GIGOLO

GIGOLO

Anotace: Z mého pohledu: Narychlo spíchlá hovadinka, napsaná z prachsprosté závisti, že sama nemám na plastiky... :-DD Z pohledu hrdinky povídky: Sladká (?) pomsta...

Začalo to všechno docela nevinně. Vrátila jsem se domů kapku dřív, než je zvykem a mý podivení po odemknutí dveří bylo obrovský.
Jestli hádáte, že jsem našla svýho chlapa v posteli, tak ste vyhráli pionýrskej šátek. A jestli hádáte, že v tý posteli nebyl sám, tak ste k tomu šátku vyhráli i pionýrku. Ale abyste vyhráli zletilou či přinejmenším zákonem nechráněnou svazačku, tak byste museli uhádnout, že v tý posteli byl s mým mužem Honzou - můj syn.

Hele, neděste se víc, než je nutný. Naštěstí zde nešlo o incest. Můj nynější - teda, teď když to píšu, tak je jasný, že už bejvalej – není otcem mýho jedenadvacetiletýho syna.

Ale vraťme se k okamžiku, kdy jsem dorazila domů a uslyšela ty zvuky. Šla jsem za těmi vzdechy, jak můra za světlem, potichu pootevřela dveře ložnice a dobrejch pět minut nevěřícně vejrala, s marnou snahou nahodit svý vykolejený myšlenky zpátky na trať. Ty dva mě ve víru vášně vůbec nepostřehli.
Heleďte, já po pravdě nevim, jak dlouho jsem tupě zírala na tu Sodomu a Gomoru ve svý posteli, nejspíš to netrvalo těch pět minut, ale tak nanejvejš pět sekund, než jsem tiše zavřela ložnici a vzápětí i dveře našeho dejvickýho bejváku a zdejchla se. (Ráda, že vůbec ještě dejchám…) Nasedla jsem do auta, zastavila u prvního hotelu, ubytovala se, objednala si na pokoj flašku Johnyho Walkera a zpila se jak Dán.

Druhej den sem zavolala svýmu advokátovi, podala žádost o rozvod, převedla celej svůj podnik na syna – ať si poradí sám, hošánek - zařídila ještě pár nezbytností a se svou platinovou kartou nastoupila do letadla. V momentě, kdy stoupalo nad Ruzyní výš a výš, s jistotou jsem věděla, že naposledy vidím svou rodnou zem.

Spálila jsem za sebou mosty. Škrtla sirkou, zapomněla svý jméno a svlíkla starou kůži s důsledností hada. S prachama jde všechno. Je mi vosumačtyřicet, díky půlročnímu pobytu na klinice plastické chirurgie byste mi stěží řekli třicet, a můj cvokař ze mě vykřesal ženskou plnou života a chtivou sexu.
A tak si ležím nahá na lehátku u bazénu svý kalifornský vily, dejchám svěží mořskej vzduch a zpoza slunečních skel pozoruji do bronzova vopálenou hruď svýho společníka.
Gigolo.
Jestli se teď pokradmu ušklibujete a nechápete, proč si blonďatá krasavice s nohama až na zem, silikonovejma pětkama (to nebyl nejlepší nápad! – ty záda fakt bolej…) a s třiašedesáti čísly v pase, platí chlapa, tak já vám to ráda vosvětlím - vyhořela ve mně láska. Chci jen konzumovat - ne ze sebe dávat. A tendle týpek je přesně dle mýho přání. Je mou oživlou představou. Věk pětadvacet, atletická postava nezapře dvě hodiny posilovny denně, metr dvaadevadesát, oči barvy mořský vody a hlas pistolníka z americkejch westernů. Ostatně jeho kolt také není k zahození.
Nahota. Nahota neodmyslitelně patří k tomudle sluncem prozářenýmu baráku.
Jackova ruka si jen jakoby mimoděk pohrává s necudou mezi jeho nohama. Ten pohled je fakt báječně rajcovní. Necuda sílí a tuhne. Spolu s ním tuhnou i mé bradavky. Jak anténky míří přímo ke slunci. Zvednu se a obkročmo nasedám na tu hrdou mužnou krásu. Vjede do mé zmáčené mušličky a celičkou ji horce vyplní.
Jackovy dlaně mazlivě objíždí obrysy mého těla, rty se přisají k anténce a bílé zuby jemně hryžou. Zakláním hlavu, s páteří prohnutou dozadu jak luk vychutnávám milencovy dotyky i slastnou naplněnost svý jeskyňky. Pomalu kroužím pánví, stehna široce rozevřená, cválám na tom hřebečkovi vstříc ráji. S prsty zatnutými do svalnatých paží, z úst uniká sténání a dlouhé vlasy divoce poletují kolem nás, když házím hlavou ze strany na stranu.
Rajtuju na tom kůlu, jak smyslů zbavená. Jackovy ruce mě sevřely v pase, zvedá se a odnáší mě do útrob domu, pryč ze žhnoucí výhně nelítostnýho kalifornskýho slunce. Nohama se pevně ovíjím kol boků toho skvostnýho samce a toužím po všem, co mi může dát.
Položí mě na mramorový stůl v jídelně. Děsně to studí, po celém těle mi naskočila husí kůže. Skloní se a sází polibky na pevné bříško, kudrnatý pahorek, stehna. Roztápím se jak vanilková zmrzlina. Prsty roztáhne baculaté polštářky a líže to tekoucí brouzdaliště. Přelízne celou pičku přes hráz až k čokoládové dírce. Křičím slastí. Vrací se zpět, jazykem zkontroluje ventilek zda neuchází, klade mé nohy na svá ramena a znenadání do mě vbodne svůj diamantově tvrdý pyj.
Ječím a zmítám se a muž křičí se mnou a drtí mé zdivočelé kozy (jen, aby mi nepřemístil silikon na břicho!) a z mé studánky prýští milostná šťáva a zaplavuje Jackovy koule, stékajíce po mé prdelce na studený mramor. Jack zařve, vytáhne ptáka a na má ňadra i bříško dopadá v bělavých chuchvalcích sperma. S očima plnýma rozkoše rozpatlávám tu lepkavou nádheru po svým krásným těle.

Jen já vím, s kým tu den po dni prošukávám svý prachy.
Dávám šach mat své minulosti.
Jack je českého původu.
Po otci.
Autor Judita, 18.06.2007
Přečteno 2782x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

hele, žádná slova Tě dostatečně nevychválí:-D ještěže jsem si Tě nechala po dvaadvacáté hodině:-)

26.06.2007 00:16:00 | Rádoby zoufalá

Ááááá evidentně jsem tě zanedbával a trestem mi bylo to, že jsem na tohle přišel až teď... ;)

20.06.2007 13:12:00 | Blázen? =)

pane jo! ale řekněte mně, jak vy všichni tady přede mnou při svým nádherným věku můžete vůbec mluvit o nějaký závisti???(:D)))

19.06.2007 08:35:00 | Mara*

možná narychlo napsaný, ale přesto skvělý =)
jediný, co bych z toho nechtěla jsou ty pětky kozy... ;o)

18.06.2007 22:32:00 | Ágnes

Takový jako detektivní zápletky něco tomu chybí. Vím co nebyl jsem to tam s ní. Tak to bude asi tím.

18.06.2007 21:56:00 | umělec2

..tyjo!!!Judy ty zvíře!Ječím na Toma,ať to nakluše číst!!!

18.06.2007 20:35:00 | Žqáry

..konečně dobrý čtení;o)))

18.06.2007 20:35:00 | STIMPRE

Ach jo... už zase mě udivuješ a já se jdu stydět někam do kouta :D Perfektní ;)

18.06.2007 20:20:00 | Katherin

Vy dva kluci ušatí... nepřehánějte... není to nic moc... narychlo spíchlá hovadinka napsaná z prachsprosté závisti, že sama nemám na plastiky :-DDD

18.06.2007 19:09:00 | Judita

Na mě ať to každý poví, ten můj, ve škvíře chladničky
si hoví...

18.06.2007 19:05:00 | Bíša

Janě prosím tě neříkej, že jsem ti dal 100. :-)) Jdu si opět nasypat ledovou tříšť do trenclí...

18.06.2007 18:47:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí