neříkej mi ,,Ne"

neříkej mi ,,Ne"

Anotace: má láska i tuto podobu?

Seděla v tělocviční šatně na lavičce a přezouvala si boty. Ve chvíli, kdy si dělala culík ucítila neznámé ruce na svých prsou a neznámý dech na šíji.

,,Co to?!*

,,Pst Mary.*

,,Filipe?!*

,,Nekric.*

jeho ruce si ji otočí a přitisknou jí na jednu ze skříní.

,, Přestaň!*

,,Ale notak. Neříkej mi že se ti to nelibi.*

jeho rty se spojí s jejími, jeho síla je velká a ona cítí bolestivý tlak na svých rtech. Jeho jazyk se tře o ten její a poté se jemně přesune na její krk. Filip cítí její bušící tep.

Není schopný se ovládat, když cítí její teplo, její vůni a slyší její hlas. Jednou rukou ji vnikne pod tričko a druhou pod sukni. Mary se začne bránit ale on ví že její dech je těžší, že její kolena se začínají třást ze vzrušení, ví že i ona po tom touží.

Prudce si ji přitáhne k sobě a donutí ji posadit se do jeho klínu. Málem při sedu na lavičku spadnou ale Filip je dostatečně silný aby udržel balanc obou těl.

Mary ho jemně obejme rukama kolem krku a on to bere jako souhlas. Prudce a s velkou silou ji rozepne a strhne sukni, to samé udělá i s jejím tričkem a spodním prádlem.

Zdá se mu ze se před ním stydí. Jakmile ji sundá podprsenku Mary se na něj přitiskne aby neviděl její nahá ňadra. Filip cítí jak tvrdne, jak moc po ní touží.

,,Rozepni mi kalhoty. Mary.*

,,Ne.*

,,Copak chceš abych tě k tomu prinutil?*

,,Filipe, prosim.*

,,O co prosis?*

,,Nech toho.*

,,Čeho mám nechat, Mary?*

Mary nestihne odpovědět, silné si ji položí na lavičku a roztáhne ji nohy.

,,Tak tě tedy budu muset přinutit.*

Jeho jazyk krouží kolem jejího pupíku, poté směřuje k jejímu místečku. Mary si ji zakryje svými rukami ale Filip ji je odrhne než se pokusí znovu zakrýt on ponoří svůj jazyk do její jemné kůže. Mary začne těžce dýchat a chytá ho za vlasy aby ho od sebe odtrhnula, jenže on je silnější, chytne jí ruce a drží ji je na jejím břiše. Toto sladkce mučení si Filip užívá každým pohybem jeho jazyka.

Miluje její vůni, její sladkou esencí. Když cítí jak se Mary blíží k vrcholu přestane a odtáhne se od jejího místečka.

,,Filipe, prosím, už dost.* zástena.

Filip se na ní jen usměje a jemně ukáže na své kalhoty. Mary si sedne, jemně mu rozepne kalhoty a spolu s boxerkami mu je svleče. Filip ji chytne za ramena a jemně ji položí znovu na lavičku. když do ní vniká snaží se ho zastavit dlaněmi na jeho hrudi ale on se k ní přiblíží a začne jí líbat kůži na jejím krku.

Její vzdechy se mísí s jeho potem a těžkých dechem. Ani jeden z nich nechce přestat v tomto aktu. Mary ho obejme svými dlouhými nohy a nutí ho víc a silněji přirážet.

,,Mary... tak ty chceš vic?*

Mary mu neodpoví jen přikývne. Přeruší pohyby a zvedne se z lavičky.

,, Stoupni si a opři se čelem ke skříni.*

Zadýchaná Mary si stoupne ale tlak v její hlavě způsobí že se zapotácí. Filip ji rychle chytne a chvíli se na ní dívá, chce se ujistit ze je zcela v pořátku.

Jemně ji opře o skříň a vnikne do ní. Jeho pohyby jsou intenzivnější, delší a tvrdší, ví moc dobře že právě tyto pohyby ona miluje ze všeho nejvíc.

Když Mary začne hlasitě vzdychat, přitiskne se na její záda. Jednou rukou ji zakryje ústa a druhou ji chytne za bok aby si ji přidržel.

Oba dva cítí že jejich akt se blíží ke sladkému vrcholu. Na pokraji jeho vyvrcholení od ní odstoupí a rychle ji donutí si kleknout, přitom ji celou dobu drži za loket kdyby se jí zase zamotala hlava.Po cvhíli cítí Mary na svém obličeji jeho hořké sémně.

,,Ted tebe.* řekne jí zadýchaně.

Chytne jí za boky a opře jí zády o skříň. Jeho prsty jemně vniknou do jejího nitra. Vezme do své ruky její stehno a nazdzvedne ho.

Když cítí její vyvrcholení zrychlí pohyby svých prstů.

,,Nadherne Mary.* vzdychne.
Autor Sopheriel, 09.10.2017
Přečteno 1360x
Tipy 9
Poslední tipující: LenkaT, Jan Urban, piťura, Básník Karel
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuju

12.10.2017 12:13:42 | Sopheriel

Překrásné ..

12.10.2017 00:36:12 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí