Hra na tři 18+!

Hra na tři 18+!

Anotace: Co když jsou dva nuda a tři ideál? Co pak?

Artur a Marián byli nerozluční kamarádi. Dá se říct, že co nezaujalo jednoho, zaujalo druhého. Prostě se vhodně doplňovali. Páteční večery patřili pravidelně jejich oblíbené činnosti a tou byla tzv. Hra na tři. Abyste to správně pochopili, konec týdne značil začátek zábavy.

 

Před samotným lovem vysedávali někde v baru a popíjeli drahou whiskey. Bylo potřeba ukázat, že na to mají a tahle strategie fungovala jako lákadlo. Dokonalá návnada. Ještě nikdy se nestalo, že by nezabrala nějaká ta rybička.

 

Někdy se jich dokonce v síti uchytlo víc, ale takhle to nechtěli. Jedna jim bohatě stačila. Ten pocit, když měli společnou moc nad svým úlovkem, byl k nezaplacení. Svíjení a bezmoc ženského těla, to je to, co oba potřebovali. Čtyři silné ruce, na dvě a někdy i bránící se. Už jen to pomyšlení, ten pocit převahy, působil jako dokonalé afrodiziakum.

 

V dobré náladě a s další sklenkou v ruce pozorovali okolí baru. Zatím na obzoru žádná potencionální oběť. Bylo přece ještě dost málo hodin. Slušňačky už byly dávno doma a rebelky se teprv chystaly ven. Odbíjela jedenáctá a stále nic.

 

,,Hele kámo, dneska visí něco ve vzduchu. Žádná oběť na obzoru," drtil Marián v ruce skleničku a rozhlížel se kolem.

 

Buďto posedávali kolem zamilované páry, nebo parta sjetých magorů. Sem tam nějaká holčina, ale nic, co by je okamžitě postavilo do pozoru. Většinou to jako první ucítili v kalhotách. Silné tepání jejich parťáků, jim dalo znamení... Jo hoši, to je ona! Jdeme na to! Nikdy ten signál neselhal.

 

,,Viděl bych to ještě na jednoho panáka a sunem se dál, tady dneska nic neulovíme. Třeba v Black klubu," dodal Artur.

 

Black klub, bylo jediné pořádné místo neřesti v tamním městě. Na málo frekventovaném místě a kousek od parku. Naprosto ideální na dokonalou akci. Klub byl vybaven velkými koženými boxy s měkkými sedačkami, které byly velmi dobře umístěny v zadní části. Každý box byl skryt velkými těžkými závěsy, takže vlastně ideální prostor na cokoliv.

 

Když dorazili na místo, uvítala je letním drinkem krásná hosteska. Měla na sobě kratičkou mini a top s poměrně velkým výstřihem, tmavé vlasy vyčesané do drdolu a na rameni rozsáhlé tetování. Bylo na co koukat. Vzali si od ní drink a mrkli po sobě. Bylo jim naprosto jasné, že signál přicházející z kalhot, dává jasné znamení.

 

Dokonalý radar na šukny! Takový má v kalhotách málokdo!!

 

,,Pánové, máte rezervaci?"

 

,,Ne, to nemáme, ale šestka je nám pravidelně k dispozici. Patříme mezi VIP hosty, takže služby se vším všudy," nezapomněl podotknout Artur a šibalsky mrkl okem tak, aby to viděl jak Marián, tak ona. Doufal, že právě ona, bude jejich další oběť.

 

Jednalo se o box číslo šest, samozřejmě ten nejvzdálenější. S jejich úmysly, by jim byla jednička k ničemu, ta byla moc blízko dění.

 

,,Aha. Chápu," dodala a mrknutí opětovala.

 

,,Tak mě prosím, následujte," dodala, otočila se na podpatku a pomalu odcházela směrem k boxu. Její širší boky se pohupovaly do rytmu a jen maličký kousek chyběl k tomu, abychom se pokochali pohledem na její úžasné pozadí. Následovali jsme ji a zírali na její zadek. Tak pevný, dokonale kulatý a třepotající se. Kdoví, jestli ví o našich choutkách. Jestli jí někdo z klubu prásknul naše tajemství. Ještě ji tu neviděli, takže nejspíš nějaká nová výpomoc.

 

,,Jsme tady pánové," přivedla je před box, odhrnula závěs a rukou naznačila, aby vstoupili do intimního prostoru. Na stole plápolala hořící svíčka a muzika tady byla slyšitelná jen lehce, ale přitom dostatečně, aby působila jako zvuková kulisa při nejrůznějších hrátkách.

 

,,Co si dáte?"

 

,,Whiskey a vás!" dodal stručně Marián.

 

Usmála se, počkala až se usadí, zatáhla závěs a odešla.

 

,,Tak tohle je přesně to, co si parťák žádá, kámo!"

 

,,Jsem pro. Nějak mi začíná být těsno v kalhotách, do hajzlu. Potřebuju ho nutně provětrat a tahle lasička je ideální objekt."

 

Po chvilce se závěs znovu odhrnul, hosteska jim položila na stůl sklenky s pitím a závěs znovu zatáhla. Nikam ale neodešla. Zůstala stát, zapřela si ruce o stůl a čekala. Chvíli se dívala na Artura a pak okem slídila po Mariánovi.

 

,,Takže mě?" olízla si rty a prohnula se, až zůstali oba zírat na její mezírku mezi velkými ňadry. Najednou jim došla slova, protože oni byli ti, kteří lovili. Ne, že se bude někdo nabízet jim. V tu chvíli to ztrácelo pointu a chuť. Ne, že by ji nechtěli, to určitě ano, ale jinak. Ona se měla bránit a vzpouzet a ne se nabízet. Tohle byla rána pod pás. Pro oba dva.

 

Že by radar tentokrát zklamal?

 

,,No, abych byl upřímný, tak to byl původní záměr. Ale mysleli jsme to trochu jinak. Naše metody mají určitý styl a... jak bych to správně podal... poněkud jste nás... vykolejila."

 

Takový trapas. Pánové nevěděli co říct, radar zklamal, chuť se poněkud vzdálila, protože byl narušen jejich styl lovu a tohle se ještě nikdy nestalo. Obrácené role - to fakt nebylo nic pro ně.

 

,,Chápu. Není potřeba cokoliv vysvětlovat. Vy si myslíte pánové, že když holka vypadá jako já, chová se sebevědomě a drze, má na sobě laciné hadříky aby vytáhla se zákazníků větší prachy, nedokáže být v určitých situacích submisivní? To se sakra pletete. Já dost dobře pochopila váš záměr, jen jsem si chtěla něco testnout. Dopadlo to přesně tak, jak jsem předpokládala." Naštvaně na ně vyjela, narovnala se, oči, jakoby zalité slzami zklamání skryla a odešla. Tak tohle teda vůbec nečekali. O to víc je sžíral pocit, že měli udělat to... prostě zachovat se jinak. Zkusit si zahrát na lovené.

 

,,Tak tohle jsme kámo, patřičně pojebali i bez jebání!"

 

,,Co na to říct," doplnil Arturova slova Marián a napil se ze své skleničky.

 

Oba zvažovali, jak tuhle situaci napravit a tohle odmítnutí a ponížení u ní vyžehlit. Artur se zvedl, naznačil Mariánovi ať si dá chvíli pohov, že se za moment vrátí a odešel. Hostesku našel plačící v chodbě u toalet, chytl ji za ruku a bez řečí ji táhl do boxu. Ani se nijak nevzpouzela. Prostě šla a tiše vzlykala. Jestli to bylo z naštvanosti nebo zklamání, po tom se pídit nepotřeboval. Důležité je, že byl zase lovec. On si sebou táhl svou kořist. Jen to, bylo podstatné. Nic víc. Ani ho nenapadla myšlenka, že to třeba ona všechno hraje přesně tak, jak pánové potřebují. Zbytečné dolaďování detailů! Prostě ji má a to ostatní je nepodstatné!

 

Jakmile vešli společně do boxu, Artur ji chytil i za druhou ruku a otočil si ji obličejem k sobě. Pod očima měla rozmazanou řasenku a vypadala tak... bože... tak poddajně! Ucítil neskutečný tlak v kalhotách, přesně tohle ho rajcovalo nejvíc. Otevřel ústa a svým jazykem olízl její rty. Byl tak o půl hlavy vyšší a ona se nebránila. Ani nereagovala. Marián seděl naproti nim a všechno pečlivě sledoval. Jeho parťák nabýval každou vteřinou na objemu.

 

,,Můžeš?" promluvil Artur na Mariána a ten pokývl. Z pod sedačky vytáhl malý kufřík a z něj krátký provázek. Podal ho beze slov Arturovi a ten ho uvázal na smyčku okolo jejího zápěstí. Druhou rukou ji chytl za bradu a zvedl obličej tak, aby mu mohla pohlédnout do očí. Věděl, že může cokoliv. Každý z nich.

 

,,Připravená?" jen poslední otázka, co kdyby náhodou...

 

Kývla hlavou a čekala. Čekala na něco, co nastane a co už nemůže ovlivnit. Odevzdala se tomu pocitu bezmoci a chtíče. Uvnitř se jí všechno svíralo touhou a zvědavostí. Určitě už nějaké zkušenosti měla, ale dva muže najednou ještě ne. Všechno je jednou poprvé!

 

Artur ji zprudka otočil a dal ji obě ruce za záda. Svázal provázkem k sobě a silně utáhl. Ani se neptal, jestli to nebolí. Bolest je přece něco, co vyhledával. A tohle musí kořist pochopit. Jen zběžně sjel pohledem to místo, provázek nebyl nijak zvlášť zařezaný do kůže a tak to nechal být. Chvíli na to mu podal Marián z kufříku tenký šátek. Ten ji omotal kolem očí. Nepotřebovala nic vidět. I tohle bylo součástí hry. Nebránila se.

 

Pak ji pomalu a pečlivě vyhrnul top, čímž odhalil krásné pevné trojky. Nabral je do dlaní a pohrával si s nima. Tahal za bradavky a chvílemi je pevně sevřel až kořist zaúpěla bolestí. Marián byl z toho divadla, které se před ním odehrávalo, úplně v tranzu. Rukou si povolil zip i knoflík a sáhnul do kalhot, kde si na chvíli pevně sevřel v dlani parťáka. Hlavou se mu honily všelijaké myšlenky a už se nemohl dočkat, až se zaboří do jejího měkkého a horkého těla.

 

Artur ji chytil svou velkou dlaní za krk a tlačil na ni, aby pochopila, že se má položit horní polovinou těla na stůl. Byl to velký dřevěný oválný stůl, nebývale pevný. Dalo se na něm dělat cokoliv a vždycky to ustál. Její bradavky se pomalu dotkly chladného dřeva a jen tichý sten z jejich úst, doprovázel tuhle - erotikou nabitou atmosféru. Vyhrnul ji krátkou mini a... s překvapeným pohledem na Mariána dodal: ,,Ty vole, ona je na ostro!"

 

Tak tohle určitě nečekal. Rukama jí hnětl zadeček, jeho ruce byly tak velké, že vzal půlky do dlaní jako nic. Občas plácl a občas jen promasíroval. Pak se sehnul, aby své zuby zaryl do její krásně růžové pokožky.

 

,,Au!" vykřikla nečekaně. To už se k ní ale přiblížil Marián, zvedl ji hlavu a začal ji vášnivě líbat. Jazykem pronikal hluboko do jejich úst a ona tak neměla možnost jakkoliv komentovat to, co se jí právě dělo. Artur cestoval po jejím zadečku svým zvídavým jazykem stále níž, až našel to tajné místečko. Krásně růžové a vlhké. Jazykem vnikal do jejích útrob a prsty mnul naběhlý klitoris. Pak se zvedl, přerušil jejich divoké líbání a strčil svůj prst do jejich úst.

 

,,Naslinit!" zněl rozkaz. Ona poslechla a pojmula jeho ukazováček do svých úst a na chvíli ho sála jazykem. Ten pohled Marián nevydržel, stáhl kalhoty a svého parťáka ji narval do pusy. Šokovaně zakňourala a otevřela ústa ještě víc. Chytil ji oběma dlaněmi za hlavu a určoval tempo. Určitě to pro ni moc pohodlné nebylo, ale v tu chvíli přece pohodlí kořisti nikdo neřeší. Artur svůj nasliněný prst pomalu zabořil do jejího těla. Pomaličku s ním pohyboval dovnitř a ven a pozoroval, jak se to všechno svírá a otevírá. Ztěžka polkl a jeho parťák začal neskutečně vyvádět. Škubal sebou v kalhotách a chtěl ven. Ten pohled, jak jeho prst mizí někde v teple a vlhku a pak se zase vynořuje odněkud, ho dostal do pořádných obrátek.

 

Druhou rukou si rozepnul kalhoty a pomohl svému parťákovi ven. Špičkou se přiblížil k okraji jejího těla a pomalu ji začal vyplňovat. Nadzvedl ji a posunul víc na stůl. Zvedl její nohy, ona je instinktivně pokrčila v kolenou. Teď bylo všechno víc než dokonalé. Marián byl jen malý kousek od orgasmu, ale nechtěl to hned tak rychle ukončit, proto zbrzdil tempo a jen pomaloučku ho zasunoval do její krásné pusinky. To Artur byl jiný ďábel. Nedokázal přestat.

 

Šukal ji přímo ďábelsky, užíval si každou vteřinu a její pevné tělo se vevnitř otíralo o každičký milimetr jeho pokožky. Chvíli se pozorovali navzájem a to napětí v prostoru, bylo nepopsatelné. Každý si užíval svým způsobem jinak, ale prakticky stejně.

 

,,Bylo by fajn, se vyměnit," podotkl zčásti uspokojeným hlasem Marián. Artur chvíli na to přestal bušit do jejich útrob a oba se přesunuli na místa toho druhého. Kořist zase chvíli svými ústy sála Artura a Marián si hrál s jejím pohlavím. Mučil ji, roztahoval svými prsty, nasliněným palcem zajel do jejího zadečku a pohyboval s ním velmi jemně, aby ji dostatečně vydráždil. Jazykem sál její maličký vrcholek, ten nejcitlivější bod jejího těla. Chvěla se a blížila k orgasmu. Ústy sála Arturův velký úd, a přitom se jí v těle chystala exploze nebývalých rozměrů. Když to přišlo, musela přestat s kouřením, v tu chvíli, by ho byla schopna kousnout.

 

V ten samý okamžik ji vyplnil Marián svým nástrojem a vychutnával si ty stahy uvnitř jejího těla. Teď už se ale musel udělat. Zrychlil tempo a na její vyčerpanost nikdo z nich nebral ohled. Ona byla ta, která se v tu chvíli podvolovala. Během pár sekund dospěl k orgasmu a celou svou dávku ji nastříkal na zadeček. Artur byl na pokraji výbuchu také, její jazyk a maličká ústa ho rajcovala každou vteřinou víc a víc. Když to přišlo, nedokázal opustit svůj horký úkryt a udělal se jí do pusy. Tohle určitě nečekala, protože se trochu rozkuckala. Něco polkla, něco vyplivla.

 

Oba dva si potom všem sedli na pohodlnou koženou sedačku a chvíli pozorovali její bezmocné tělo. Artur ji pomalu rozvázal šátek, který měla kolem očí a oba dva se stále kochali vítězným pohledem. Zvedla hlavu a prohlížela si jejich spokojené obličeje. Usmála se a dodala: ,,Mimochodem, jmenuji se Darina. A vy?"

 

 

Autor Alžběta Šedá, 29.05.2014
Přečteno 1639x
Tipy 7
Poslední tipující: knihomolka, Amelie M., Firren, kouzelníček
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

docela fajn povídka, jen si dej pozor na přechody v roli vypravěče.. díváš se na to, jako nezúčastněná osoba a někde ti to ujede do vyprávění pohledem kluků (nemluvím o přímé řeči).. viz. např. ".. a jen maličký kousek chyběl k tomu, abychom se pokochali pohledem na její úžasné pozadí. Následovali jsme ji a zírali na její zadek."

28.02.2015 15:17:22 | Amelie M.

Alžběto, velmi působivé, blahopřeji.

M.K.Kudlák

28.02.2015 14:01:59 | kudlankaW

Počtení pro pány i dámy pěkně napsané vypsanou rukou. Určitě se zase pro nějakou erotiku vrátím :-)

04.08.2014 17:55:02 | Firren

díky za komentář i pochvalu :-)

04.08.2014 21:18:12 | Alžběta Šedá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí