Hra

Hra

Anotace: Volné pokračování, komu se bude líbit? :-)

Když jsem stoupal po liduprázdném schodišti panelového domu, přemýšlel jsem, co mě dnes čeká. Posledně jsme si to oba užili, i když ani jeden z nás nic podobného nečekal. Nyní byla situace jiná. Už jsem věděl, že moji kamarádku (byly jsme vlastně ještě kamarádi, či něco víc?) zřejmě vzrušují podobné nevšední věci jako mne. Když mne tedy pozvala k sobě, neváhal jsem.
Stiskl jsem tlačítko zvonku. Otevřela mi skoro hned. Na sobě měla obyčejné tričko a legíny. Vlasy měla maličko rozcuchané, vzadu stažené do culíku, ale i tak vypadala náramně. „Ahoj,“ přivítala mne.
„Ahoj,“ odpověděl jsem.
Usmála se na mne a ustoupila stranou, abych mohl vejít. „Budeme se zdržovat tím kafem?“
Sice mne na něj pozvala, ale z toho, jak to řekla, bylo jasné, že na kafe opravdu chuť nemá. No já jí to za zlé neměl. „Myslím, že bez kafe to přežiju,“ odvětil jsem.
„To jsem ráda, stejně dělám fakt hnusný,“ zašklebila se a zabouchla dveře. „Běž do ložnice, já za chvíli přijdu.“
„Jasně,“ přitakal jsem a vyrazil naznačeným směrem. To šlo opravdu rychle, pokrčil jsem rameny v duchu.
Na posteli ležela zelená hromádka látky a ručně psaný vzkaz. Stálo v něm, ať se obléknu, ničeho se nebojím a počkám. Vzal jsem do rukou onu hromádku a po chvíli zkoumání zjistil, že se jedná o světle zelený overal z elastického materiálu, nejspíš z lycry, a pod ním se skrývala ještě černá silikonová koupací čepice. Nemarnil jsem čas, svlékl si šaty a vklouzl do overalu. Jelikož přes záda až k rozkroku vedl dvoucestný zip, šlo to snadno. Catsuit mne obepnul jako druhá kůže, měl dokonce i připojené rukavice a ponožky. Na hlavu jsem si natáhl koupací čepici a jal se nervózně přecházet po pokoji.
Po chvíli, která působila jako malá věčnost, vešla do pokoje. Teď měla na sobě stejný catsuit jako já, jen v růžovém provedení a vlasy schované pod koupací čepicí, nekoukal jediný pramen. Pod přiléhavou látkou se nádherně rýsovaly všechny křivky, obliny i zákoutí jejího těla. Vyšel jsem jí naproti, věda, že pod přiléhavou látkou není šance, aby si nevšimla mého vzrušení. Ostatně její stojící bradavky mne nenechaly na pochybách ani o jejím rozpoložení. Sice jsme byli oděni od hlavy až k patě, ale svým způsobem to bylo, jako kdybychom byli nazí. Vlastně takhle to bylo mnohem víc vzrušující. Položil jsem jí váhavě ruce na boky, ona však na nic nečekala a dlouze mne políbila na rty. To prolomilo veškeré zábrany, které snad možná zbývaly. Oplácel jsem její polibky, hladil ji a tiskl se k ní. Zkoumal jsem každou píď jejího těla a ona nezůstávala pozadu. Naše ruce hladce klouzaly po jemné látce kopírující naše těla. Doteky jsem cítil jakoby z dálky. Ten pocit se nedá popsat, jen zažít. Když jsem konečně přejel dlaní po jejím horkém klíně, vzala mou ruku, odtáhla ji stranou a položila mne na postel. Sama otevřela zásuvku nočního stolku a vytáhla z ní dvoje plavecké brýle a dvě latexové čepice. Tajemně se usmála a z jejích očí čišelo živočišné vzrušení.
Polovinu mi hodila a hned si nasadila brýle na oči. Napodobil jsem ji. Poté si sedla ke mně na postel. Zapřela čepici pod bradu a přetáhla si ji přes obličej až na temeno. Naposledy jsem se pokochal pohledem na její tělo uvězněné v těsném overalu a přetáhl si také čepici přes obličej.
Jak jsem se snažil dýchat, čepice se střídavě nafukovala a přisávala k mému obličeji. Pokud jsem byl v klidu a dělal dlouhé pomalé nádechy, mezerami okolo gumy plaveckých brýlí se mi dostávalo alespoň minimálního množství vzduchu. To už jsem však znovu ucítil její doteky. Když jsem nic neviděl, každý jsem prožíval o to intenzivněji. Prozkoumala můj obličej, a když ucítila vzdouvající se latex, smyslně zasténala. Přitáhl jsem si ji blíž a mezi prsty mnul její bradavky. Teď jsme měli hlavy naproti sobě a čepice, které nám krásně bránily v dýchání, se při výdechu dotýkaly. Takhle vzrušený jsem snad ještě nebyl. Po nekonečném mazlení a dráždění se přeci jen na mě obkročmo posadila. Uslyšel jsem typický zvuk rozepínaného zipu. Tápavé doteky okolo mých slabin a ani druhý zip neodolal. Prohnul jsem se v bocích a pronikl do ní. Pomalé hluboké nádechy byly ty tam a začínal jsem cítit, že se mi nedostává tolik vzduchu, kolik bych potřeboval. Avšak teď už nebylo cesty zpět. Propletla prsty s mými a opřela se o postel tak, že naše spojené ruce byly nad mou hlavou. Pohybovala se pomalu a pravidelně. Kroutil jsem zoufale hlavou ve snaze se nadechnout. Jí zřejmě docházel vzduch také, jelikož zrychlila na zběsilé lačné tempo. Nakonec mě uvnitř sebe sevřela. Celá se otřásala orgiastickou vlnou. Latex se mi co chvíli přisával k obličeji a já spolu s ní zažíval neopakovatelný orgasmus. Pustila mé ruce a lehla si na mě. Toho jsem využil, stáhl jsem si čepici z obličeje a snažil se popadnout dech. Ona se již čepice také zbavila. Vyčerpaně jsme leželi jeden na druhém a vychutnávali dozvuky prožité rozkoše. Líně jsme se vzájemně hladili a bylo nám víc než dobře.
Autor MoonDream, 30.06.2014
Přečteno 3008x
Tipy 4
Poslední tipující: lada34, Lioness, Tina, lostris
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí