Dotek osudu

Dotek osudu

Anotace: Neměly by podobně vypadat všechny večery? :-)

Byl to obyčejný večer. Do oken bubnoval letní déšť a s přítelkyní jsme sklízeli po večeři ze stolu. Dnes jsme byli u mě. Jelikož jsem vařil, nabídla se, že umyje nádobí. Vrátil jsem se ke stolu a pozoroval ji při práci. Špinavě plavé vlasy měla stažené gumičkou a na rukou žluté gumové rukavice. Na sobě měla růžové tričko a černé legíny. Jejich látka těsně obepínala ten nejhezčí zadeček, který jsem znal. Jak se nahnula nad dřez, její křivky vynikly ještě lépe. Nemohl jsem od ní odtrhnout zrak a vzhledem k tomu, jak se pohybovala, o tom moc dobře věděla. Přenášela váhu z nohy na nohu, až jsem neměl v hlavě nic jiného.
Odložil jsem skleničku a přistoupil k ní. Zezadu jsem ji uchopil za boky a vtiskl polibek na jemnou šíji. Otřela se mi zadečkem o slabiny, ale dál pokračovala v umývání nádobí. Dlaněmi jsem přejel přes bříško výš, až jsem se dostal k ňadrům se vztyčenými bradavkami. Lehce vydechla a přitiskla se ke mně. Otevřela skříňku a vyndala z ní druhý pár gumových rukavic. Beze slov jsem si je nasadil a dál zkoumal záhyby jejího těla přes vrstvu maličko neohrabané gumy. Tyto nejisté doteky ji vzrušovaly. Zvrátila hlavu dozadu a já přejížděl zuby po jejím krku. Věděl jsem, jak moc to má ráda.
Můj naběhlý úd se tisknul k jejímu zadečku, kterým se o mne třela. Konečně se otočila, přitáhla si mne za triko k sobě a políbila. Naše rty se pohybovaly v souznění, vycházeli jsme si vstříc a naše vzrušení stoupalo s každým okamžikem. Přetáhl jsem jí tričko přes hlavu a hned po něm následovalo i to moje. Rukavice bloudily po holé kůži. Opět jsem polibky zamířil k šíji a níž k citlivým bradavkám. Jemně jsem je sál a ona se neubránila vzdechům. Nakonec jsem si klekl, opatrně vzal mezi prsty látku legín a natrhl je v rozkroku. Neprotestovala, věděla, že jí koupím jiné. Kalhotky neměla a naskytl se mi výhled na její hladce oholený klín. Hladil jsem jí zadeček a rty a jazykem se věnoval vnitřním stranám jejích stehen a nekonečně pomalu jsem se blížil k její mušličce. Nejprve jsem přes ni lehce přejížděl jazykem, až pak jsem konečně začal sát její perlu. V tu chvíli mne vytáhla nahoru a prudce políbila. Povolila mi pásek a zbavila mě kraťasů. Přes látku boxerek sevřela mé přirození. Nejradši bych si ji hned vzal, ale na to bylo času dost. Opět jsem ji otočil zády k sobě, sál ji na krku a rukou v rukavici sjel přes podbřišek níž a vnikl do ní prostředníčkem. Byla už úplně vlhká a dychtivě mne přijala. Ohnul jsem prst a stimuloval ji současně uvnitř i vně. Mezitím mi zajela rukou pod boxerky, shrnula je stranou a vytáhla můj penis ven. Rytmicky po mém přirození přejížděla nahoru a dolů. Sevření v gumové rukavici bylo pevné a zvláštně vzrušující.
Krouživými pohyby jsem ji přiváděl k šílenství, dýchala rychle a přerývaně. Naše slastné steny splývaly v jedno. Znal jsem ji a věděl, že je na samém okraji, ale nenechal jsem ji se přes něj přehoupnout. Odtáhl jsem ruku. Otočil ji k sobě a ostentativně si olízl vlhké prsty. Pro tenhle její pohled hříšně modrých očí bych zabíjel. Vyskočila na linku, objala mne nohama a nekompromisně přitáhla k sobě. Tím pohybem jsem do ní pronikl a stali jsme se jedním.
Teď už jsem nedokázal dále nic odkládat a začal jsem se v ní rychle pohybovat. Stačilo jen pár přírazů a společně jsme stoupali vzhůru. Sevřela mě v orgiastické křeči a já nezůstával pozadu a uvnitř ní vytryskl. Nikdy jsem se necítil tak dobře jako s ní. Bylo to jako kdyby jsme k sobě patřili už odjakživa. „Miluju Tě,“ vypadlo ze mne bez přemýšlení. Bylo to poprvé, co jsem jí to řekl, ale bylo to tak a někde v nitru sebe jsem si tím byl jistý.
Přejela mi prsty po tváři a zase se na mne usmála tím způsobem. „Já vím,“ zašeptala mi do ucha. „Já tebe taky.“
Něžně jsem ji políbil. „Myslím, že to nádobí počká do zítřka, lásko.“ S těmi slovy jsem ji vzal do náruče a vyrazili jsme směr ložnice. Déšť za okny stále netečně smáčel okolní krajinu, ale tenhle den už pro nás navždy zůstane čarovným a neobyčejným.
Autor MoonDream, 23.08.2014
Přečteno 3047x
Tipy 5
Poslední tipující: želvička001, lada34
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí