Neviditelný

Neviditelný

Anotace: porno sci-fi 18+ , Nečtěte to vy, kteří víte, že byste mohli být pohoršeni.

Stál nad postelí a celý okolní svět byl právě pod příkrovem temné noci. Pokoj však prosvětlovaly zbytky světla z pouličních lamp, jejichž naoranžovělé paprsky se sem vplížily přes napůl zataženou roletu. To jenom díky nim mohl vidět tvář své přítelkyně. Připadala mu teď úplně stejně klidná, jako když spolu spali poprvé. Tehdy se uprostřed noci probudil,
protože mu bylo strašné horko, a celou věčnost pak zíral na dívčina zavřená víčka a její nahé tělo zakryté jen malými černými kalhotkami. Jenže teď se celá schovávala pod peřinou, protože v pokoji bylo chladno. Taky se mu celé tělo chladem třáslo, když tam tak nahý nehybně stál. Přistihl se ale, že ho vzrušuje představa, že je nahá. Instinktivně se chtěl pohledem ujistit, jestli mu opravdu stojí, avšak svůj penis neviděl.

Nebylo to ale kvůli tmě. Jeho úd tam zkrátka nebyl, stejně jako mu chyběly i ruce, nohy a všechno další. Možná, že stále existovaly, jenom nešly vidět. Přišel o ně při výzkumu v laboratoři. Zabíhat teď do detailů by nemělo pražádný smysl, protože tomu sám ještě moc nerozuměl. Kromě možnosti, že se stal neviditelným, ho ještě napadalo, že mohl zůstat
uvězněn v tzv. out of body experience a existoval teď pouze ve formě své duše. Stalo se to loni na podzim a celou zimu pak musel zůstávat uvězněný v pronajatém bytě, protože nemohl chodit oblečený, protože oblečení na něm bylo vidět, a nahý by venku zmrzl. Snažil se ale celý ten čas najít způsob, jak získat své tělo zpátky. Až když přišlo jaro a zmizel sníh, mohl
se konečně vyrazit podívat domů na svou přítelkyni. Jako by nestačilo, že tak dlouho neměl sex, nemohl si ji teď ani pořádně prohlédnout. Zimu neměl rád už dlouho, ale teď už s čistým svědomím mohl prohlásit, že ji nenávidí. Pokud své tělo nezíská do podzimu, bude nejspíš trávit další čtyři měsíce sám s pornofilmy na internetu a ta představa ho děsila.

Pořád byl ještě vzrušený, ale nebylo se čemu divit. Tak dlouho neviděl skutečnou ženu a teď ho jen úplně malinkatý kousek látky a peří dělil od jeho vlastní dívky, která byla nejspíš skoro nahá. Ale měl na ni vůbec ještě právo? Celou dobu od nehody, při níž zmizel, spávala sama a pořád doufala, že se jí vrátí. To ho ale ještě k ničemu neopravňovalo. Toužil po tom, lehnout si k ní a přitisknout se k jejímu zadečku. Určitě by ji tím vzbudil, ale vzrušovalo by jí to, a tak by se začala sama třít o jeho klín. Tohle by dlouho nevydržel a musel by jí kalhotky odhrnout kousek na stranu a pomalu vstoupit do její vlhké lasturky. A až by tam byl celý, na chvíli by ji zadržel, aby nepřirážela, a jen by si vychutnával ten prvotní pocit. Pak by začal zrychloval a po chvilce by si ji přetočil tak, že by ležel na ní a její hlasité sténání, jak by jí šukal tvrdě, by tak alespoň trochu tlumil polštář. Roztáhl by ji půlky od sebe a zajížděl by tak hluboko, až by cítila, jak mu koule narážejí o její pičku.

Jenže na tohle si musel nechat zajít chuť, protože pokud by se ohlédla a neviděla ho, určitě by se vyděsila a začala křičet. Mohl ale alespoň odkrýt tu zatracenou peřinu a jen se na chvíli potěšit pohledem na její smyslné křivky. Pokud to udělá dost opatrně, určitě ji to nevzbudí. A tak se pomalu přiblížil. Srdce mu bušilo tak silně, jako by ji snad chtělo varovat. Teď už ale nemohl couvnout. Chytil roh deky a po milimetrech ho postupně nadzvedával. Pomalu se začínala rýsovat její prsa zahalená tenkým bílým tričkem. Dost těsným na to, aby šlo poznat bradavky. Toužil je pohladit, kroužit po nich jazykem, štípat je a sát. Uvědomoval si teď, že udělal chybu, že ji neměl odkrývat, protože už nedokáže odejít. Přesto ale musel pokračovat, nedokázal se ovládat.

A pak si toho všiml. Její ruka se rytmicky pohybovala. V tom šeru to šlo sotva vidět, ale vylekalo ho to. Nemohl uskočit, a tak jen upřel vyděšený pohled na její obličej. Oči měla pořád zavřené. Jeho srdce se pomalu uklidnilo, až uslyšel její tlumený dech, který zněl jako jemné vzdychání. Dělala si dobře, potvora. Zdál se jí nějaký smyslný sen a ona bříšky prsů
přejížděla po svých vlhkých bílých kalhotkách s červenými srdíčky přesně v místech, kde se musel skrývat její poštěváček.

Lehnul si vedle ní, a aniž by se jí jakkoli dotýkal, sledoval celou tu zvláštní scénu. Připadal si jako oběť nějakého zvráceného sadisty, který právě odněkud pozoroval jeho trápení. Tohle se už nedalo vydržet, musel něco udělat. Opatrně se posunul a nakláněl se nad ní, tak, aby se jeho k prasknutí naběhlý penis co nejvíc přiblížil jejím rtům. Konečně na jeho špičce ucítil její dech. V tu chvíli si myslel, že snad vybuchne a zhroutí se přímo na ni v orgasmických křečích. Ten pocit se pravidelně vracel s každým jejím vydechnutím, avšak vždycky se zastavil těsně na hraně. Kdyby ho v tuhle chvíli někdo takhle přivázal a nechal třeba hodinu, určitě by se zbláznil. A najednou ucítil, jak mu po něm sjela rty a jazykem ho několikrát obkroužila. Pokud pořád ještě spala, právě se chytil do pasti.

Jedna jeho polovina prosila o to, aby se hned udělal a mohl zmizet, ale ta druhá prahla po tom, aby mohl hlavu zabořit do jejího klína. Třeba mé dotyky vůbec necítí a prožívá pouze svůj sen, napadlo ho. Tahle myšlenka ho vzápětí dovedla až k tomu, že se opatrně přetočil mezi její nohy, takže leželi v improvizované šedesátdevítce. Nejprve pouze přejížděl pusou po jejích kalhotkách tak, že o ně jeho vousy jemně drhly. Byl si teď jistý, že cítí jeho horký dech a její vlhká dírka pláče, aby dal kalhotky už konečně stranou nebo je z ní přímo serval. Ještě chvíli ji trápil a bavil se tím, že ji má v hrsti, avšak dlouho to nevydržel ani on sám. Odsunul tenkou látku a jeho jazyk se dychtivě vrhl k poštěváčku. Zachvěla se a kundička se jí na okamžik stáhla. Když se zase uvolnila, zavrtal se jazykem hluboko dovnitř a vychutnával si její nasládlou šťávičku.

Rukou zatím mačkal její zadeček. Miloval jeho dokonalý tvar. Věděl, že to, co touží udělat, je zakázané, ale možná proto ho to tolik vzrušovalo. Doufal, že je dívka už v takové rozkoši, že se tomu nedovede bránit. Prsty zabrousil k její menší dírky a kroužil kolem ní, stahovala se a zase uvolňovala, jak se jeho holka přibližovala k orgasmu. Ten pocit ho nesmírně vzrušoval. Když se hráz prolomila a její klín začal mocně pulzovat, vychutnával si ten pocit s ní. Tohle totiž nebyl konec, ale teprve začátek. Teď už mu bylo dávno jedno, jestli ji vzbudí. Byl si jistý, že by už také nedokázala přestat. Opřel si její nohy o ramena a pomalu do ní vstoupil.
Oči měla pořád ještě zavřené, ale její grimasy ji usvědčovaly z extáze stejně jako její vzrušený dech.

Byl v takovém transu, že si ani nevšiml, když do pokoje někdo vešel. Ta druhá žena se potichu připlížila a zezadu se k němu přitiskla. Ovinula kolem něho ruce a nehty mu zaryla do hrudi. Chtěl se otočit a podívat, kdo to je, ale nedovolila mu to a přísně jeho hlavu zastavila a vrátila zase dopředu. Přistoupil na tu hru, a zatímco pomalu přirážel do své milé, vnímal i prsa té druhé, jak se mu smýkají po zádech a její horké polibky na krku. Rukama pevně stiskla jeho zadek a pobízela ho, aby přirážel rychleji a s mnohem větší razancí. Jako by přesně věděla, co se jeho dívce líbí, a ta vzdychala tak silně, že už nevěřil, že by mohla ještě spát.

Tajemná cizinka se na to moc dlouho dívat nevydržela a chlapa strhla na postel. Pak vzala spící slečnu za ruku a posadila ji na něj zády k jeho tváři. Ta, přestože byla jako náměsíčná, přesně věděla, jak se má hýbat. Až teď muž uviděl i druhou dívku. Měla černé krajkované prádlo a dlouhé tmavé vlasy, o dost delší než jeho přítelkyně. Obličej jí však skrýval stín, neboť se pusou řádně věnovala intimním místům první dívky. Po chvíli ucítil její jazyk, jak sjíždí až k jeho koulím. Vlilo mu to novou vlnu vzrušení do těla a on přirážel jako smyslů zbavený. Ani si nevšiml, odkud dlouhovláska vzala lubrikační gel. Nakapala si ho do dlaní a roztírala ho své kamarádce po celém těle, až se dostala k jejímu zadečku, kterému věnovala zvýšenou pozornost. Když viděl, jak ho krouživými pohyby pomalu masíruje, zpomalil ve svém běsnění a se zaujetím tu show pozoroval. Dívka si dávala opravdu záležet, až jeden její prstík nenápadně vklouzl dovnitř. Pohybovala s ním úplně pomalu a postupně přidávala další. Pak do druhé ruky vzala mužův penis a vyměnila ho za ně. Byl to pro něho úplně nový pocit, když pomalu mizel v těsném zadečku své přítelkyně. Chvíli nevnímal nic jiného, ale pak ucítil jemné vibrace. Cizinka odněkud vyčarovala vibrátor a pomalu s ním prozkoumávala vlhkou kundičku jeho slečny. Mohl jasně cítit, jak se v ní hračka pohybuje a postupně s ní sladil svůj rytmus, takže když s ní neznámá pohybovala směrem ven, on přirazil.

Najednou se zase otevřely dveře, tentokrát je slyšel, ale nepolekalo ho to. Vůbec ho nenapadlo, že kdyby takové orgie zahlédl někdo neznalý, nejspíš by utrpěl hodně velký šok. A to přesto, že by viděl jen dvě holky, jak si hrají s vibrátorem. Byl to nějaký muž a zamířil si to rovnou k nim. Ještě po cestě si stihnul stáhnout kalhoty a vysvléct ponožky. Nemeškal a strčil ho obšťastňované slečně přímo do pusy, čímž utlumil její vzdychání. Ty zvuky, které následovaly, byly ale možná ještě rajcovnější. Vrhla se po něm totiž jako hladová a začala ho zuřivě a hluboko kouřit. Jen občas ho musela vyndat, aby se nadechla. Zuřivě se s ním mazlila, třela si ho o jazyk. Kdo ví, jestli ještě spala anebo toho cizince zároveň sledovala svým nejsvůdnějším pohledem. Jedno bylo jisté, rozpálilo ji to ještě víc, toužila, aby jí všichni tři pořádně ošoustali. Druhá dívka sála její bradavky a zároveň jí ojížděla vibrátorem na největší frekvenci. Její přítel se staral o její zadeček a neznámý si zase vychutnával její umění
orálního sexu. Všichni se blížili k orgasmu, otázkou bylo, kdo bude první.

Pak neviditelný muž ucítil orgasmické stahy svojí holky a v ten moment to nevydržel a jeho penis začal mocně pulzovat a plnil její prdelku spermatem. Jeho majitel se celý kroutil a škubal sebou. Musel zavírat oči, ale přesto si všiml smějící se tváře cizinky, byla to jeho holka. Nebo nějaká její dvojnice, klon. Chtěl se podívat ještě, detailněji, ale nedokázal už od
sebe odlepit víčka.

„Ach, Johne!“ uslyšel ještě naposled svoje jméno.
Autor skřivy, 22.07.2012
Přečteno 3728x
Tipy 10
Poslední tipující: Krahujec, Jack Salmon, Písnička..., larissa, poeta, Adellide
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

noooo...nejak me nenapadaji vhodna slova...snad jen...to je presne ono! ... ST
fascinuje me, jak dokazes vykreslit atmosferu, doteky, pohyby...presne trefena fantazie na hlavicku. Jestli nezustavas jen u slov, ale ridis se tim, co napises, tak ACH MUJ BOZE! ;-)

03.10.2012 01:17:43 | Adellide

Tyjo díky. Jestli se tím řídím, to by mohla posoudit jiná osoba (a pro ni primárně jsem to taky psal :)
Chtěl jsem napsat něco trochu jiného než normální porno. Doufám, že se mi to alespoň trochu povedlo, ale když jsem si teď některé části znovu pročítal, málem jsem se začal červenat :)

08.10.2012 15:36:18 | skřivy

Hele slovo porno bych nepoužila...je to naprosto perfektní! Naprosto skvěle využíváš ,,sprostých" výrazů v těch nejintimnějších chvílích a to je přesně to, co člověka dokáže rozproudit... věř mi, že málokdo to dokáže takhle popsat. Už jenom z toho podledu, že Tě vůbec neznám a přeci jsi mi dokázal navodit tu správnou atmosféru, popsat přesné dojmy a pocity a neztratilo to na lesku situace ;-) ... měl bys psát víc...aspoň jedna fanynka (já) to budu určitě moc ráda číst ;-)

08.10.2012 21:00:36 | Adellide

Píšu víc, ale ne tenhle typ textů :) Ale třeba někdy zase budu mít nápad, čas a slečnu někde v nedosáhnutelnu a vznikne zase něco

13.10.2012 20:09:02 | skřivy

Tak to jsem teď trochu v rozpacích, co Ti mám vlastně popřát. Slečnu v nedosažitelnu, abys zase napsal něco úžasného? To by bylo dost hloupý přání :-) ... tak třeba zkusím popřát polibek od té správné Múzy ;-)

13.10.2012 21:52:58 | Adellide

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí