo nazdar Same. Kde to jsem nějak mi není dobře.”
,,To je naprosto vpořádku Petře po kryo spánku je bolest hlavy naprosto normální.
Pro začátek Potřebuji abys odpověděl na pár mých otázek.” ,,Ne” ozval se Petr ,,nejdřív mi odpověz kde to jsem a jaký je hvězdné datum”
,,Hvězdné datum je 3457 a jsi na planetě Hulien jsi jeden z kolonistů jsi vzdálený 174 Světelných let od země."
,,Jó už si vzpomínám tak sem hoď ty otázky”
,,Dobrá tvůj věk” ,,35.”
,,Celé jméno.” ,,Petr Sebastian Novák.”
,,Příbuzný?” ,, Sestra Veronika Nováková 32 let. Letěla se mnou”
,,Pohlaví?” ,,To jako fakt hermafrodit asi.”
,,Špatně!”
,,Ne asi jasně že špatně. Pohlaví muž.”
,,To je lepší. Povolání?”
,,Inženýr.” ,,Správně to je vše byl jsi přiřazen k 2 skupině inženýrů budeš se hlásit na přednášce pro začátky od hlavního inženýra Otomana.”
,,Ještě pět minut mami.” postěžoval si Petr.
,,NE!”
Rázně odpověděl Samuel a otevřel komoru ve které Petr spal.

Ani né půl hodiny po probuzení se třicet inženýrů mačkalo v malé místnosti s jídlem a mluvčím pultem za kterým stál hlavní inženýr druhé skupiny a chystal si proslov.
,,Tak jo.” Začal Otoman. ,,Vítám vás v nové kolonii všichni inženýři budou spolu s dělníkama budou stavět a budovat budovy a veškerou infrastrukturu kterou bychom kdy mohli potřebovat. Já jsem vaším hlavním inženýrem.
Zastupuji druhou skupinu inženýrů a všechny problémy 2 skupiny jdou na moji hlavu. Což znamená že vaše průsery jsou na mně.”
Autor Olivandr, 14.01.2020
Přečteno 493x
Tipy 5
Poslední tipující: umělec2, danaska, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pár drobných chybiček tam je. Dějová linka a taky co tím chtěl básník říci není úplně zřetelné. Ale člověk píše jelikož má přetlak jako pára v papiňáku, tak proč ne...

25.01.2020 00:27:39 | umělec2

Mám ráda sci-fi a tohle se mi líbilo. Vítám tě na mezi modrásky a těším se na další dílo. Zdraví Daniela, taktéž z Prahy

15.01.2020 13:28:00 | danaska

Mě se to četlo hezky. Určitě bych četl dál.

15.01.2020 00:17:34 | Romanek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí