Miriam III. díl

Miriam III. díl

Anotace: Tak poslední díl...

Marcovi projel mráz po zádech, když sjel lem mokrých plavek. Sedla si na něj obkročmo a začala ho líbat. Jazyk mu zajížděl hluboko do kruku. Krouživými pohyby pánve jej dráždila v rozkroku, měl pocit, že už to nevydrží. Chytl ji do náruče, smetl ze stolu všechny věci, které tam ležely, položil si ji na záda. Strhl z ní tílko. Kousl ji do bradavek a přitom jí stihl sundat i plavky. Miriam jen vzrušeně dýchala a dělala vše podle jeho náznaků. Vzal si její nohy na ramena a dychtivě vnikl ústy do jejího klína. Prohýbala se v zádech jako luk. Marco ji dráždil poštěváček ústy a její dírku dráždil dvěma prsty. Šťáva stékala po jeho dlani...miloval tu vůni. Ona křičela vzrušení přes celou osamělou pláž: "Marco, Marco!"

Přitáhl si ji jemně za vlasy ke svým ústům a políbil. Poté si ji nadzvedl a opřel ji o zeď verandy, její dlouhé opálené nohy si omotal kolem pasu. A prudce do ní vnikl. Své nehty mu vzrušením zaryla do zad. Nechala se unášet jeho pohyby, neměla sílu se pohybovat, ale toužila být šoustána. Vystříkal jí kundičku velkou dávkou svého spermatu, cítila to teplo v sobě, volně jej nechala stékat po svých stehnech. Byla tak zničená, že nebyla schopna ničeho.

Marco odnesl Miriam do horké lázně.Odpočívali spolu, vzájemně se omývali a hladili. Vylezl z vany dřív, šel připravit něco k jídlu. Miriam měla čas přemýšlet. Musí utéct, za včasu. Má strach, že se zamiluje.Nemůže opustit svou práci, rodinu a zemi, jen kvůli jednomu letnímu flirtu. Rozhodla se, v noci uteče.

Nic netušící Marco chystal občerstvení. Miriam si naházela své věci do kufru, který schovala ve skříni, zabookovala si letenku na 5 hodin ráno. Měla posledních pár hodin na to, aby se Marca naposledy nabažila.

U připraveného stolu seděli naproti sobě.Miriam jej pod stolem sjížděla svou nohou. Nemohl se soustředit na jídlo, jen na ni. Sjela se židle pod stůl a vrhla se mu na klín. Stáhla z něj jeho volné kalhoty, pod kterými samozřejmě nic neměl. Políbila jeho žalud a začala mu jej kouřit. Hladila jej všude a jeho penisu se nemohla nasytit. Cítila, že za chvíli bude, pulsující tepna signalizovala výstřik. Byl tak sladký. Marco seděl jako zmražený na židli a čekal, co bude dál. Sedla si naproti němu na stůl a strhla ze sebe šaty. Její bronzové tělo přímo vybízelo k nakousnutí, chtěl si sáhnout, ale nedovolila mu to. Olízla si prst, se kterých si sjela na prsa...Kroužila si s ním po bradávkách a druhou rukou si jezdila po jeskyňce. Chtěl se na ní vrhnout jako lev, opět mu to nedovolila. Měl se jen dívat. Vnikla svými dvěma prsty do kundičky a začala se prstovat. Vzdychala u toho...Marco to nemohl vydržet, vrhl se na ní jako hladový samec. Vytáhl z ní její ruku a vrazil tam svůj ztopořený úd. Přirážel, jako by to mělo být naposledy. Miriam se spokojeně usmívala, věděla, že to tak dopadne, když mu zahraje to své divadýlko. Cítil že už to na něj přijde. Přiměl Miriam, aby si jeho ptáka vzala mezi kozy a dodělala jej takhle. Vystříkal se jí přímo do úst.

Věděla, že už má dost...a hlavně, musela vydržet být vzhůru. Marco se šel osprchovat, ona si zatím připravila vše potřebné a zalehla do postele. Přišel z koupelny a viděl, že usíná. Lehl si k ní, objal ji, políbil na šíji a usnul.

Miriam využila situace, kdy se Marco otočil na druhý bok. Jako myška se vytratila z ložnice. Na silnici ji už čekal taxi...Na zrcadlo napsala rtěnkou Marcovi své telefonní číslo...Nechtěla mu brát naději a hlavně to, aby se cítil využit. Odjížděla proto, že si potřebovala srovnat pár věcí v hlavě. Poslední polibek Marcovi a utíkala k taxi směr letiště.

Marco se vzbudil, automaticky hledal Miriam...Nikde...Vyskočil z postele a nikde ji nenašel. Až otevřel skříně, tak mu to došlo. Měl pocit, že mu někdo vyrval srdce a stáhl hrdlo. Opřel se o toaletní stolek a zvedl hlavu...uviděl telefonní číslo...Má naději a jí jen tak nenechá být. Chtěl opustit ostrov a začít cestovat, tak proč nezačít třeba v zemi Miriam...
Autor jadie, 15.08.2007
Přečteno 1866x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí