Večer na pláži

Večer na pláži

Anotace: Lehce erotická hříčka, žádný porno, vy prasáci :)))

Vzduch se tetelil nad horizontem a rozechvíval hladinu oceánu na obzoru. Šla po pláži, bosá a do horkého písku se bořily její krásné nohy. Cítila to teplo na chodidlech a při každém kroku zrnka písku sklouzávala z jejích štíhlých nártů jako žhavé vodopády. Měla na sobě krátké tenké šaty a nebylo jí horko ani v tomto počasí, protože pod nimy již neměla nic. Díval jsem se na ní proti západu slunce a vychutnával její dokonalou siluetu. Šla po hranici přílivu a moře občas omylo její kotníky. Pomalu vstoupila do vln, voda jí sahala po kolena, potom po pás a stále výš, dokud se smyslně nepoložila do líného přílivu. Nechala se chvíli unášet vlnami a vychutnávala si sílu oceánu. Je to vážně požitkářka, problesklo mi hlavou.
Když se vrátila zpátky na pláž, cestou ke mě ladně svlékla mokré šaty a odhodila je na zem. Skoro mě to až mrzelo, pod namočenými šaty jsem viděl obrysy jejích prsou a látka se jí lepila na tělo tak, že více odhalovala, než skrývala. Ale šla ke mě těch posledních pár metrů nahá a ten pohled bych za nic na světě nevyměnil. Ulehla vedle mě a západ slunce rozehrál kapičky vody na jejím nahém těle všemi barvami duhy. Zářily jako diamanty a ozdobily jí nádherněji, než nejdražší šperky světa. Kochal jsem se tím phledem, chvíli, a pak jsem začal líbat její tělo. Cítil jsem v ústech slanou vodu moře mísící se s její chutí a vůní. Chutná krásně, kdykoli jí mohu políbit. Její rty chutnají tak sladce a za možnost je laskat bych klidně i vraždil.
Když jsem pak líbal její krk, prsa a bříško, usmívala se a její zuby zajiskřily do posledních paprsků slunce těsně před tím, než se celé ponořilo do oceánu. V nastalé tmě jsem nepřestával, pokračoval jsem stále níž k jejímu klínu a užíval si její stále silnější vzdechy. Otočil jsem jí na bříško a něžně smetl zrnka písku z jejích zad. Pomalu jsem vsunul ruce mezi její stehna a cítil, jak je povoluje a nechává mě je rozevřít. Má krásné nohy, pokaždé se mi líbí víc, než předtím.
Nadzvedla svůj zadeček a začala se tisknout k mému klínu. Nejprve jsem uhnul, trochu proto, abych jí pozlobil, ale hlavně proto, aby jí mohl políbit tam dole. Odměnou mi byl její vzdech a nádherná chuť. Objal jsem jí zezadu, rukama sevřel její boky tak silně, jak jsem jen mohl a přitáhl jsem si jí k sobě, abych do ní mohl vstoupit. Ten okamžik, kdy poprvé pronikám do jejího těla, je nepopsatelně nádherný. Celého mě objímá, je pro mě jako stvořená a nikdy jsem nevěřil, že se k sobě někdo může tak hodit, jako my dva. Je vždycky připravená mě přijmout a poskytnout mi tolik rozkoše, kolik jsem jenom schopen unést.
Milovali jsme se dlouho, rychle i pomalu, líbal jsem její ňadra i ústa a ona mi polibky oplácela se stejnou vášní, s jakou jsem jí je já rozdával. Šeptal jsem jí do ouška krásná slovíčka, olizoval ho a díval se, jak jí to vzrušuje. Opětovala mi vše, co jsem jí dával a svou touhou mě úplně rozetřásla. Když líbala moje tělo, uši i má prsa, byl jsem jako u vytržení.
Pak, po dlouhých chvílích rozkoše jsme padli vedle sebe do stále teplého písku a rychle oddechovali, smáli se jako blázni a do rána se mazlili, abysme nepromarnili ani vteřinu času, který jsme spolu. A ráno, když slunce vyšlo, jsme šli teprve spát, odpočinout si po tom nádherném večeru a nabrat síly na další den plný polibků, doteků, lásky a něhy, na další den, který můžeme být spolu.

Autor pendejo Noise, 15.05.2019
Přečteno 854x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí