Tenkrát na lyžáku

Tenkrát na lyžáku

Anotace: Krátký příběh o mladé Aničce, která zažila své poprvé na lyžařském výcviku. Příběh je smyšlený.

Když jsme všichni trávili čas ve škole úmorným učením, z ničeho nic se ve školním rozhlasu hlásilo, že se bude konat lyžařský zájezd. Všichni jsme nastražili uši, paní ředitelka říkala, že se týká prvních a čtvrtých ročníků. My s radostí jásali, protože jsme se na to těšili už od druháku. V ten moment se nás zeptala paní profesorka, kdo má zájem na lyžařský výcvik jet. Přihlásilo se nás 10. Já (Anička), Dominik, Lukáš, kamarádka Bára, Petr, Kačka, Míša, Gabča, Richard a Lucka. Paní profesorka si nás všechny zapsala a řekla, že další hodinu dostaneme informace. Tak jsme se neuvěřitelně těšili. S Bárou a Kačkou jsme se zrovna bavily o klucích, kteří jedou s námi. Zjistila jsem, že se Kačce líbí Petr a Báře Lukáš. Mě se v ten moment nejvíce líbil Ríša, byla jsem s ním už několikrát venku. Nevěděla jsem, jestli je to vzájemné nebo ne, nechtěla jsem být za blbku.

Když jsme odjížděli na lyžák, zeptal se mě Dominik, jestli si nemůže sednout vedle mě, já jsem sice chtěla sedět s Bárou, ale všimla jsem si, že sedí s Lukášem, a tak jsem řekla, že si sednu vedle Dominika. Celou cestu jsme si povídali a po chvíli se mě Dominik zeptal, jestli někoho mám. Nevěděla jsem, co mu mám odpovědět, a tak jsem řekla, že jo, bohužel jsem mu lhala. On řekl, že nevadí a usmál se. Jakmile jsme přijeli na chatu, vybalili věci a určili kdo kde spí, tak jsme šli do společenské místnosti, protože paní profesorka bude mít první lekci ohledně bezpečnosti. Všimla jsem si, že se na mě celou dobu díval Dominik, byla jsem zmatená a zeptala se Báry, co mám dělat, ale bohužel mi nic neřekla, a tak jsem se trapně tvářila, že nevím, že na mě kouká. Později, co paní profesorka domluvila, za mnou přišel Dominik a zeptal se mě, jestli bych s ním nešla na chvíli ven. V ten moment jsem nevěděla, co očekávat, ale šla jsem. Venku mi říkal, že se mu strašně líbím, a že je škoda, že mám přítele. V ten moment jsem se začala červenat, protože jsem žádného neměla a měla jsem takové blbé tušení, jak kdyby to věděl. Jak jsme tam spolu byli, tak začala být větší a větší zima, ptala jsem se, jestli bychom mohli jít minimálně dovnitř nebo spát, on souhlasil, a tak jsme přišli do jeho pokoje, ve kterém nikdo nebyl. Nejspíš všichni byli ve společenské místnosti a hráli nějaké hry. Po chvíli, co jsme si s Dominikem povídali bylo ticho, koukali jsme na sebe a mlčeli. A náhle se Dominik začal přibližovat. Nevěděla jsem co dělat, tušila jsem, že mě začne líbat, ale nevěděla jsem, jestli ho odmítnu nebo ne. No a přiblížil se až ke mně a začal mě líbat, já jsem pokračovala, byl to pro mě docela šok, jelikož jsem v životě nelíbala kluka. Hned potom mi dal ruku na obličej a prohrábl mi vlasy, já se začala bát nejhoršího. Pomalu mi začal svlékat triko. Já ho zastavila s tím, že je můj první a nevím, zda jsem na to připravena. On mě uklidňoval, že bude pomalý. Pokračovali jsme, sundal mi triko, začal mě líbat na krku a u toho rozepl mou podprsenku. Já se začala červenat ještě více než doposud. Jazykem sjel až na moje prsa, chvilku mi olizoval bradavky až nakonec jel přes pupík ke kalhotám. Rozepl poklopec, stáhl mi je i s kalhotkami, byla jsem vyděšená. On mi řekl, že se nemám ničeho bát. Pokračoval tím, že pomalým pohybem sjížděl jazykem až k mojí broskvičce. Mě to začalo být strašně moc příjemné a už jsem mu nemohla odolat. Během toho mi občas mačkal zadek a prsa, já se zvedla a sundala mu triko a kalhoty. Během neustálého líbání jsem mu sundala i trenky, objevil se jeho vzpřímený penis. Já jsem jela hlavou dolu, a jak to znám z videí, strčila jsem ho do pusy a jemným pohybem tam a zpět jsem mu kouřila. On skučel slastí a já začala být mokrá. Najednou mě čapl za zadek a hodil mě na postel. Znovu mě začal líbat a svým penisem začal přejíždět přes mou broskvičku. Zeptal se mě, jestli jsem připravená, tak jsem mu řekla, že jo, ale ať je opatrný. Tak pomalým pohybem začal strkat penis do broskvičky a já začala cítit neuvěřitelnou bolest. Mačkala jsem mu ruce, kousala si rty a pak to přišlo. Vsunul celý penis a mě ukápla slzička. Bolelo to jako blázen, pak se rozjížděl rychleji a rychleji a já začala cítit slast. Líbilo se mi to. Píchali jsme spolu dalších 10 minut a pak mi řekl, že se mám postavit na čtyři. Nevěděla jsem v ten moment, co přesně chce, ale udělala jsem to. Pak do mě zas vrazil tu svou kládu a začal mě píchat zezadu, a to pro mě byla nejlepší věc. Neuvěřitelným stylem jsem začala hekat a skučet a on se zeptal, kam se mi má udělat. Já v zápalu nevěděla, a tak jsem mu řekla, že se má udělat do mě. V ten moment si on nebyl jistý, ale udělal to. Pak jsem mu ho ještě pusou vyčistila. Po všem jsem mu řekla, že bych byla ráda, kdyby se to nikdo nedozvěděl. Slíbil, že to nikomu neřekne.

Po skončení lyžáku bylo vše zase v normálu, ale Dominik se snažil mě pořád zvát ven a já byla zmatená, jestli nechce jen píchat nebo dokonce se mnou začít chodit.

Autor karelvypravi, 06.10.2020
Přečteno 3339x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, na ,, lyžáku" se děly věci .-)
Vítej na Literu a pěkný večer.

06.10.2020 22:40:08 | Jaruška

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí