Až jednou

Až jednou

Anotace: Tak trochu z jiného soudku - napsané loni...snad bude k čtení :-) snad mě za to neukamenujete...

Až jednou… zase se potkáme… budeme spolu sedět u jednoho stolu… dívat se do očí… svět se s námi zatočí… dokola jen dokola… pocity co cítíme… do duší si hledíme… víš co chci a já vím co chceš ty… je to svět zakletý… Svíčky všude kolem nás… posilují krásu okamžiku… skleničku zvedám… připít ti chci… svět je přece úžasný… lesk plamenů svící odráží se na sklenici… vidíš jak víno piji… jak ta červená, jako krev rudá, tekutina plní má ústa… jak ji polykám… pozoruješ moje hrdlo… jak jím proudí… na rtech se usadila kapička malá… jazykem ji olíznu… pomalu… lehce… svádím tě… do očí ti hledím… víš že tě chci… stůl nás ale dělí… proto… nožky totiž jenom v lodičkách mám… lehce se sundají… nohu náhle holou mám a do rozkroku tvého ji pokládám… přejíždím po vnitřní straně stehen… připíjím ti na zdraví… přitom do očí ti hledím… cítíš to… cítíš jak po vnitřní straně stehen přejíždím svým palcem… jak zajíždím pod šourek… tak dopijeme a půjdeme… nebo chceš dál… sedět… a pít… víno… dívat se do mých očí… a nechat se unášet představami… myslím,že je na čase odejít… Jdeme potemnělou ulicí… držíme se za ruce… občas se políbíme… nahoře jsou určitě hvězdy… ale tady nejsou vidět… škoda… musíme jet někam kde je uvidíme… přitáhneš si mě a políbíš mě na rty… já nosem pohladím tě po tváři… líbnu tě na víčka… pošimrám tě řasami…podívám se na tebe jedním ze „svých“ pohledů… a pak uhnu očima… vzpomínáš si…na první setkání…podívám se na tebe a už je nám oběma jasné, že to dlouho nevydržíme… a musíme s tím něco udělat… cítíš to… ten pocit… že je něco nevyhnutelné… ano… teď hned… ne počkáme… až dojdeme do tepla… nebo ne… ale ano… chci si vychutnat všechno v pohodlí… Čas pracuje proti nám… taky to vidíš… ulice je najednou tak dlouhá… a my chceme už být uvnitř… v pokoji, který je přichystán jenom pro nás… postel povlečená do rudého saténu… s bílým prostěradlem… kde vyniknou naše těla… všude svíčky… láhev vína… prostředí jako z pohádky…víš, že světlo svíčky leccos schová… udělá člověka krásnějším… Otevřeš dveře… krásné ticho k nám dolehne… ty mě chytíš za ruce mé… a vtáhneš nedočkavě dovnitř… líbáš mě… hned jak se zavřou dveře… sundáváš mi sáčko… překáží… ihned rozepínáš knoflíčky košilky… jeden po druhém… já ti to oplácím a svlékám ti to zatracené tričko…nebudeme se dnes zdržovat rovnáním… ať je to klidně vše zmuchlané na zemi… líbáme se chtivě… vášnivě… rozepínáš mi zip u mé šedé sukénky… a ta padá na zem… jako by nic… a já tam stojím jenom v černých punčochách… a černém krajkovém prádle… ve světle svíček… vypadám slibně… rozepínám ti pásek a poklopec… kalhoty také padají k zemi… jen světla svíček teď vědí co bude dít se dál… nedočkavě vrháme se na sebe… o jak je to nádherné… stahuješ mi ramínko podprsenky… a líbáš mi rameno… divoce… to mě tak chceš… i já chci tebe… hladím tvoji hruď… hraji si s knoflíčky bradavek… ty líbáš ty moje… titěrné prádélko letí k zemi… kalhotky jakbysmet… já chci dotknout se tvé pýchy… proto stahuji ti trenýrky… už ho chci cítit v sobě… chci poznat pocit vzrušení… postel je tak blízko… při krásném líbání… leháme si… a tvé tělo nad mým se naklání… díváš se na mě, snad nečekáš na svolení… to ti přeci dávat nemusím… chci tě už cítit pojď ke mně… chytím tě za něj… a přitáhnu tě blíž… cítíš to horko, cítíš ten chtíč… tak už pronikni do rozkošné tůňky, co orosila se jen pro tebe… tak ponoř se do lůna mého… tak chci už cítit celé tělo tvé… zpocené, co rozkoš mi dává… a ty splníš přání mé… do mého nitra se ponoříš… v obětí potom padneme do slasti zapomenuté… pohyby se zrychlují… já cítím už vrchol… líbej mě prosím… už to chci… díváš se na mě, když v napětí… ztichnu jak pěna… co šumí… tiše na břehu moře… a prohnu se k tobě víc… úsměv mihne se ti na tváři… když vidíš,že jsem spokojená… proto se vyprostím z tvého objetí a co takhle malá změna… jsem teď nad tebou… chci ti dát po čem toužíš… otočím se a nabídnu ti svůj klín… cítíš tu vůni… já k němu se ústy přiblížím… jazykem objedu od kořene… strčím ho do otvůrku… pak stáhnu předkožku… a jemně koušu jahůdku… držím ho pěkně v ruce… promnu kuličky… jsou krásné a jemné… zaměřím se na uzdičku, hraji si jako kočka s myší… dělá ti to dobře… snad, už to slyším… pak vezmu si ho do pusy, rty pevně stisknu… pak zajíždíš mi dovnitř a cítíš pevný stisk… líbí… mé tělo už se zmítá, pod tvými doteky… však soustředit se musím na úkol svůj… tak přestaň, chvíli stůj… držím ho pevně v rukou… a jazykem zase dráždím tě… uzdička mi nedá spát… musím si s ní stále hrát… saji, koušu, jazykem zkoumám… přejíždím… zase do pusy ho dám… cítím… jak blížíš se k vrcholu… asi to ochutnám… tak cítím už na jazyku… teplé sperma… chutná dobře… spolykám ho… a pak nechám se od tebe také přivést k vrcholu………
Autor jarkaj, 01.08.2005
Přečteno 1408x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Hardcooooooorreee!!! :)

Hěj, to je dobrý ja sviňa:)
Máš u mě stofku:)

13.10.2005 23:25:00 | Totenkopf

Věděla jsem to, Jarko, je to prasárna od předu stejně jako odzadu :) Ale na druhou stranu - kdo nemá rád prasárny, ať se přihlásí :)))

04.10.2005 17:32:00 | Euka

Smyslné a eroticky otevřené verše si ke mně vždycky najdou cestu..Možná bych tam jen vložil trochu více jeho pocitů, aby nepůsobil jako hračka.Líbilo se mi to..

02.10.2005 17:27:00 | WhiteShadow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí