Mořská "panna" Rudý stehno aneb Turbošuk**ka v akci

Mořská "panna" Rudý stehno aneb Turbošuk**ka v akci

Anotace: Tohle jsem napsala minulý rok na táboře. Třeba to někoho pobaví, i když na druhou stranu je to docela smutná historka. A nejhorší na tom je, že je to pravdivý...

Dimitry - číšník s velkou hlavou tady chodí se čtrnáctkou. Jeho vyvolená z oddílu 31. se včera odpoledne koupala v moři. Dimitry k ní přišel a ona se na něj hned vrhla a začala ho líbat. Chvíli na to ji tam bez kondomu "vobtáh" na stojáka. Celý akt trval jen pár sekund. Když nejmenovaná vylezla z vody, stékala ji po stehně krev. Díky této události si získala veřejně utajenou přezdívku Mořská "panna" Rudý stehno. Její vedoucí Mrs červený tanga si všimla krve na jejím stehně a hned se zeptala, od čeho to má. Rudý stehno řekla, že asi dostala menstruaci, ale Červený tanga jí to neuvěřila, protože to měla před dvěma týdny. A tak se rozjelo rozsáhlé pátrání. Všechno se provalilo. Číšník s velkou hlavou dostal padáka a Rudý stehno? Z veselé dívenky, co u stolu hází máslem se stala nesmělá a stále mlčící.........TURBOŠUK**KA!!!!!! Neví se, jestli není těhotná, ale to se už bohužel nedozvíme. Rudý stehno zůstává po našem odletu v Černé Hoře. Ale to je jen zlomek toho, co všechno se tady děje. Zatím se loučí oddíl číslo 38.
PS. Bacha na číšníky...........!
Autor ellie, 08.08.2005
Přečteno 1264x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí