Šlehačka

Šlehačka

Anotace: "Máš rád šlehačku?"

“Máš rád šlehačku?” Zeptala se nesměle avšak s vědomím že má navrch.
Seděla na kraji postele, sledovala ho. Ležel roztažený přes celou postel. Ruce přivázané k čelu postele. Na sobě pouze triko.
Proštěrkala šlehačku. I on ji sledoval. Neměla na sobě absolutně nic. Oba věděli kam to směřuje.
“Mám.” usmála se na něj. Přiblížila se až k němu. Byla tak blízko že se mohli políbit. Ani jeden to neudělal. On vyčkával co se bude dít a ona ho nechala bez reakce.
“Otevři pusu.” poslušně to udělal. Nastříkala mu tam šlehačku a vzápětí ho políbila. Měl plnou pusu šlehačky, jejího jazyka, dělil se s ní. Jemně mu skousla ret. “Chutnáš sladce. “ zazubila se. “Až je mi líto, že tohle neuvidíš. “ chvíli koukal zmateně, přetáhla mu tričko přes hlavu. Byl bezmocný. Přivázaný a přes tričko nic neviděl. Poslouchal co se bude dít. Každým kouskem kůže se snažil ucítít nějaký pohyb.
Náhle ucítil prsty, jak mu sjíždějí po hrudi. Přes obě bradavky, k pupíku. Dotek byl následován polibky. Líbala každý milimetr jeho těla. Dýchala na něj.
Chvěl se. Vzrušením. Očekáváním. Vstávaly mu z toho chlupy na rukách.
Dostála se až k penisu. Vyčkával. Opět uslyšel ten zvuk. Jak proštěrkává šlehačku.
Ucítil na špičce penisu tu chladnou, vlhkou hmotu. V zápětí jeho žalud obeply její rty. Tak teplé a měkké. Vystrčila jazyk a slízla i poslední zbytek šlehačky. A opět ji nastříkala. Tentokrát na celou délku jeho penisu. Líbilo se jí to. Bylo to sladké. Tvrdé. Její. Jazykem po něm rejdila, snažila se najít žílu. Kopírovat její tvar.
On vzdychal. Líbilo se mu to a ji to vzrušovalo. Cítila jak je mokrá. Jak ji to za chvíli poteče po stehně. Další dávka šlehačky. Na koule. Zlehka je políbila. Je na ně něžná ale nemůže je neolizat. Šlehačka už byla všude. Vše bylo kluzké. Mazlavé. Dělala mu dobře rukou, u toho se dal věnovala koulím. Líbilo se jí jak vrní a vzdychá je pro ni. Díky ní. Byla už šíleně vzrušená. Chtěla ho tam. Vzala si ho do pusy. Jazykem si hrála s žaludem s dírkou. Viděla jak se jeho tělo pod tolika vzrušení napíná. Nejdřív jemně cucá jeho žalud.. Rukou si hraje s koulemi. Nenápadně palcem přejede po hrázi. Mírně zatlačí. Hladí ji. Vidí jak ho to dohání k šílenství. Zrychluje. Už necucá jen žalud. Má ho v puse celého. Až po kořen. A jezdí. Nahoru dolů nahoru. Rukou si sáhne do rozkroku. Je tak mokrá. Pod tím dotekem blaženě přivře oči. Začne si ji hladit. Masíruje si ji. U toho ku stále kouří. Přes plnou pusu ji utíkají vzdechy.
On se snaží dostat ze svých pout. Zmítá se.
“Chci tě vidět. Chci to vidět.” kňučí své prosby. Ví že už brzy bude. Nemůže to vydržet. Je tak bezmocný.
Cítil ten nastupující tlak, ten pocit. Je to tu. Vzdychá. Vzdychá její jméno. Ona ho už nemá v puse. Sleduje tu erupci.
Vezme si ho opět do pusy. Chce vysát vše. Do poslední kapky. Nakloní se na nad jeho hruď. Olízne ji. “Chutnáš sladce.”
“Musím tě vidět.” naříká. Hlas má zhrublý po orgasmu.
Sundává mu triko z očí. Vidí jak sedí vedle něj, v tureckém sedu. Pozoruje jeho tělo a usmívá se. Něco ji zaujme. Jedním prstem mu šetrné poslední zbytek semene z břicha a strčí si ho do pusy.
Šibalsky se usměje. Nakloní se k němu a šeptá. “Teď je řada na tobě aby jsi potěšil ty mě. “
Rozváže mu ruce..
Autor Melounek, 24.08.2018
Přečteno 2568x
Tipy 4
Poslední tipující: Básník Karel
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je krásně napsané Melounku.
Jen kdyby takových povídek bylo víc.
Prosím napiš ještě jednu.

29.09.2018 18:35:18 | Básník Karel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí