Naše noc

Naše noc

Anotace: Já jí zbožňuji...

Oslava narozenin se nám trošku vyvedla. 

   Začínal večer, kopl jsem do sebe prvního panáka se slovy, "na tvoje zdraví, to svý si kurvit nebudu." S hlasitým smíchem jsem do sebe otočil za ten večer ještě spoustu panáků. Ale zpět k našemu "story."

   

   Bratr se usmál a řekl že už se blíží jeho láska. No věděl jsem už dlouho jak vypadá a že má dvojče. 

Ale skutečnost předčila moje očekávání, byla překrásná. Obsidiánové dlouhé vlasy, milý úsměv a ty oči. Hnědé, velmi tmavé. Nějak jsem ztratil řeč, pak jsem si vzpomněl na dárek pro bráchu, obraz kterej jsem mu načmáral. Mohl bych to vytasit abych se nějak předvedl. 

   

   Sahám do batohu a lovím desky s obrázky. 

   "Hele, brácha, slíbil jsem ti obrázek co?" Ptám se a předem znám odpověď. 

   Otevírám desky a sleduji zvědavé obličeje všech okolo. Vytáhnu obraz diabla a všichni otevřeli oči dokořán. 

 

   Celý večer jsem si se sestrou bratrovy přítelkyně prohazoval pohledy a úsměvy. Chtěla vidět moje kresby tak jsem vyndal vsechno co jsem mel a ona si je se zájmem prohlížela.

 

   Začal se z reproduktoru ozývat ploužák a ona se tak krásně usmála. 

   Slovo dalo slovo a najednou jsme se políbili.

 

   Ladné rytmy písně, kterou jsem zařadil do playlistu, nás krásně rozhoupaly. Hammerfall-allways will be. ještě několikráte jsme se zahleděli navzájem do očí. 

 

   Později ten večer ve stanu.

 

   Oba lehce opojeni alkoholem, jsme se navzájem začali vášnivě líbat. Volnou rukou jsem ji začal hladit na bocích a vysvlékat tričko. Ani ona nezůstávala pozadu. Její ruce mi přejížděly po hrudi, a postupně mířily níž. 

 

   Se zarputilostí sobě vlastní jsem jí začal pusinkovat po těle a z lehka postupoval níž. Rozechvěla se jak ji moje bradka lechtala a rty něžně hladily. Mířil jsem níž až k jejímu klínu, přes pupík s piercingem.

   Rozepl jsem její kalhoty a stáhl i kalhotky. Začal jsem ji dráždit jazykem. Zaklonila hlavu a její prsa se vzedmuly, jak se snažila z hluboka dýchat. Usmál jsem se a pokračoval dál. Přidával na intenzitě dráždění a zároveň zapojil prsty. Začala z lehka sténat. Její ruka mu zajela do vlasů.

 

   Chytila mne za vlasy a vytáhla si mne k sobě nahoru. Za neustálých polibků mi stáhla kalhoty, ale trenýrky nechala jak byly. Její ruka mi z hrudi sjela znovu na úd. Při tom jak přejížděla břicho jsem několikráte ucukl. Její drobná ruka mne pevně chytila a jí začal ztrácet rozum. 

 

   Párkráte pohla rukou a vydráždila mne až k nepříčetnosti. Zase ten úsměv. Pak mi konečně stáhla i poslední kus mého oděvu. Namířila mne a zavedla mne dovnitř. Konečně. Čas se musel snad zastavit, naše horká těla se svíjela rozkoší. Její šeptání "nepřestávej!" Mne dovádělo k šílenství. Šeptání se postupně měnilo ve sténání a ani já se zvuku nevyhl. Její horké ruce mi putovaly po zádech a zastavili se na lopatkách. Zrychlil jsem své přírazy a zesílil je.

 

   Její nehty se mi nekompromisně zarily do zad a já se neubránil úsměvu a hlasitému "Muach!" Její nohy mne hned obtočily a přiřážely znovu a znovu.

 

 

   Blížilo se mé vyvrcholení a ona mne shodila a jala se mne dodělat ústy. Sála silně a při tom si ještě pomáhala rukou. Začal jsem se velmi chvět. 

 

 

   Splnila svoji touhu a já byl v sedmém nebi. Do dnes spolu chodíme a sex je naprosto úžasný. Zbožnuji její úsměv, miluji ji. Naše společné záliby, styl a vše ostatní nás sbližuje už spoustu dní. 

Autor Ujosvec, 19.08.2014
Přečteno 774x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí