Světlo (1/2)

Světlo (1/2)

Anotace: "Světlo" je tajemná povídka o podivném světle, které hlavní hrdina vidí každý večer za horami. Světlo je čím dál jasnější. Ve městě a jeho okolí přestává jít internet a telefony. Armáda uzavírá tu část hor, odkud jde světlo. A to i na Německé straně.

                                           

9.8.2023

Povídka se chystá ke knižnímu vydání, proto ji tu už nenaleznete. Děkuji za pochopení.

Autor Draconian, 18.07.2020
Přečteno 394x
Tipy 4
Poslední tipující: LenkaT, mkinka, AngelLia31
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvělá povídka hned běžím na druhou část ST!

01.08.2020 15:08:21 | AngelLia31

Moc děkuji:-)

01.08.2020 18:41:25 | Draconian

Já běžně na sci-fi moc nejsem, ale tohle je skvělý! A taky dost strašidelný.. jdu si přečíst druhou část. Zajímá mě, jak to dopadne...

22.07.2020 23:12:50 | Suse

o to víc mě to těší, když běžně takový žánr nečtete. Děkuji.

22.07.2020 23:19:31 | Draconian

jo v horách se dějí věci ,hele Draku už dlouho jsem tě nečetla ale nevadí protože tohle potvrdilo že psát umíš ,navíc zakázané nejvíc přitahuje a ty světla mi připomněly Djatlovovu výpravu ale jen něčím s těma světlama a kdy bude pokračování tohle mě zajímá dost to víš jsem magor do takových tajemství .)

18.07.2020 19:48:30 | xoxoxo

díky moc. I když tohle nepatří k mým nejlepším kouskům.
Hehe, Djatlovova výprava je tajemná, i když víceméně je už tak nějak odhaleno, co se stalo. Ačkoliv vím, že lidi budou v tom furt hledat něco nadpřirozeného. Hodně mě ten případ bavil.

18.07.2020 20:15:11 | Draconian

no moc odhaleno není spíš se o tom už nesmělo mluvit a tak to museli nějak zakončit ,těch nesrovnalostí tam je hodně a nikdy se nepřišlo na skutečnou pravdu co se u Hory mrtvých stalo natočili o tom stupidní horor jako vždy aby lidi zmátli a odvedli pozornost jiným směrem jako vždy ,) JINAK UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ DRAKU .)))

18.07.2020 21:21:51 | xoxoxo

Já se o to zajímal a víceméně přikláním se na oficiální verzi, tedy, že šlo o shodu všech neštěstných věcí...tedy lavina, velice nízká teplota, vítr. Dává to smysl a i vědecké odůvodnění. V minulých dnech už to bylo zvěřejněno jako konečné vysvětlení záhady. Jako já vím, že někteří lidi...třeba právě ty...za tím budou hledat jiné věci. Já zbožnuju záhady celý život se zajímám o takové případy. Nicméně prakticky všechny mají nakonec rozumné vysvětlení. Dokonce sjem zjistil, že jsem dřív věřil vážně blbinám:-)) viz. třeba Philadelfský experiment, Bermudský trojúhelník atd.

18.07.2020 21:39:19 | Draconian

no nevěř všemu čemu se dá punc vědecké odúvodnění já mám trochu jiné info.ale tak nakonec každý jsme na jiný vlně myšlení a to je chci věřit co mi předloží a nebo chci víc protože pravda je tam někde venku tak by ti odpověděl možná i Mulder:)
tak jo dobrej pokec jinak po čase ,)))

19.07.2020 11:46:59 | xoxoxo

To véš, já holt dávám přednost vědě:-) Právě sháním si informace sáma o věcech přemýšlím. Bohužel čím víc zkoumám, tím víc přicházím na to, jak mco sjem byl naivní.Spusta záhad jsou vlastně jena pouze příběhy bez nějakého reálného základu. Ono občas to chce nehledat vyloženě nadpřirozeno. Jako Datlovova výprava vždy bdue vzbuzovat ono "co když?" nebo "stejně je to divný".
Píšu fantastiku, sleduju a čtu dokumenty,a le i třeba časáky o paranormálních jevech...abych měl přehled. Láká mě to...jen zkrátka málo případů, u kterých si říkám, že vážně jsou nad naše chápaní.
Nicméně třeba ten Philadephský experiment je nesmysl a tam už není ani o čem debatovat. Konspirátoři o tom rádi píšou..bla bla...že tam byl i Tesla...jenže ten už byl dávno mrtvej:-))

19.07.2020 14:31:26 | Draconian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí