Dlouhá noc

Dlouhá noc

Anotace: Tak konečně jsem se odhodlala prezentovat vám jednu z mých prvních erotických povídek. Doufám, že se bude líbit. ;-) Budu ráda za každou vaši kritiku, abych věděla jakým směrem se mám ubírat dále, a abych se poučila ze svých chyb. Díky

Dlouhá noc

 

Zapleteni do sebe vrazili do hotelového pokoje. Daniel ji přitiskl na dveře, které se s ránou zavřeli. Vášnivě se líbali a navzájem si strhávali oblečení.

 

Z předsíně se přesunuli do sprchy. Jeden druhého ani na chvíli nepustili. Oba chtěli cítit každičký kousek těla toho druhého na svém. Daniel pustil vodu. Byla tak ledová, až Gitě ztuhly bradavky. Nechal stékat proud vody po jejím hrudníku a druhou rukou si hrál s jejím poprsím. Bylo až překvapivě pevné, velmi dobře vyvinuté, tmavé terčíky trčely hrdě dopředu. Jakmile byla voda teplá, pověsil hlavici sprchy do držáku a nechal ji stříkat na jejich nahá, chtivá těla. Mýdlem hladil její hladkou kůži od ramen až po stehna. Ona se oddávala lehké masáži, už dlouho se jí nikdo tak jemně nedotýkal. Sjel prstem k jejímu rozkroku a začal ji masírovat poštěváček. Tiše mu zasténala do ucha. Otočil ji čelem ke zdi, přitiskl její hrudník k chladným kachličkám a znova jí zajel mezi její roztoužené pysky. Vyšpulila na něj zadeček a on si ji přitáhl. Cítila jeho tvrdý pyj mezi svými půlkami. Přejížděl jím po celém zadečku. Vzala si jej do ruky, chvíli masírovala, pak ho nasměrovala a on zlehka zatlačil.

 

Vjel do ní snadno, byla hodně mokrá. Jednou rukou ji na lopatce tlačil k ledové stěně, druhou pevně přidržoval za pánev a v rytmu ji k sobě tiskl. Byl tak vzrušený, že za pár okamžiků slast nevydržel. Párkrát prudce přirazil. Jeho pyj začal pulsovat a bílá tekutina v Gitě zanechala příjemné teplo.

 

„Chci ještě.“ Zašeptala

 

Nechala ho chvíli vydechnout. Hladila jej po šíji, masírovala každý centimetr jeho kůže namydlenými dlaněmi. Zezadu jej uchopila za ramena. Cítil její ňadra a její nateklé bradavky klouzat po zádech. Gitiny prsty klouzaly přes hrudník k vypracovanému bříšku až po jeho už zase mírně vztyčený úd. Nepřestávajíce se tisknout brala jej do ruky. Nahoru, dolů ve zrychlujícím tempu a pevném stisku mazlila se s jeho chloubou. Pomalu jí rostl v dlani, žalud začínal rudnout a mírně pulsovat. Políbila jej na lopatce, opláchla ze sebe zbytky mýdla a vytratila se někam do útrob hotelového pokoje.

 

Daniel ještě chvíli stál pod horkou sprchou. Mohl by tam stát klidně hodiny, ale lákala ho představa, co vše ještě s Gitou dnes může zažít. Ani omylem by ho nenapadlo, že tuhle krásnou holku jednou dostane.

 

*********************

 

Znali se už jako děti. Hrávali si spolu na písku před jejich domem. Prakticky spolu vyrůstali a spolu také nacházeli požitky, které nám tělo dává. Až teď mu vlastně došlo, že ona je ta holka, která jej ve čtrnácti letech učila líbat. Scházeli se na hřišti za školou, na lavičkách pod urostlou lípou. Jako poděkování tam tenkrát vyryl její jméno se srdíčkem, přestože ji asi nemiloval.  Jen tak, z vděčnosti.

 

Roky uběhly jako voda. Je to už čtrnáct let co se neviděli. Ale osud je přesto znovu přivedl k sobě. Potkali se na náměstí jednoho vlastně docela vzdáleného města od jejich rodiště.

 

„Danieli, jsi to ty?“

„To není možné, jak je ten svět malý. Gito, co tady děláš?“

 

Vypravila se na obchodní cestu pro firmu, kde pracovala jako manažerka. On se přistěhoval asi před pěti lety. Neměl to město moc v lásce. Bylo moc daleko od lidí a věcí, které měl rád, ale jeho finanční situace a dobrá pracovní příležitost ho k tomu, dá se říct, přinutily.

 

„Nechceš si jít večer někam sednout?“ Zeptal se Daniel

 

Gita na večer nic neměla a nechtělo se jí trávit večer samotné na hotelovém pokoji. A taky nechtěla jen tak pustit příležitost, znovu poznat dávného přítele. Večer, kolem osmé, tedy přicházela na Danielem zvolené místo. Kavárna, kde z výšky její terasy se skýtal pohled na celé město. Jarní, už docela teplý vítr jí čechral její dlouhé černé vlasy. Byla roztomilá. Dokonce krásnější než před lety. Měla rošťáckou jiskru v oku. Měla ji tam vždy, jen dnes byla o něco znatelnější.

 

Mluvili. Měli si toho hodně co říct. Témata nedocházela, ani když kolem jedenácté opouštěli zavírající kavárnu. Chvíli chodili prázdnými ulicemi, až nakonec zapadli do jednoho pěkně hrajícího klubu. Tam, trochu posilněni alkoholem, tančili ve víru páteční noci a užívali si báječnou atmosféru, kterou klub hýřil. Mluvili, tančili a pak zase mluvili. Vzpomínali na ty báječné chvíle před mnoha lety. Jak rychle to uteklo. Oběma zářil na tváři úsměv těch malých dětí školou povinných.

 

Chtěl ji políbit. Možná díky drinkům, které vypili, ale spíše kvůli té dávné vzpomínce tam pod lípou. Nebránila se. Myslela na to samé. Daniel byl teď mnohem hezčí. Byl z něj opravdu urostlý chlap. I přes košili bylo vidět, jak na něm svaly jen hrají. Ten pocit, který nad nimi visel, rozehnal Danielův polibek. A on se najednou cítil zase jako školák, ale nepolevoval. Líbal ji. Lehce, pak vášnivěji. Byla sladká a tak hebká.

 

Podíval se na ni a ona se usmála. Opět, snad z vděku, vyryl její jméno do stolku, u kterého seděli. Tentokrát k němu přidal i své. Možná kvůli jejich znovu shledání, možná pro jeho touhu po ní. Sám to snad nevěděl. Nebo možná věděl moc dobře.

 

Kdyby vyryl během večera jejich jména kdykoli se políbili, byly by všechny stoly asi hustě popsány.

 

Najednou začali hrát Dlouhou noc od Heleny Vondráčkové. Nikdy tu písničku neměl rád, ale do tohoto večera, a okamžiku vůbec, perfektně sedla.

 

„Víš, mě se taky stýská

a najednou zdá se máme proč

znovu se znát

a je to fér, že právě nám bude

dlouhá noc.

Ty a já nastokrát,

Naše dlouhá noc,

nikdo z nás nejde spát.

Tebe mít, je to, co chci nejvíc

a právě nám teď dlouhá noc začíná…“

 

 

Všechna slova vlastně byla vyjádřením jejich nynějšího rozpoložení. Všechna do posledního. Tančili spolu a žasly nad tím okamžikem, který se dvakrát neopakuje. Vnímali ta slova a oba je zpívali tak, jakoby chtěli, aby všichni věděli, co se mezi nimi právě odehrává.

 

Příhodně hned na to následovala série pomalých písní v čele s Klusovou Ninou. Vzal ji pravou rukou kolem pasu, levou uchopil její dlaň a položil si ji na hruď. Hlavu si složila vedle ní a tisknouc se k sobě, houpali se romantickou písní. Kolem nebylo nic, jen oni dva, sami pro sebe, středem vesmíru.

 

Jejich touha začala sílit, proto se po dalším drinku odebrali taxíkem do Gitina pokoje. K ní asi proto, že chtěla mít svoje pohodlí. Svoje mýdlo, svůj hřeben, svou noční košili.

 

*********************

 

Ručníkem ze sebe setřel kapky vody a trochu si vysušil vlasy. Prohlédl se v zrcadle, zkontroloval svoje mužství a vydal se hledat dosud neukojenou Gitu.

 

Ležela na posteli v černé saténové košilce. Její tmavé vlasy se rozplývaly na bílém prostěradle. Pomalu k ní přilehl a políbil ji na ústa. Po krku níž rozdával polibky jejímu hladkému tělu. Jazykem sjel přes hrudní kost k pupíku, kde jí zlíbal celé bříško.  Jeho rty putovali ke kolenům po vnitřní straně stehen a zase zpět. Jen letmo, jakoby omylem, zavadil o Gitinu mušličku a pokračoval s líbáním na druhé noze. Schválně ji nechal toužit, i když slyšel, jak šepotem prosí. Věděl, že počkat si na správnou chvíli se vyplatí. Bloudil velmi blízko kolem její prasklinky, a když už to ani snad nečekala, polaskal jemně její poštěváček. Zasténala a on věděl, že správný okamžik trefil. Přisál svoje ústa k jejím pyskům a kmitavými pohyby ze strany na stranu ji přiváděl na vrchol. Vklouzl do ní prstem a krouživými pohyby ji zkoumal zevnitř. Cítil, jak mu její šťávička stéká po ruce.

 

Když byla těsně před vrcholem, vrazil do ní svůj vztyčený pyj a prudce přirážel, dokud nekřičela slastí. Daniela to vzrušilo natolik, že o pár pohybů později jí byl blíž, než čekal. Svíjeli se oba zároveň v orgasmickém tanci až nakonec zmoženi padli vedle sebe.

 

Přivinul ji k sobě, hladil ji po vlasech a po tváři. Ona jej objala a oddávala se jeho hebkým dotekům. Oba hleděli do prázdna pokoje a vychutnávali poslední okamžiky zvláštního večera. Přáli si, aby jejich dlouhá noc ještě nekončila, ale vycházející slunce, které se k nim pomalu vkrádalo přes jemné záclony, bylo neúprosné.

Autor Gita Grandová, 09.06.2013
Přečteno 3293x
Tipy 11
Poslední tipující: Chyl, Aaadina, Tasha, Lonely.girl, Lachailla, David Janovský
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to moc hezky vymyšlený ... a dobře se to i čte :)

01.09.2013 21:49:18 | Tasha

Děkuji, jsem ráda, že se povídka líbí. ;-)

01.09.2013 23:18:12 | Gita Grandová

Pěkně se mi to čte,jako bych tam byl.

18.06.2013 08:31:34 | Jozef Bojanovský

Děkuji za pěkný komentář, ze špatných zkušeností na jiném serveru mě moc potěšil.

18.06.2013 21:21:07 | Gita Grandová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí