...UČITEL SEXU...

...UČITEL SEXU...

Anotace: Přeju příjemné počteníčko, snad jen můžu dodat, že něco z povídky jsou fakta, něco fikce, něco fantazie=) Tak ať se líbí..Díky za komentáře

Každý den jsem chodila tou trasou se svým psem.Nízký balkón v přízemí nebyl ničím zvláštní.Typická paneláková bytovka.Často tam štěkali psi.Ze začátku jsem naprosto ignorovala jejich rasu.Jednou se tam objevil muž.Mladý, sympatický a pro mně něčím zvláštní.Párkrát jsme se takhle setkali, letmé pohledy očí, ustrašený úsměv.Odmalička jsem se děsila mužů, chlapů, kluků, ale když jsem ho viděla, zatoužila jsem po něčem, co se téměř nedá popsat. Fyzickou touhu.Ani láska na první pohled, zamilovanost, či zvědavost.Jen fyzická touha, která překonávala ten obrovský strach.Po nepříliš dlouhém uvažování jsem sebrala všechnu odvahu a zazvonila u jeho dveří..příliš těžké to nebylo..neodradil mě oakmžitý štěkot psů, ani brekot dítěte z vedlejšího bytu.Když otevřel dveře, rozhodně mě nečekal.Já jsem taky nečekala na trapnou chvíli ticha a věnovala mu dlouhý, vlhký polibek.Byl zmatený, nic nechápal.Nějak jsme vešli do bytu a já mu suše řekla, že chci učitele sexu, ve svém věku jsem byla hodně nezkušená.Nebyl schopný slova.Nalil nám oběma panáka a poprosil mě, abych mu to celé řekla ještě jednou.Podrobně jsem tedy vysvětlila, že nejsem lehká dívka, ani člověk trpící úchylkou.Prostě jen dívka, co chce poznat rozkoš, vášeň, orgasmus, sex...Šli jsme na to pomalu.Nechtěla jsem mu říkat žádné informace o sobě, nevěděl ani mé jméno, nic.Zřejmě byl z celé věci unešený.Vychutnával si mě, laskal mě, líbal mě,zahříval mě svým tělem, naučil mě poznat všechny zakoutí mého těla, nedělal nic, co jsem nechtěla, a teprve pak nesobecky naučil i mně, jak zacházet s mužským tělem, dělala jsem i to, co se mu nelíbilo,ale on si to nechal líbit.Sex s ním byl jako to co jsem si představovala sto krát úžasnější, milovala jsem jeho penis, jeho tělo.A pak mi to řekl, větu, která změnila minulost, přítomnost i budoucnost.Řekl, že mě miluje.Naléhal, ať mu o sobě všechno řeknu a jeho dotyky byly jiné.Cítila jsem to.Z jeho strany už to nebyl jen sex.Začala jsem k němu chodit méně a méně.Chtěl to se mnou probírat a já měla v sobě zmatek.Chtěla jsem se s ním milovat, vzdávat se toho nádherného, co jsem znala bylo nemyslitelné.Ale přetvařovat se?Ne, to nebylo nic pro mně.Po nějaké době, kdy už jsem v sobě cítila ten svazující pocit zamilovanosti se ve mně něco vzpříčilo a nebyla jsem schopná pokračovat.Rozhodnutá, že jdu za ním naposledy, nepřístupná a rozhodnutá, otevřel a já uviděla jeho zelené oči, v hloubi jsem cítila, jak mě ten pocit spaluje úplně všude.Řekla jsem mu co nepřesvědčivěji, že je konec, definitivní.Věřil možná tomu, co jsem řekla a s jakým přesvědčením jsem to řekla,ale nechtěl věřit, že je to opravdový konec.Když jsem stála v chodbě u dveří, pevně rozhodnutá, že už ho nikdy neuvidím, překvapil a udělal něco co jsem nečekala a ani nechtěla.Násilím mě přitiskl na velké nástěnné zrcadlo a vyhrnul mi neskutešně rychle sukni a stáhl kalhotky.Po prvotním šoku jsem se bránila, přece jen tohle nikdy předtím neudělal,on ale věděl co na mě platí a zkrotil mě jako neposlušnou ovečku.I přesto, že jsem měla orgasmus, cítila jsem se strašně.Dala jsem mu facku a odešla.I po tak intimním vztahu jsme se rozešli ve zlém.Plánovala jsem, že se za ním vrátím a snad s ním začnu žít a opětuju jeho city.Jedno ráno, pár dní po tom hořkém rozchodu jsem si byla jistá, že je se mnou něco jinak.Byla jsem těhotná.A kdo by čekal, že tak vlastně završím vztah, který by měl budoucnost, já jsem zvolila jinak.Do rodného listu jsem napsala otec neznámý a vzpomínala na ty nejkrásnější chvíle svého života.
Autor happyandhappy, 29.09.2007
Přečteno 8027x
Tipy 2
Poslední tipující: kraaska_
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

To není obyčejná erotická povídka ... ten konec je fakt nečekaný a dělá tu povídku přitažlivější.

07.04.2008 15:16:00 | Grafomanická MIA

když pominu chyby typu mezera za tečkou nebo čárkou, tak to bylo celkem fajn:)

10.12.2007 13:23:00 | kraaska_

totálně super! dostalo mě to...;)

13.11.2007 19:55:00 | Jesus

Začátek mě upoutal a čekala jsem něco víc. Každopádně se mi to líbilo. Možná toho rychlého ukončení lituji.

30.09.2007 12:31:00 | Kirchen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí