Vznešenost měla sex se vtipností

Vznešenost měla sex se vtipností

Anotace: Domnívám se že dnešním společnostem chybí, pochopení s představivostí a vyskytuje se zde příliš mnoho nenávisti a bezohlednosti.

Kdysi někdy, někde, nějak, v něčem, protože realita zatím nebyla přeměněna časem.
Byl původ a z něj všechno postupně ve svobodě vznikalo.
I odlišné a protikladné se navzájem chápalo blaženou silou mysli.
Vznešené nalezlo se vzájemně se vtipným, jejich odlišnost je naplňovala nádhernými pocity vzájemné prospěšnosti. Zatoužily po vzájemném spojení svých osobností, které bylo posvátným a bezbariérovým vyjádřením úžasnosti světa. Zázračně osvobuzující touha po svém i cizím uspokojení a večné radosti. Jakmile se spojily celý okolní rodící se svět byl přesunut v jejich vnímání do zcela jiné formy časoprostoru. Dovnitř i ven proudily vlny rozkoše a poznání. Snad ten svět si tuto svobodu zachová řekl hlas a utichl.

No doprdele tak jsem po dlouhých přípravách a studiu okolního světa právě teď dokončil/a :D poslední začínající fázi.
Tak dofám že tento sranec který byl mnou zplozen bude vážen pro svou jedinečnost a svobodomyslnost. Jo jsem možná divná bytost, ale z mého pohledu je divná ta uniformní normalita:).

Zatím ahoj a todlec je teprve začátek mých dobrodružstvích.
Autor Ator, 11.05.2018
Přečteno 749x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí