Rekord

Rekord

Anotace: Možná trošku ujeté, ale co naplat, kdo chce, může si rozšířit obzory, však fantazii se meze nekladou ;-)

Jednou jsem se bavil s kamarádkou, až jsme došli k tomu, jak dlouho kdo dokáže zadržet dech. Když jsem se chlubil, samozřejmě mi nevěřila a že by to ráda viděla na vlastní oči. Slovo dalo slovo a šli jsme ke mně.
Nechal jsem napouštět vanu a šel se připravit. Oblékl jsem si přiléhavé plavky s nohavičkou, nasadil latexovou koupací čepici a nízkoobjemovou potápěčskou masku. Nu což, při nejhorším si bude myslet, že jsem divnej, ale kdo nic nezkusí... S pokrčením ramen jsem zamířil do koupelny.
Seděla na okraji vany s rukou ponořenou ve vodě. „Koukám, jsi se na to vymódil,“ přivítala mne. Nekomentoval jsem to. „Tak se předveď, já ti to stopnu,“ usmála se a lehce se posunula, abych mohl vlézt do vany. Lehl jsem si na záda a rozdýchal se. Poslední nádech a ponořil jsem se pod hladinu. Slyšel jsem pípnutí hodinek. Po chvíli se hladina uklidnila a já pozoroval její tvář rámovanou zlatými kadeřemi. Pozorovala mne soustředěným pohledem. První minuta uplynula jako voda, pak druhá. Už jsem cítil nedostatek kyslíku, ale dalo se to vydržet. Za dalších pár vteřin jsem polkl poslední zbytek vzduchu z úst a tušil, že ke slibovaným třem minutám se nemám šanci dostat. Bojoval jsem sám se sebou, ale když mi ohlašovala dvě a půl minuty, už jsem nemohl a chtěl jsem nahoru. Ona to však nějak vytušila, přiložila mi dlaň na hrudník a zatlačila mne zpět na dno. V první chvíli mne zachvátila panika. Potom jsem ucítil její druhou ruku na svém tvrdém přirození. Pocit vzrušení zahnal potřebu vzduchu. Líně přejížděla po upnutých plavkách nahoru a dolů a přiváděla mne k šílenství. Pružná látky se napínala pod mou erekcí. Potom zatáhla za šňůrku a zajela rukou pod ně. Tou dobou jsem se už zmítal na hranici. Maska se mi přisála pevně k obličeji, jak jsem se zoufale snažil nadechnout. Pevně sevřela můj penis a stačilo už jen pár pohybů její dlaně a bylo hotovo. V orgasmu jsem vypustil všechen vzduch z plic, až se mi zatmělo před očima. Ale to už tlak na můj hrudník povolil a já lapal po dechu. „Vidíš, skoro tři a čtvrt minuty. Já věděla, že to zvládneš,“ hleděla mi přímo do očí. Já se jen blbě šklebil. Takové vyvrcholení jsem ještě nezažil. „Sakra,“ vypadlo ze mě.
„Myslíš, že zvládneš zadržet dech ještě jednou?“ nadhodila. V tomhle stavu bych jí odkýval cokoli. Přetáhla si tričko přes hlavu, stáhla kalhoty a já na jejích zelených kalhotkách viděl mezi nohama tmavou mokrou skvrnu. Nebyl jsem vzrušený sám. Stáhla si i je. Fascinovaně jsem čekal, co se bude dít dál. „Nemyslíš si přeci, že si budeš užívat jenom ty?“ S těmi slovy si stoupla do vany obkročmo přímo nade mne. Naskytl se mi výhled na její roztouženou svatyni. „Co ty na to? Připraven?“ otázala se.
„Na všechno,“ odvětil jsem jako ve snách. Usmála se, z jejích blankytných očí čišelo vzrušení a nedočkavost. Klekla si a já měl tak tak čas si zhluboka naplnit plíce, když mi její klín přitiskl hlavu pod vodu. Uchopil jsem ji za boky. Střídavě jsem po ní přejížděl jazykem a sál její perlu. Ona se pohybovala v rytmu, který nabíral na intenzitě. Jak mi přejížděla po obličeji, cítil jsem, že už zase tvrdnu. Takhle rychle se mi to ještě nepovedlo. Vnímal jsem jen její kundičku na mých ústech. Už mi zase docházel dech a já nepřestával sát. Konečně vykřikla a prohnula se v slastné křeči. Ještě chvíli si vychutnávala ten pocit a pak mi dovolila se nadechnout. Potom mne dlouze políbila na rty. Naše jazyky se proplétaly. Přitom se posunula níže, až naše pohlaví se dotkla. Překvapeně sáhla dolů a sevřela můj penis. V očích jí zase zajiskřilo. Navedla ho do své jeskyňky. Pronikl jsem do ní hluboko a po nekonečný okamžik jsme takto setrvali, vychutnávajíc si ten pocit. Skrz zamlžené zorníky masky jsem ji viděl poněkud rozmazaně, ale nestěžoval jsem si. Potom se začala pohybovat a já jí vycházel vstříc. Milovali jsme se pomalu. Nikam jsme nespěchali. Dlaněmi jsem zkoumal její záda i ňadra. Její ruce mi na oplátku zabloudily k hlavě a přejížděly po latexové čepici i masce. Pomalu, ale jistě, jsem se blížil k vyvrcholení. Najednou mne uvnitř sevřela a celé její tělo se začalo třást, z úst jí unikaly blažené steny. Tohle už na mě bylo moc a vytryskl jsem do ní. Zalila mne vlna euforie a zvláštního uvolnění. Držel jsem její chvějící se tělo. Stále jsme byli spojeni a její jeskyňka se rytmicky stahovala a uvolňovala. Nakonec se zklidnila a já si chtěl sundat masku z obličeje. „Ještě chvilku si ji nech,“ zadržela mne. Políbila mě a pevně se přimknula k mému tělu, jako kdyby jsme se už nikdy neměli pustit.
„Děkuju,“ zašeptal jsem jí do ucha a vtiskl polibek do vlasů.
„Za co?“
„Za krásný zážitek,“ odpověděl jsem.
„Já taky.“ Pak mi položila hlavu na hruď a jenom tak jsme leželi v chladnoucí vodě.
Autor MoonDream, 17.06.2014
Přečteno 3873x
Tipy 4
Poslední tipující: Krahujec, Lioness, Tina, lostris
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, oceňuji nápad, ale trochu to hraničící s klišé a nerealností. Každopádně dobrý směr.

01.02.2015 02:14:34 | Mikeiro

mě zaujala . . . chystáš pokračování ?

22.06.2014 17:51:10 | lostris

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí