Striptérka z baru

Striptérka z baru

Anotace: Sex se sestrou svého kluka...

Když se Josie pohádala s Maxem zašla hned do prvního baru, na který narazila. Pár lidí kouřících trávu se potulovalo před vchodem a pár opilých u baru. Těch málo, co bylo ještě střízlivých hrálo za rohem kulečník a šipky.
Josie zamířila k jedné z barových židliček a hned si naporoučela několik panáků. Když se dostala trochu do nálady, dala se do řeči s místním barmanem Jeffem. Povídal něco o tom, že za chvíli na pódiu vytoupí jedna striptérka a jak je dobrá a bla, bla – Josie ho pořádně neposlouchala. Svých starostí měla dost.
V tom se na pódiu rozsvítily reflektory a z repráků se začala linout příjemná hudba. Na pódium vtrhla dívka v krajkových minišatičkách rudé barvy a s hlubokým výstřihem. Na nohou měla vysoké lesklé kozačky. Josie se otočila. Zřejmě to byla ta striptérka, o níž mluvil Jeff, protože nyní na ni zíral jak zhypnotizovaný. Vlnila se v rytmu písně a dělala sexy pohyby. Jeff si všiml, jak se Josie usmívá. Pobavilo ho to. Z její tváře četl, že se Josie striptérka nejspíš líbí. Měl pravdu. Josie o ní v tu chvíli právě přemýšlela. Vlastně ji kluci obecně moc nepřitahovali. Všude jim něco tak divně visí. Kterou holku vzruší pohled na nahýho chlapa? Josie teda ne. Líbily se jí holky. Líbilo se jí oblé ženské tělo. Líbily se jí prsa.
Když bylo po všem, ta krásná striptérka si k Josie přisedla. Jmenovala se Vicky. Povídaly si spolu dlouho. Josie mluvila o problémech se svým klukem Maxem a našla u Vicky jisté porozumění a pochopení. Později z Vicky vypadlo, že Max je její bratr. Josie se trochu zastyděla za své pomluvy při tom zjištění.
„Drahoušku, to je v pohodě. Vždyť je to jen nadrženej blbec s červenou hlavou a s debilním kroužkem v uchu!“ Josie pokyvovala.
„Je to jen namakanej boreček, co si holek neváží,“ pokračovala a vztekle vydechovala kouř.
„Jo! Máš pravdu,“ vypravila ze sebe Josie a přitom si se zaujetím prohlížela dno své skleničky. Chvíli mlčely a pak se Vicky na ní podívala vyzývavým pohledem.
„Co se děje?“ nechápala. Vicky se usmála.
„Pojď se mnou,“ řekla, vzala ji za ruku a vedla si ji do své převlékárny. Když vstoupily dovnitř, Josie ucítila příjemnou vůni. Pokoj zalilo tlumené světlo a Vicky spustila pomalou hudbu ze svého nového CD. Potom přistoupila k Josie a věnovala jí krátký polibek na rty. Josie se malinko zarazila a Vicky se zeptala: „Nikdy jsi nebyla s holkou?“ Josie krátce zavrtěla hlavou
„Ne. Jsi lesbička?“ zeptala se Josie.
„Tak se neboj, zlato. Udělá ti to dobře,“ odpověděla a druhou Josiinu otázku jako by neslyšela.
Začaly se líbat a vzájemně se svlékaly. Obě byly jen ve spodním prádle a Vicky právě rozepínala Josie podprsenku.
„Jsi moc krásná, Josie.“ Josie si vzpomněla na Maxe. Ta vzpomínka ji rozesmutnila. Vztekle Vicky odstrčila. Josie pohlédla do její tváře a její oči jí připomínaly Maxe. Tohle nemohla.
„Promiň, Vicky.“
„To nic,“ řekla, ale v jejím hlase bylo slyšet určité zklamání. Josie se oblékla a odešla, co nejrychleji to šlo.
Za pár dní se Josie rozhodla zajít za Maxem. Od té hádky se jí neozval – a vlastně ani ona jemu. Nedávno se nepohodla s Vicky, tak to chtěla urovnat aspoň s Maxem. Stále měla klíč od jeho bytu. Nervozita jí roztřásla ruku, když odemykala dveře. Potom vešla dovnitř. Poté co si sundala boty, zamířila do jeho pokoje. Jenže v pokoji nebyl Max, ale Vicky. Josie ze sebe vypravila něco nesrozumitelného, ale Vicky s úsměvem pravila: „Ahoj Josie. To jsem ráda, že tě vidím. Prý jsi mě včera sháněla. Nedáš si něco k pití?“
„Jo,“ odvětila krátce, přičemž zapomněla, na co vlastně odpovídala. Vicky odešla do kuchyně a za pět minut připlula zpátky s šálkem kávy. Josie nervózně ucucávala kafe a celou dobu si opakovala: „Kruci co tady dělám? Měla bych vypadnout!“ Ale neodvážila. Vicky byla tak sexy a tak živá a veselá. Nemohla jít pryč.
Josie dopila kafe a oznámila Vicky, že by asi měla odejít.
„Ne, ještě neocházej. Něco jsme nedokončily…“ řekla a ďábelsky se usmála.
Vicky ji začala líbat. Nejprve něžně, pak vášnivě. Vicky svlékla Josie i sebe. Hladově se na ni vrhla a otírala se o ni celým svým horkým tělem. Poté jí strhla kalhotky, povalila jí na postel na záda a začala ji laskat po celém těle. Josie slastí nemohla ani dýchat. Josie tam ležela se zavřenými víčky, zuby pevně tiskla k sobě. Vicky ji dováděla k šílenství a Josie začala slastně sténat. Potom vzala do ruky vibrátor. Josie měla poštěváček nalitý krví a tepalo v něm. Vicky ho zkušeně vibrátorem objela, ale pak jej zasunula do pochvy a zapnula na nejvyšší rychlost! Josie strašně vykřikla rozkoší a začala se na vibrátor nabodávat. Prudce vyrážela břichem a nadzvedávala zadeček. Za chvíli se už obě pevně držely v náručí a třely se o sebe svými klíny, dokud obě najednou neprožily orgasmus.
Josie chvíli ležela jako bez ducha. Stále s ní cloumala vášeň, kterou cítila. Pak se otočila na Vicky a vše začalo nanovo. Začala ji opět líbat, hladit, lízat a sát poštěváček i stydké pysky.
Autor ellie, 08.08.2005
Přečteno 2038x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí