Nezapomenutelná

Nezapomenutelná

Anotace: Eroticky laděná povídka s poněkud... no, zvláštním koncem.

Ten večer jsem byla okouzlující. Prostě nádherná. Lehké šifónové šaty mi splývaly podél boků, a přesto že mi odvážně odhalovaly dekolt, nohy i šíji, stále ponechávaly dostatek prostoru pro fantazii. Byla jsem nalíčená jen lehce, abych tak dala vyniknout své do bronzova opálené pleti.

Ještě nikdy mě takhle neviděl. Byla jsem pro něj jen kamarádka, holka, se kterou se dobře povídá a směje, holka, která v něm nevzbuzovala žádné hříšné myšlenky. Ale já jsem ho milovala. Chtěla jsem ho jako muže. Netoužila jsem po ničem jiném, než po jeho dotecích a polibcích. Přála jsem si ochutnat jeho sametově hebké rty. Byla jsem odhodlaná udělat cokoliv!
Přišla jsem do klubu, kde jsme se často potkávali. Věděla jsem, že tam bude, a taky jsem tušila, že ne sám. Seděl u baru s nějakou holkou. Jindy by mne to zničilo, žárlila bych, byla nepříčetná… Toho dne ale ne! Byla jsem hezčí než ona a věděla jsem to! Ten večer pro mě nebyla konkurencí.

Sedla jsem si vedle něj na barovou stoličku a moje touha rostla s každým jeho nádechem, s každým pohybem rtů. Pokaždé, když jsem ucítila vůni jeho toaletní vody a broskvového šamponu, zavřela jsem oči a představovala si chvíle, které měly teprve přijít.
Okamžik jsem ještě čekala. Pak jsem mu však dovolila poznat mě. Byl překvapený. Možná víc než to. Ta nenápadná šedá myška se změnila v královnu. Seděla před ním, hrála si s náhrdelníkem v hlubokém výstřihu… Nebyl schopen slova. Viděla jsem to na něm. Odhodila jsem si vlasy z ramen. Tohle gesto jsem pilovala týdny, než se mi zdálo dokonalé. Ale vyplatilo se. Vyváděla jsem ho z míry, flirtovala s ním, sváděla ho. Dávno zapomněl na svou společnici sedící opodál. Teď měl oči jenom pro mě a já jsem si to řádně vychutnávala! Stačil jeden jediný pohled a cítila jsem, jak se mi v klíně rozlévá teplo.

Dotknul se mě. Jen lehce mi přejel hřbetem ruky po rameni, když mi rozplétal náušnici, která se mi zachytila ve vlasech. Byl tak blízko! Mnohem blíž než kdy dřív! Začala jsem rychleji dýchat. Všimnul si toho. Napětí by se dalo krájet a jiskřičky poletovaly vzduchem. Zahleděla jsem se mu do očí. Tak hlubokou modř jsem viděla poprvé. Dlouhé minuty jsme vůbec nepromluvili.
Šli jsme si zatancovat. Pomalá píseň v blues-rockovém rytmu mi výborně nahrávala. Objala jsem ho kolem krku a on své ruce položil na mé boky. Potom sjel mimoděk trošku níž. Teď mohl vyniknout můj parfém se spodními tóny frézií.
Na ramenou jsem cítila jeho dech a bezděky jsem se k němu více přivinula. Nebyl mezi námi jediný milimetr vzdálenosti. Trošku jsem se tedy odtáhla, abych mu viděla do tváře. Byl o něco málo vyšší, takže jsem lehce zaklonila hlavu. Neznatelně se přiblížil a ústy se dotkl mého čela, pokračoval na tvářích… Nemohla jsem dělat vůbec nic, připadalo mi, že tuhle chvíli může odvát třeba jen jediný nádech. Napínal mě strašně dlouho, ale možná, že se mi to jen zdálo. Nejspíš to byly jen zlomky sekundy, než mi špičkou jazyka přejel po rtech. Trošku jsem je pootevřela a pevně jsem semkla víčka, abych mohla vnímat jen svůj dlouho vytoužený polibek. Jeho jazyk si našel ten můj a paže mu samovolně sjela ještě o trošku níž… Rukama jsem mu zajela do delších blond vlasů. Byly tak jemné… Sevřela jsem ruce v pěst. Jestli ho to zabolelo, nedal to znát. Snad jen přidal na naléhavosti líbání.

Bylo jasné, že v baru už nechtěl zůstat ani jeden z nás. Zavezl mě k sobě do bytu. Neměla jsem možnost prohlédnout si, jak to u něj vypadá. Zavedl mě do ložnice a položil na postel. Hladil mi nahá stehna, která jsem měla podél jeho boků. Rozepnula jsem mu košili a políbila ho na pravou bradavku.
Nadzvedla jsem se, aby mi mohl přetáhnout šaty přes hlavu. Začala jsem mu rozepínat džíny. Neodpustila jsem si pár doteků na jeho pevném zadku. Oplatil mi to sundáním úplně posledního kousku oděvu z mého těla.
Cítila jsem svoji vlastní horkost a vzrušení z jeho kůže, očí, rtů, vlasů… Hrál si s mými prsy. Třel mi je a pamatuji si, že jsem byla překvapena naléhavou jemností, se kterou to dělal. Jeho doteky byly cítit, pálily a naskakovala mi husí kůže, avšak každý z nich byl opatrný, něžný…
Tiskla jsem se k němu rychleji a naléhavěji. Přiváděl mě k šílenství každým vzdechem, sebemenší věcí, co udělal. Jenže…

Odstrčila jsem ho. Najednou a bez varování. K bradě jsem si přitáhla přikrývku. Nedokázala bych říct, co mě přimělo k tomu, abych to udělala. Snad to, že splněné sny už nejsou tak krásné, že už by nebylo o čem snít… Možná, že jsem znovu chtěla jen ležet ve svém pokoji a za zavřenýma očima si promítat Jeho doteky, vůni, lehce rozechvělý hlas… Nevím.
Už se mi dál nechtělo ležet na posteli, kde se válely desítky žen přede mnou. Posbírala jsem si své věci a odešla do koupelny. Všimla jsem si jeho nechápavého a zaraženého výrazu. Chtělo se mi strašně smát. Dnešním dnem jsem se pro něj totiž stala snad jedinou, vážně nezapomenutelnou…
Autor nobody, 29.06.2005
Přečteno 2425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

tohle je asi nejlepší povídka kterou sem v erotických četla a to právě proto že se tam nepoužívají ty až vulgární výrazy...vážně pěkné...taky sem to přečetla jedním dechem:))

27.05.2007 15:19:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí