Úplněk

Úplněk

Anotace: Když Měsíc ukáže svou moc!:)

Je úplněk, sedím sama v útulném pokoji domu svých rodičů. Návštěva se protáhla a já musela zůstat přes noc. Pozoruji Měsíc za okny, které laskavě propouštějí jeho dlouhé paprsky do pokoje. Nedá mi to, abych si nelehla na lenošku přesně naproti okna. Teplý letní večer mi dovolí takový přepych pobývat v pokoji pouze ve spodním prádle. Odevzdaně si lehnu na lenošku nepřestávajíc pozorovat měsíc. Je tak krásný a smyslný, když je celý. S radostí se nechám laskat jeho paprsky, jež na mém těle zanechávají stříbřité stopy.

Opravdu cítím jako by se mne sám Měsíc dotýkal, hladil mé rozpálené tělo, něžně po něm putoval svými paprsky. Hypnotizovaná, hledím na něj. Vidím odlesky kráterů a cítím div ne erotickou přitažlivost. Nikdy bych nevěřila, že pouhým pohledem na vesmírné těleso, co je stovky milionů let staré, se dokáže člověk vzrušit natolik a poddat se té chvíli tak, že přestane vnímat realitu.

Představím si, že Měsíční paprsky jsou prodloužené ruce Měsíce. Vidím i cítím jak mě s nimi hladí přes malé kopečky svázané ve spodním prádle. Cítím horké doteky jeho „rukou“ na svém bříšku, jemně tápe po mém těle oroseném potem i v tak pokročilou hodinu. Slabé chvění, prostupující celým mým vzrušeným tělem, vnímám tak jasně, jako bych nebyla sama, ale v přítomnosti nějakého muže. Muže nesmírně vzrušujícího, smyslného a něžného. Sama se nepoznávám. Má snad síla úplňku takovou moc, že dokáže nesmyslné? Ano, sama to poznávám na vlastní kůži. Možná to není realita, možná je to sen, ale sen tak silný a živý, že se sama děsím co bude dál.

Laská moje bříško jako největší vzácnost a jemně se dotýká hebké kůže. Po chvíli ucítím rty. Rty jemné, měkké, teplé. Cuknu náhlým polekáním, ale po chvíli se uklidním. Sen pokračuje. Sama si odepnu podprsenku, na rozepínání zepředu. Chci cítit ty nadpřirozené rty na každém kousku svého těla. Nemusím čekat dlouho, jeho rty se přesunou na mé prsy a něžně si s nimi hrají. Tyhle dotyky mě posílají do jakési agonie.

Ztrácím přehled o čase, ztrácím přehled o situaci. Vnímám jen dotyky, to jak mě hladí na vnitřní straně stehen a něžně líbá ňadra. Pomalu se dostává do blízkosti mého ženství. O to je vzrušující, že se mu spíše vyhýbá a nutí mě tak k daleko většímu napětí a vzrušení. S nekonečným očekáváním se snažím jeho ruce směrovat, tam kde to mám nejraději, abych už konečně došla vytouženému vrcholu. Ale on se nenechá. Své ruce z mého klína schválně odtahuje. Nutí mě tak křičet zoufalstvím, ale i rozkoší. V duchu ho prosím, aby měl slitování. Ale nemá ho. Ještě notnou chvíli si se mnou hraje jako kočka s myší. Ale nakonec sotva se dotkne onoho místa, toho místa zastřeného tajemstvím ženské sexuality, ucítím vlnu tak silnou, a tak mocnou, že se celá prohnu jako luk, který je natahován tětivou. Vykřiknu slastně, ale i uvolněně. Chvíli trvá než se vzpamatuji. Klidně dýchám, a vychutnávám doznívající vlny slasti.

Mátožně otevřu oči, abych si uvědomila, kde vlastně jsem. Podívám se z okna ven a při pohledu na Měsíc, a na paprsky na mém těle, se usměji. Jako by snad ten sen byl skutečností.
Autor Werushe, 27.07.2007
Přečteno 2211x
Tipy 9
Poslední tipující: RenaMoon, Tom Dvořák, FETKA, excited, Barunka=o)
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

krásně napsané... je v tom vidět úžasný cit a prožívala jsem to s povídkou.. jinak mi to připomnělo (snad se tě to nedotkne) trošku Caligulu, ten taky říkal, že se miloval s Měsícem... a nikdo mu to nevěřil, já bych ti to uvěřila :)

16.10.2008 14:07:00 | ChrisDe

Řeknu Vám jednu věc, tuhle slečnu znám osobně - a ta povídka vypovdídá přesně o její povaze, kdo ví, ten ví, kdo neví, tak jenom blbě čumí :-) ... užásná povídka ... no já si teď musim jit dát hafo studenou sprchu :P ... exoticky romantické :-*

22.05.2008 00:33:00 | Lookee

opravdu nádherné..

jsem ráda,že jsem ji tu objevila.

18.04.2008 09:32:00 | excited

asi neusnu...je to nevšední, člověk by tu čekal něco mnohem svlečenějšího, tohle příjemně překvapí. Sláva ti!! Sláva....numožná, kdybych svoje hry v povídkách přesunul do kolonky EROTICKé, že by si jich někdo konečně všimnul.

18.08.2007 00:03:00 | PUERO

je mi líto, ale musím se stejně jako ostatní přidat ke gratulacím, fakt je to nádhera ten pocit když jsem to četl, málokdy se tolik začtu do povídky abych nevnímal okolí a tobě se to povedlo, prostě a jednoduše jedním slovem: BRAVISIMO!!! =o)

04.08.2007 21:33:00 | Měsíční Stín

Myslím, že nemá smysl opakovat to, co už tu řekli přede mnou;) Hezky napsané, originální, prostě super!

03.08.2007 21:50:00 | Dreamy girl

Tak tak silný příběh tady snad ještě nebyl...nebo jsem na něho ještě nenatrefila!hrozně se mi líbí a je prostě krásný

27.07.2007 22:41:00 | Prkenka

nápad na námět je skvělý, ale chtělo by to trošku doladit, aby se třeba neopakovala slova v pár větách za sebou... nebo takové malé nedokonalosti. Jinak příběh je hezký. Doladit a je více než hezký;-)

27.07.2007 17:03:00 | kraaska_

tak tedy tohle je jedna z velice pěkných povídek z kategorie erotické, kdo by to byl čekal?:) Já tedy rozhodn+ě ne, nadchlo mně jak jsi napsala tuhle povídku, je to mco dobré. příjemně a dobře se to čte

27.07.2007 14:14:00 | Santinan Black

Eh, teda, čekala jsem všechno, ale tohle naprosto ne. Je to kouzelný a tajemný, překvapující. Po všech těch uhrančivých cizincích a tajných láskách se tu našel v roli milence Měsíc. Fantazie;o)))

27.07.2007 13:09:00 | xavian

Tak to tu myslím ještě nebylo, fakt originální a hlavně smyslné.. Jo, měsíc je záhadný...:)

27.07.2007 11:17:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí