Výlet

Výlet

Anotace: Smyšlený příběh o výletu (a dalších věcech) za vzdálenou, vytouženou slečnou.

Výlet

Cesta byla dlouhá, utíkala mi pomalu. Možná to bylo i tou nervozitou, nejistotou z dnešního setkání. Strašně dlouho jsem po tom setkání toužil, leč doba a vzdálenost tomu nepřály. Ale dnes už se to konečně odehraje. Tou jízdou vlakem se mi v hlavě honily tisíce myšlenek stále dokola. Bude tak dokonalá, jako na fotkách? Budu se jí vůbec líbit? Nebudu akorát za trapného nemluvu, …?

Během jízdy jsme si vyměnili jen pár zpráv, prý se musí dobře nachystat. Těšil jsem se čím dál tím víc. Mě nezbývalo nic jiného, než si přečíst kousek knihy a většinu cesty prospat.

Vlak zastavil na místě asi v 11 dopoledne. Oknem jsem ji venku nezahlédl. Zhluboka jsem se nadechl, sebral odvahu a vystoupil ven. Pokračoval jsem s davem směrem k východu z nádraží. Náhle jsem ji spatřil. Fotky nelhaly. Stála tam jako zářící anděl mezi všemi šedivými lidmi okolo. Oděna v barevných šatech s květinovým vzorem, vyzbrojena krásným širokým úsměvem a rozpuštěnými vlasy mírně se vlnícími ve větru. Nervózně si podupávala nohou a vyhlížela mne v davu.

Zamával jsem na ni. Okamžitě si toho všimla, zamávala zpět a začervenala se. Šli jsme si naproti.

„Ahoj, tak konečně tady,“ pozdravil jsem ji mile.

„Konečně,“ odpověděla sladkým hláskem, přistoupila blíž, chytila mne za ruku a dali jsme si pusu. Dlouhou krásnou pusu. Její překrásné modré oči úplně zářily. Podlamovaly se mi z ní kolena.

„Tak jaká byla cesta?“ zajímala se.

„Dlouhá, nekonečně dlouhá,“ řekl jsem po pravdě. Ale nekonečně dlouhé čekání se vyplatilo, i kdyby to všechno mělo skončit teď hned.

„Musíš mít hlad, že?“ odtušila správně. „Rezervovala jsem restauraci ve městě. Indická, tvá oblíbená, mám pravdu?“

„Naprosto, ty máš ale pamatováka,“ pochválil jsem její skvělý výběr. „Tak pojďme, rozhodně bych něco snědl.“ A mezi mé touhy k nakousnutí rozhodně patřil i ten dokonalý zadeček, který její těsné šaty tak nádherně obepínaly.

Došli jsme k zaparkované Fiestě a vydali se směrem do města. Restaurace byla pár minut jízdy od nádraží. Hezké prostředí, lákavá vůně z kuchyně, příjemný personál. Najedli jsme se až až a stihli mezi tím probrat naše psí kamarády, školu a jak jde život obecně.

„Mám pro tebe nachystaný výlet,“ překvapila mne, když jsme dojedli. „Ale neboj se, nebude to únos. I když bych si tě ráda zamkla doma v ložnici…“ Oba jsme se rozesmáli.

„Super, tak se nechám překvapit, pojedeme? Myslím, že bych se vlastně ani té ložnici teď nebránil,“ chytl jsem se za plné břicho.

„Jako že jít jen ležet a trávit?“ usmála se šibalsky. „To snad ne…“

Jeli jsme autem až za město. Podařilo se mi vyzvědět, že výlet je naplánovaný na malý výšlap na kopec se zříceninou. Ve všední den, teď po obědě, tam prý bývá klid a krásný výhled do kraje. Cestou jsme probrali všechno možné a hodně se nasmáli. Neustále jsme po sobě stydlivě pokukovali.

„No tak už to udělej,“ prohlásila najednou.

Nechápavě jsem zdvihl obočí a podíval se na ni. Celá se mile červenala. Pak si od kolen vyhrnula sukni výš a odhalila svá krásná stehna. „Tak šup, můžeš,“ pobídla znovu.

Teď už jsem nečekal a levou ruku položil na odhalené stehno. Krásný, jiskřící, pocit. Zaplavilo mne horko. Přejel jsem tu hebkou pokožku tam a zpět, několikrát. Stačilo mi opravdu málo. Do partií už se hnala krev. Zkusil jsem posunout hranici a vyjet rukou ještě víš, než shrnuté šaty dovolovaly.

„Tsss, počkej, teď ne,“ zasmála se. „Vždyť ještě vyjedu ze silnice. Počkej si hezky. Zatím můžeš hladit níž, to bylo příjemné.“ Na oplátku mne taky chytila za stehno a pevně zmáčkla.

Zbytek cesty uběhl velmi rychle, v podobném duchu. Zastavili jsme pod vrškem, vypadalo to na alespoň půl hodiny cesty nahoru. Jakmile jsme zaparkovali, naklonil jsem se k ní a začali jsme se líbat. Pomalé, vášnivé polibky a letmé osahávání po celém těle. Vzrušení neustále přibývalo.

„Tak pojď, ty nedočkavče,“ odtrhla se a obdařila mne úsměvem. „Jinak se tam nikdy nedostaneme.“

„Já bych se vůbec nebránil, kdyby ten výlet skončil tady dole v autě,“ přiznal jsem s pobavením.

„Žádné takové, nejdřív výšlap, až potom nějaká odměna,“ stáhla si dolů výstřih šatů, trochu se předklonila a odhalila mi tak úžasný pohled na mačkající se prsa. Bylo to snad lepší než ve všech představách.

Výšlap nebyl tak namáhavý, jak se zdálo. Svižným tempem jsme za chvilku byli nahoře. A opravdu tu téměř nikdo nebyl, potkali jsme cestou jedinou rodinku.

„Tak doufám, že tam ten rozhled bude stát za to,“ vydechl jsem. „Jinak si budeš muset zase stáhnout ty šaty, jako tam dole, abych měl nějaký pořádný výhled.“

„Myslíš, že ten pod těmi šaty je hezčí, jo?“ začervenala se.

„Vypadal božsky, tam by se dalo koukat celé hodiny.“

„Tak to tedy doufám, že nebudeš celé hodiny jen tak koukat,“ mrkla na mne pobaveně.

Zřícenina byla neveliká. Několik pobořených zdí, dvě věže a základy budov. Ale rozhled do kraje byl shora opravdu hezký, na město pod námi i kopcovitou krajinu všude okolo. Pak jsme se na chvíli posadili do krytého odpočívadla, stranou v lesíku. Nikde ani noha.

„Tak kde jsme to byli naposledy?“ přisunula se blíž ke mně.

„Hmm, myslím, že někde kousek nad kolenem?“ zamyslel jsem se s úsměvem.

„Ale to jsme byli dole, teď jsme výš. Tak proč taky nevystoupáš?“ pobízela vzrušeně.

Neváhal jsem. Naklonil jsem se, přitiskl ústa na ústa a rukou zajel pod sukni. Vášnivě jsme se líbali a já dole pokračoval hezky pomalu, od kolena a stále výš. Hladká hebká pokožka byla strašně příjemná. Překročil jsem dříve zakázanou hranici a blížil se k rozkroku. Byl jsem z ní už celý tvrdý. Sama taktéž neváhala a rozepnula mi knoflík u kalhot. Ruka zajela dovnitř a přes trenky začala zkoumat prostředí.

Já mezi tím stále rukou pokračoval dál. „Ty jo, ty jsi snad na ostro,“ udivil jsem se, když jsem nenahmatal kalhotky.

„Tak konečně jsi na to přišel,“ stiskla mi úd. „Pokračuj, prosím!“

Dorazil jsem rukou až k cíli. Dokonale oholená, úplně všude. Vzrušení bylo okamžitě poznat, nahmatal jsem vlhké místo. „Krásně nažhavená,“ pošeptal jsem jí do ucha.

„Vždyť víš, že mě stačí málo,“ stiskla mi zuby ret. „Ty jsi taky jako kámen.“

„Na tebe mi stačí jen pomyšlení, a jsem jako kámen,“ začal jsem jí pomalu jezdit prsty přes klitoris.

Na oplátku mi stáhla trenky a chvíli se kochala mou chloubou. Pak se ho chopila a pomalu přejížděla nahoru a dolů. Slastí mi naskočila husí kůže.

„Ukážeš mi i ten tvůj výhled?“ zatoužil jsem po dalším vzrušení.

„No jsou to sice jen dva obyčejné kopečky, ne ty krásné kopce, jako všude okolo, ale pokochej se,“ zasmála se a stáhla si šaty kousek dolů.

Ty obyčejné kopečky byly dva překrásné velké kopce zabalené v červené krajkované podprsence. Neváhal jsem a k jejímu překvapení zajel volnou rukou dovnitř. Byly dokonalé, přesně jak jsem si je představoval. Krásně měkké, úplně akorát do ruky. Užíval jsem si jejich promačkávání a hnětení, přejetí přes bradavky, které okamžitě ztvrdly. Byl jsem jako v sedmém nebi. Ke všemu jsem jí tam dole rozpoutával čím dál tím větší vlhkost. Do akce jsem přidal prst, který hladce zajížděl dovnitř. Dýchala zhluboka, oči zavřené.

„Chci tě do pusy, sedni si pohodlně,“ řekla po chvilce.

Nebránil jsem se. Rozkročil jsem nohy, ohnul se dozadu a nechal ji sklouznout do podřepu přede mě. Šaty si na hrudi shrnula až pod prsa, takže ty dva krásné zázraky vyklouzly ven. Postavené bradavky uprostřed dokonale kulatých, světlých dvorců přímo žadonily o pozornost. Nataženou rukou jsem jim věnoval péči, zatímco jsem si plně užíval dotyků špičky jazyka na mém lesklém žaludu. Začala mi ho rukou pomalu honit a polykala ho stále hlouběji do pusy. Bylo to tak dokonalé, až jsem začal nahlas oddechovat.

„Psss, potichu, ať nás tu někdo neobjeví,“ napomenula mne, ale v kouření nepřestávala.

„Pokračuj, kočko, asi za chvíli budu,“ zasténal jsem.

„Ty jsi teda rychlík, to se ti asi vážně teda líbím, co?“

Zmohl jsem se jen na Mhmm. Pak mi druhou rukou stiskla koule. Během pár vteřin jsem byl hotový. Pocit slasti mi projel páteří až do mozku, svaly se samovolně blahem stahovaly, automaticky jsem rukami pevně stiskl její prsa. Většinu mé nálože zvědavě a poslušně spolykala, zbytek nechala vytéct na ty dva krásné kopečky dole.

„Jsi moc dobrý,“ pochválila náplň a rajcovně se kousala do rtů.

„Děkuji, to ty budeš stoprocentně taky. Teď je řada na tobě!“

„Nenajdeme na to nějaké lepší místo? Co kdyby sem někdo přišel?“

„Tak jestli takhle nažhavená vydržíš ještě chvíli, tak šup, jdeme,“ zavelel jsem.

„Neboj se, já mám dole vlhko během chvilky, stačí pár dotyků. A ty budeš alespoň připraven na druhé kolo,“ zasmála se, utřela si poprsí a natáhla šaty.

Dolů jsme sešli velmi rychle, neustále se popichujíc vtípky a sprosťáckými narážkami. Bylo jasně poznat, že oba se neskutečně těšíme na „druhé kolo“. Já už byl opět plně při chuti, ona stále na své vyvrcholení čekala.

Nasedli jsme do auta. „Tak co?“ políbil jsem ji.

„Počkej, zajedeme někam stranou, tady je moc živo,“ nastartovala a vyjeli jsme.

Po pár kilometrech zabočila na lesní cestu mezi hustý porost. Tady už to vypadalo opravdu opuštěně, tady budeme mít soukromí dost. Konečně jsme zastavili na konci slepé silničky.

„Tak už ti to můžu konečně splatit?“ řekl jsem vzrušeně a díval se jí do těch překrásných modrých očí.

„Musíš! Pojď ke mně!“

Atmosféru jsme opět nabudili vášnivým líbáním a osaháváním. Už byla zase celá mokrá. Přesunuli jsme se dozadu, posadila se na zadní sedačku. Já poklekl venku před dveřmi, vyhrnul jí šaty a roztáhl nohy. Konečně jsem se pokochal tou její dokonale hladkou mokrou kráskou s malými pysky. Ta o pořádné polízání přímo křičela.

Nečekal jsem a zabořil jsem jí hlavu mezi nohy. Byla tak sladká, tak strašně nadržená. Pomalu jsem jazykem kroužil kolem celého otvoru, jemně přes klitoris a nakonec špičkou i dovnitř. Prsty mi slastí zarývala do vlasů, dýchala zhluboka a celá se zmítala. Pomalu jsem zrychloval tempo, podtlakem v puse si nasál klitoris a kroužil přes něj jazykem. K tomu jsem ještě přidal dva prsty dovnitř. Z hlasitého oddychování přešla na tiché sténání.

„Prosím, ještě, pokračuj. Udělej mě pořádně…“ začala vzdychat.

Přešel jsem na nejvyšší tempo. Jazyk rychle tančil sem a tam, prsty létaly dovnitř a ven. Vlhká kráska slastně čvachtala. Netrvalo to dlouho a vykřikla vzrušením. Hlavu mi sevřela stehny, jako by ji chtěla rozmačkat a celá se zmítala. Konečně jsem taky pořádně ochutnal, krásný mokrý orgasmus.

„Děkuji,“ pohladila mne po hlavě snad po minutě slastných křečí.

„Tak teď je na řadě ještě kamarád, chceš?“ postavil jsem se a rozepl si kalhoty.

„Dělej, už chci toho tvého krasavce v sobě, pořádně mě projeď!“ zakřičela toužebně a zvedla nohy ke stropu auta.

Vytáhl jsem ho a párkrát špičkou přejel přes tu její mokrou krásku. Opatrně jsem vsunul dovnitř. Zajel tam naprosto sám. Ještě aby ne, s takovou dokonalou lubrikací.

„Ty mě snad roztrhneš,“ vyjekla a zalomila hlavu, „tak dělej, pořádně!“

Zarazil jsem až po koule. Dokonalost. Věděl jsem, že to má ráda tvrdě. Postupně jsem zvyšoval tempo. Těla o sebe rytmicky pleskala, překrásné poprsí se vlnilo sem a tam, vlhká kráska toužebně čvachtala.

Rukou mne pleskla přes zadek. Přitvrdil jsem. Rychlost nahradily tvrdé přírazy. Při každém z nich slastí vykřikla.

„Pojď! Pořádně mi ho tam narvi! Dělej! Projeď mě! Roztrhej ji!“ sténala neustále.

Párkrát jsem ji pleskl přes zadek i prsa, jemně ji kousl do bradavek. Až to všechno vyústilo v další vyvrcholení. Křičela, zmítala se, obracela oči v sloup. Z auta vytryskl gejzír tekutin.

To už jsem nevydržel ani já a rukou se dokončil na její břicho a prsa. Oba jsme z toho výkonu byli zpocení. Krásné finále dnešního výletu.

„Tak snad se ti ten výlet líbil,“ ptala se sladkým hlasem, když mne vezla zpět na nádraží.

„Klidně bych si ho zítra dal znovu,“ odsouhlasil jsem spokojeně.

„Tak co kdybych tě tedy nakonec na jeden den unesla?“ střelila po mě šibalským pohledem. „Pak bychom mohli přeskočit i tu část s výšlapem. Klidně i několikrát za noc. To by byl výlet!“ Těm překrásným očím se nedalo ubránit.

Autor Pabouk, 25.07.2021
Přečteno 1260x
Tipy 4
Poslední tipující: kudlankaW, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí