Milování s Tebou..

Milování s Tebou..

Anotace: ...

Je večer, všude plápolají svíčky, do uší hraje romantická hudba, já mám na sobě jen spodní prádlo.. není nic, co by nám dnešní večer mohlo překazit.

Plamínky se ve tvých oříškových očích odrážejí jako poklad. Vášnivě Tě líbám, dotýkám se prsty Tvé tváře, jazykem si hraju s Tvým ouškem a tiše vnímám Tvůj zrychlený a teplý dech. Pomalu z Tebe svlékám kalhoty, košili, rozepínám knoflík, po knoflíku… líbám Tě na krku, hrudníku.. chvíli si hraju s Tvými bradavkami a poté sjíždím níže k pupíku. Mé ruce sjíždí pod Tvé spodní prádlo, něžně Tě hladím kolem Tvé pýchy. Letmými dotyky a pohyby rukou docílím Tvého maximálního vzrušení.

Rozepínáš mi podprsenku, líbáš na rtech, krku a sjíždíš níže na má ňadra… Tvé rty si pohrávají s mými tvrdými kopečky nekonečného vzrušení. Tvé horké ruce cítím po celém těle, pomalu sjíždíš a hladíš má stehna, poté se mě dotýkáš na nejvzrušivějších místech a já pomalu zrychluju svůj dech. Jazyk následuje Tvou ruku a začínáš mě jím provokativně dráždit.

Tvou krásnou provokaci Ti oplácím. Láskyplně se Tě na nejcitlivějších partiích dotýkám rty, poté jej uchopím pevně do ruky, letmě olíznu špičku jazykem… udělám ještě pár pohybů rukou. Rozplýváš se nad teplem mých úst, kde našel nyní své zázemí.

Vzrušení je tak silné, že mě přetáčíš na záda, roztahuješ mi nohy a pomalu do mě vnikáš. Synchronizujeme své pohyby, tělo na tělo, dostáváš se tak krásně hluboko. Vnímám jen Tvé rozkoší způsobené vzdechy, zrychlujeme pohyby našich těl. Jemně Ti vzrušením zarážím nehty do kůže.

Naše láska nás dostala opět do nebe…
Autor Seatka, 30.03.2006
Přečteno 2902x
Tipy 1
Poslední tipující: David.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (11x)

Komentáře

Co říct a napsat...prostě dobrý...

30.12.2006 21:29:00 | GirlFromTheRain

*in love* :(

29.08.2006 16:47:00 | Medwídek

Úžasný..nemá chybu..=)

14.08.2006 15:02:00 | Hejky

Tohle je pěkný, a navíc je to napsaný i vkusně, ne vulgárně. Líbí

25.04.2006 20:37:00 | gemerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí