Chceš to?

Chceš to?

Anotace: Tvrdě? Jak pro koho!

Tvrdě?
Přicházím k autu, černé vlasy mi vlají vlivem větru a krátkou sukni zachytávám podobně jako Marilyn Monroe ve své nejslavnější scéně. Široký úsměv na mých rtech prozrazuje radost, kterou mám, když Tě vidím. Sedám si vedle Tebe a vzápětí cítím Tvé vlhké rty na Těch mých. Poznávám sladkou, jemnou a kouzelnou chuť. Beru si pás a za stálého povídání, kdy občas nevnímám, přemýšlím, kam jedeme. Cesta je jiná než ty, které vedou na naše místa. Povídáme si, dlouhou konverzaci přerušujeme občasným komentováním postřehů, během cesty. Nastupovala jsem k Tobě něco málo před dvanáctou. Teď ovšem zjišťuji, že jedeme před hodinu a proto se Tě ptám: „Lásko? Kam jedeme?“ Ty ovšem mou otázku ignoruješ a bedlivě se věnuješ jízdě, dělám, že jsem se na nic neptala a protože Ti velmi důvěřuju, nechám se zavést tam, kam chceš. Je velmi teplý jarní den, sluníčko vyhřívá asfaltovou cestu, po které plynule jede krásné, červené lupo a v něm my dva.

Zamykáš. Tvrdě a nekompromisně mě přitiskneš ke vchodovým dveřím hotelového pokoje a vášnivě mě začneš líbat. Projede mnou vlna vzrušení, přesně tohle chci! Druhou rukou mi vjíždíš pod sukni. Cítím ostré zoubky, jak se zabodávají do mého krku. Zajíknutí proměním v dlouhý procítěný vzdech! Koušeš dál a stále víc, vím, že za pár dní budu moct pozorovat stopy lásky. Dobýváš se do mých kalhotek a já se začínám bránit. Chceš si hrát? Tvrdě? Máš to mít! Vyklouznu z Tvého sevření a uteču do neznámých dveří. Brzy si mě najdeš a s údivem na mě koukáš. Přibližuješ se a já couvám, kdybych opravdu chtěla utéct, měla bych to snadné, ale nechávám se zahnat do kouta. „Kampak mi utíkáš?“ ptáš se arogantním tónem. „Nech mě!“ rázně odpovídám. Z očích mi ovšem kouká: „Vojeď mě! Teď, tady a tvrdě!“ Samozřejmě Ty uděláš vše, co mi na očích vidíš. Zápěstí mi silně tlačíš ke zdi, vzdoruju Ti, ale zbytečně. Nejsem dost silná. Vlhké rty toužící po polibku se přibližují k těm mým, uhýbám hlavou na pravou stranu. Odpírání si rozkoše mě neskutečně vzrušuje! Pouštíš mé zápěstí a než stihnu cokoli udělat, svíráš ho pěvně v levé ruce. Když se znovu pokusíš o polibek a já znovu uhýbám, na tváři ucítím náhlou, štiplavou bolest, dal jsi mi facku. Krotím se. Ty mě konečně líbáš, zapomínáš na ruce, vysmyknu se Ti a kousnu Tě do rtu, vášnivě, ale silně! Bereš mě za boky a házíš mnou na postel. Sundáváš si pásek a mé ruce přivazuješ k pelesti. Teď už se můžu bránit jen svým tělem. Rozepínáš mi knoflíčky na modré, kostkované košili. Jediným svižným pohybem odhaluješ má ňadra a já se prohýbám v zádech. Házím sebou, ale marně. Jemně si podmaníš mou pravou bradavku, a když se snažím, vzorovat kousneš, to mě neskutečně vzruší a chci víc než jen hraní si s mými prsy. Zpozoruješ to. Lákavě ji mačkáš v ruce a z pohledu na Tebe mám vlhko v kalhotkách! Jazýček po nich klouže a mé smysly neví, co vnímat víc! Nadzvedávám pánev a doufám, že pochopíš, co tak moc chci! Ne, chceš mě mučit, nechceš mi vyhovět, nechceš, abych si vychutnala ten slastný pocit. Sundáváš si přede mnou tričko, já si skousnu ret. Ty Tvé oči, pozoruješ mě. Ležím svázaná s odhalenými ňadry, vlasy mám volně na ramenou, sukně je stále mírně vyhrnutá. Díváš se na mě dlouho a já si všímám, co to s Tebou dělá! Schválně se zapřu o pelest, provokuju. „Zlobíš!“ nelíbí se Ti to. Na chvíli zavřu oči, když je však otevřu, jsi velmi blízko. Mezi mými ňadry proplouvá ta nejdokonalejší hračka! Vypláznu jazyk a užívám si nárazů. Mé ňadra objímají pana bezejmenného, který si měl už dávno povídat s moji vlhkou, velmi vlhkou kamarádkou! Cítím, jak se pouštíš mých prsou. Pásek povoluješ, ale neodvazuješ. Stehna mi dáváš od sebe a já už doufám v ten slastný pocit, pocit kdy Tvé prsty připraví kamarádku. Ale dlouho nic. Hbitě si mě k sobě přisuneš, leknu se. Stejně rychle do mě vnikáš, ucítím trpkou bolest, která ve mně zároveň probudí neuvěřitelný chtíč, touhu. Vzdoruju pelesti, ale i přes povolený pásek jsou mé ruce stále jako přikované. Využívám toho a mezi hlasitými vzdechy stahuju ruce! Dlouhá předehra mě nalákala natolik, že po několika tvrdých přírazech s můj tep prudce zvedá, veškeré svaly v těle se začínají napínat, koušu se do rtu a naposledy Ti věnuju žhavý pohled! Začínám se třást a oddávám se bouřlivému orgasmu, který Ti dávám značně hlasitě najevo! Přitom pelesti vzdoruju tolik, že pásek povolí, ty si mě otáčíš a ještě zezadu do mě několikrát tvrdě vnikneš. Vrcholíš také. Cítím teplo uvnitř mě, myslím na to, jak moc Tě miluju! Políbíš mě na rameno a následně spolu kráčíme do sprchy! Také mi vysvětluješ, co vlastně tady děláme a kde to vůbec jsme.
Autor intellect_wench, 01.03.2016
Přečteno 2628x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí