Zrada

Zrada

Anotace: Kéž by se mi ten sen splnil...

Ona, lehce tancujíc na parketu, si najednou všimla toho, že se na ni někdo dívá. Dvě hnědé oči pozorující dívčino tělo při tanci, úzké rty v lehkém úsměvu, pobrukující si právě hraný song. Ten pohled jí projel jako čepel nože. Mrazení v zádech a lehké zalechtání motýlků v bříšku. Náhle ho chtěla, ta malá černovláska s trochu plnějšími boky začala uvažovat, jak ho dostane.
Zaujalo ho její vrtění zadečkem a musel si přiznat, že ho to vzrušilo. Vysoký, štíhlý, černovlasý a pro ni velmi zajímavý. Právě hrála píseň Dilema a ona se začala pomalu pohupovat. Usmála se na něj a k její radosti se začal pomalu přibližovat k ní. Byl těsně u ní, pořád se díval do jejích očí, chytil ji v pase a přitáhl k sobě.
Moc ráda se k němu přitiskla. Hlavou jí jen proběhlo, že nesmí promarnit svou šanci. Lehce ho pohladila po zadku a přitáhla si ho ještě blíž, až ucítila jeho vzrušení. Usmála se. Byl o dost vyšší, proto vzhlédla, aby se mohla utopit v těch čokoládových očích. Začal ji něžně líbat na krk a na holá ramena. Náhle se mu vytrhla a přitiskla se k němu zády a chytila ho za pásek u kalhot. Nemohla jeho motýlí polibky už dále vydržet a nastavila mu roztoužené rty. Byl to jen lehký polibek. Ona ho však chytila kolem krku a pokusila se jazykem dostat k jeho. Ani trochu se nebránil. Když se poprvé jejich jazyky dotkly, lehce zamručela a přitlačila svůj zadeček na jeho rozkrok. Odpovědí jí byly prsty zaryté v jejím bříšku, které ji k němu ještě více přitahovaly.
Seděla mu na klíně a už neuvěřitelně dlouho se líbali. Věděla, že oba šílí touhou, ale zároveň se to bojí vyslovit. Pak se ale oba najednou zvedli a šli na autobusovou zastávku. Málem jim autobus ujel, stáli opřeni o budku, nechybělo málo a jejich vášeň by přerostla v činy.
Jen se zabouchly dveře, už neměli bundy ani mikiny, vše už sundali ve výtahu. Nějakým způsobem se ocitli na gauči sraženém se sedačkou a oddávali se polibkům toho druhého. Zajela mu rukou pod tričko, které okamžitě letělo na zem. Přisála se k jeho bradavce a zaslechla jen jeho táhlý sten. Převrátil ji na záda, sundal tričko a začal ji pomalu hladit, což se však neslučovalo s její touhou po něm. Jeho pokus o pomalou něžnost shořel jako kus papíru, jen co mu zajela rukou do kalhot. Nemohl ani nechtěl čekat déle a ona na tom byla stejně. Zbytku oblečení se zbavili dost rychle. Než to stihl zaregistrovat, ona už se sama vysadila do sedla a začala se pomalu pohybovat. Její pohyby, tělo, vůně ho přiváděly k šílenství. Už jen ten pohled na ni, jak se pomalu noří do hlubin největších vášní, každý její vzdech při jeho dotyku pro něj byl dokonalý.
Užívala si ten slastný pocit, že ho má v sobě. I to, jak do sebe perfektně pasují. Myslela, že umře slastí, když vzal její bradavku do svých rtů a začal ji dráždit jazykem. Najednou ucítila něco, co neznala. Neuvěřitelný pocit vzrušení, motýlci v podbřišku se znásobili a ona byla najednou v nebi, došla na vrchol.
On to poznal a chvíli potom ji přetočil na záda, ona mu zkřížila nohy na zádech, aniž by ztratila rytmus svých přírazů. Myslel, že z ní zešílí. Cítil, že nebude dlouho trvat a on taky dojde svého. Ale ona ho nenechala jít k vrcholu samotného, řítila se do propasti slasti s ním a proti němu. Oba najednou zasténali.
Když se ráno probudili v zapleteném objetí, měli oba zprávu na mobilu. On od svého nejlepšího kamaráda a ona od svého kluka. Stálo tam jen:
„OBA JSTE ZRÁDCI!!“
Autor Katherin, 02.05.2006
Přečteno 2439x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jen pis vic :-)

02.03.2007 18:16:00 | kroužek

Dobrý v patnácti super ve třiceti nemožné v padesáti. Ten konec tam být nemusel Pěkně se to četlo.

31.08.2006 22:42:00 | umělec2

Holka teda musim říct,že máš talent.Četla jsem tohle a ještě jednu tvojí povídku a musím říct že obě mě velmi bavily.Tak jen tak dál...

19.08.2006 16:37:00 | Katie92

Je to hezky napsaný při čtení to člověk doslova hltá:)

20.05.2006 19:36:00 | Hanýška:)

Myslím, že ten konec je skutečně super, právě on dodává textu tu správnou "chuť".

11.05.2006 20:16:00 | Mara*

David "mulins" Janovský: V čem překvapil?

06.05.2006 23:26:00 | Katherin

Konec mě lehce překvapil ale jinak velice kvalitní

06.05.2006 23:17:00 | David Janovský

jj, tak tohle se mi moc líbilo. nemám slov. Dobře napsané, dobrý děj, dobrý konec. prostě fakt pěkné - jen tak dál ;)

04.05.2006 19:03:00 | Lucky Girl:(

Kratičký text, rychlá pointa, trošku typický, očekávaný závěr... ségra by uměla psát líp, jenom musí víc trénovat :)

03.05.2006 20:00:00 | Perilan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí