Korálky

Korálky

Anotace: O Radimovi

Sbírka: LIBIDiÁŘ

S Radimem jsme se seznámili přes net. Na fotce vysoký hubeňour s mírně se rýsujícím pivním bříškem. Kulatý obličej a odstáté uši, hnědé vlasy, nevýrazné oči téže barvy, vyšší čelo, výrazný orlí nos a tenké rty, typický vesničan. Nijak mě od pohledu nezaujal, vlastně se mi vůbec nelíbil. Ale to co mi popisoval, z toho se mi rozlévalo v podbřišku zvláštní teplo a cítila jsem pověstné šimrání.
Dlouhé týdny jsem mu odolávala a nechávala se dobývat sladkými písmenky. Existence jeho snoubenky a syna ve věku batolete mě nechávala chladnou. Byla jsem zrovna zklamaná a otrávená ze všech mužů a těch nesmyslných přetvářek dokonalé lásky až za hrob. Chtěla jsem jen sex. Pořádně si zapíchat a nic neřešit.
Půlhodinu před naším setkáním v mém bytě pípla na mobilu smska: Kočičko, vyjíždím z Olomouce a už se moc těším na tvou šťavnatou broskvičku. Okamžitě mi ztvrdly bradavky, pár měsíců sexuální abstinence dělá své. To se budu muset hodně snažit hrát nedobytnou, slušnou dámu. Sprcha, pobíhám nahá po bytě, rychle se utírám, češu si vlasy, beru šminky a maluji se. Koutkem oka kontroluji čas. Černá průhledná košilka, černé korálky s černými podvazky a otevřenými kalhotkami. Jsou nové, snad se mu budou líbit. Zvonek! Rychle si ještě stříknu parfém na ta pravá místa a jako by nic nenuceně otevírám.
"Ahoj" povídám a měřím si ho pohledem. Ta košile a vesta s černými kalhotami mu sluší. Odkládá si brašnu, zouvá se a říká: "Ahoj, těší mně, že tě konečně poznávám."
Polibek na seznámení se hned mění ve vášnivé proplétání jazyků. Chytá mě za korálky a přitahuje si mě k sobě, sjíždí níže a mačká mi půlky. Cítím, jak je vzrušený. Líbá mě na krku, ach ne, našel moje tajné místečko, spouštěč touhy, jsem ztracená. Řekne: "Krásně voníš" a z jeho tónu hlasu cítím, že je ztracený jako já. V tom vášnivém mačkání plném dychtivých doteků instinktivně a naslepo couvám k posteli. Sedám si na kraj postele. Sundává mi košilku a pokládá mě na záda. "Ty tvoje kozičky bych dráždil pořád", šeptá mi do ucha a dráždí bradavky, další moje slabost. Cítím, jak jsem mokrá, sjíždí níže a sám se o tom přesvědčuje hbitými prsty. Hladím ho přes kalhoty, užívám si tu provokaci, až se neovládne a říká: "Vem si ho do ruky". Velký, široký a do hladka oholený, tak to mám ráda. Mazlíme se a tempo našeho dechu se zrychluje. Dává mi olizovat prsty mokré od mojí šťávičky. "Šikovná kočička, můžu tě taky ochutnat?", ptá se a moje libido křičí: dej si mě k večeři a nezůstaň u jednoho chodu! Teď se ukáže, jestli si jen kecal nebo ne, pomyslím si. Lehá si do mého klína a bříšky prstů mi jemně dráždí bradavky tvrdé jako kámen. Vnímám každý pohyb jeho hbitého jazyku. Je šikovný, nenasytný, saje mě tak jako nikdo před ním. Oddávám se tomu, vzdychám, cítím to teplo, křičím a tříštím se na tisíc kousků. Chvěju se po celém těle slastí. Nasazuje si kondom a bere si mně zboku. "Jsi krásně mokrá a úzká", šeptá mi do ucha a přiráží pomaličku až na doraz. Syknu bolestí. "Co se děje?", ptá se a přitom mi dráždí klitoris. "Dlouho jsem to neměla", odpovídám. Je ohleduplný, přiráží pomaličku. "Už dobrý", přesune ruku k mým ňadrům a přiráží rychle a nadoraz. Udělá se brzo." Promiň, byl jsem moc vzrušený." "Nic se neděje, napravíme to druhým kolem", říkám s úsměvem.
"A na co máš ty korálky?", ptá se a hraje s nimi na mé krku. Sundám si korálky a pomalu si je začínám strkat do stále ještě mokré kundičky. Sleduje mě zvědavým pohledem. Když jsou skoro celé ve mně, podívám se mu do očí a řeknu: "Zatáhni." Chytne trčící konec a škubne. Slastně vzdychnu. Začínáme druhé kolo... (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 26.10.2014
Přečteno 1300x
Tipy 5
Poslední tipující: tato22, Lioness, Lůca, knihomolka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdos bez viny hoď kamenem.A tady se už bude stavět zeď jak koukám.

29.10.2014 06:59:55 | knihomolka

Nemyslím si, že by šlo o pornografii, ona ta hranice mezi erotickou literaturou a pornem je skutečně tenká, ale je dost diskutabilní hádat se o tom, jestli to je umění nebo ne, protože co z toho, co je na tomhle serveru publikováno, je skutečné umění? Osobně tenhle druh literatury moc nemusím, ale nemyslím si, že je nějaký důvod, proč by měla být autorka za tyhle texty napadána, je to v kolonce erotická literatura, tudíž je asi zřejmé, že se bude jednat o něco s erotickou tématikou. A pokud to někoho pohoršuje, ať to jednoduše nečte.

28.10.2014 15:42:18 | iluzionistka

Souhlasím

29.10.2014 07:00:50 | knihomolka

Nemám problém s takhle tvrdou verzí erotiky, píšeš čtivě, jen si myslím, že by měl možná admin vytvořit přihrádku PORNO, a každé takové dílko tam přenést automaticky, pokud ho tam nenahraje sám autor. Ať je jasné, co čekat.
Nelíbí se mi profilová fotka, tady by měl asi admin (pokud nějaký existuje) zasáhnout, nezaštiťuji se dětmi, ty si najdou co je láká sami, vadí mě osobně.

27.10.2014 19:12:07 | hledač

Jsem si jistá že i zde si najde Tvá tvorba příznivce. Nemyslím si že by nutně patřila na placené stránky, i sex je umění a Liter je stránka o umění :)
Vítej mezi námi

27.10.2014 12:08:38 | Lioness

Ja jen stale cekam az se k tomu vyjadri autorka se svym nazorem ale jak vidim tak to neni treba kdyz si vsichni umite opovidat navzajem :)

Nenarazili jste na Literu na sprostejsi vyrazy nez v tomhle dile? Ja rozhodne. Jsou tu lide kteri pisi o regulernim planovani vrazdy ci sebevrazdy ale zadny rozhorceny komentar pod jejich dilem neni. To me osobne pripada pro mladou generaci zranitelnejsi nez dilo, ktete je zarazene jako "Sex,erotika" a sproste slovo je zde broskvička..
A huraaa ted vsichni do me :)

28.10.2014 15:24:08 | Lioness

Můj názor na tyto nesmyslné moralistické útoky zdejších puritánů kopíruji z úvodní stránky mého profilu:
„Čím se před lidmi provinil pohlavní akt, tak důležitý, nezbytný a zdůvodněný, že se o něm nikdo neodvažuje mluvit bez stydlivého červenání a nedovoluje si dotknout se tohoto tématu k rozmluvě? Nebojíme se říkat ,zabít‘, ,oloupit‘, ,prodat‘, ale to zapovězené slovo nám vázne v ústech.“
Erotické umění vždy zastávalo důležité místo ve společnosti– od antických sošek plodnosti přes renesanční rytiny navržené tak, aby podporovaly plození v rámci manželství až k době, jako je naše, kdy reklamy a média erotikou doslova překypují.
Sex sám o sobě není vůbec vulgární. Je naprosto přirozený. Erotika a sexuální akt se po promítá do všech druhů umění. Dnes už to ale není jen pohled na obnažené ženské tělo, často jde o osobní zkušenost ztvárněnou umělcem a nabízí se zde nekonečná škála pohledů na to, co může člověku přinášet slast. Vzpomeňte si na Věstonickou Venuši s výraznými ženskými tvary, hinduistické stély, sochu Davida, Šivaistický chrám Kandárja Mahádéva, erotické výjevy zdobící kamenné stěny hinduistických chrámů v Khadžuráhu, Kamasútru, Boccaciův Dekameron, Bukowského knižní tituly, výtvarná díla zvučných jmen (Renoir, Dalí, Manet, Dégas, Bonnard, Kupka, Klimt, Margitte...), umění tantry, fotografické a komiksové pojetí erotiky bratří Saudků, současné akty, knižní tituly, tanec, twerk.
Sex a erotika jsou všude kolem nás a doprovází nás od samého počátku lidského pokolení.
A sama hlava mi nebere, jak je možné, že v této diskuzi útočící moralizující puritáni kliknou na "Erotické povídky" a jsou pohoršeni. Tato kolonka opravdu neskrývá příběhy o princeznách a dracích a o žili spolu šťastně až navěky. :-D :-D

28.10.2014 17:25:33 | LIBIDiÁŘ

Sex v tomto hrubém popisu je pouhá pornografie, není na tom zhola nic uměleckého. Sociálních webů s touto tematikou je bezpočet a mají být rozlišeny od těch ostatních.

28.10.2014 12:24:00 | Lilien

Hranice mezi uměním a sprostým placeným sexem je nejasná. Anonymní sex je tvrdý a bezohledný byznys založený stále častěji na naivitě náctiletých i starších lidí...Snad se Liter nestane dalším prodejním kanálem těchto nebezpečných podnikavců...a jde tu opravdu o jakýsi druh umění neohrožující autory pod 18let.
Osobně si myslím , že pornografické obrázky a texty se na Liter prostě nehodí.Kdo po nich prahne může snadno najít jiné weby.

27.10.2014 16:27:17 | MARKO

Jako rodič dospívajících dětí stále doufám, že nebudem na webu s dětskými pohádkami a básničkama oslavovat porno a anonymní náhodný sex.

27.10.2014 16:45:19 | MARKO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí